נכוונו משמרת הזורע

רנצו34

New member
נכוונו משמרת הזורע

קנינו ריהוט לבית בחנות המפעל בקיבוץ שמרת. ההזמנה הייתה קרוב ל 25,000 ש''ח. לגבי האיכות יש הרבה מה להתווכח, כל מה מה שעשוי מעץ מלא איכותי השאר פחות. מסתבר שכמעט את כל המוצרים מייבאים מחו"ל.
זמני אספקה ארוכים מאוד. עד פה חיכינו בסבלנות והכל היה בסדר.
הבעיות התחילו כשהמוצרים הגיעו פגומים, קומודה עם סדק ושברים וכך גם במיטה. מחלקת לקוחות פותחת קריאה ולא חוזרת. כל פעם מחדש אנחנו צריכים לתפוס אותם בטלפון וכל פעם עונה נציג אחר עם תירוצים חדשים שהכל בסדר או נציג שלא מעודכן ואין לו תשובות וחזרו אלינו, כמובן שאף פעם לא חוזרים.
פינת האוכל, הסלון, שולחן הסלון והמזנון הגיעו בסדר.
הקומודה וחדר השינה הגיעו עם פגמים ושברים. צירפתי תמונות.
חבל שחברה שחשבתי שיש לה שם כל כך טוב מתנהלת כך.





 

מרי פופ

New member
רמת השירות בארץ מתחת לכל ביקורת, כמעצבת פנים אני מעדיפה

לא להמליץ על ספקים, בעיקר בעיה בתחום הרהיטים... פשוט לא ניתן לסמוך על רובם.
אני גם סבורה שלא יהיה מנוס מלפנות לעו"ד.
 

רנצו34

New member
הדיסוננס בין השירות לפני ואחרי

הדיסוננס בין השירות במהלך הקנייה לבין השירות שאחריו מפתיע אותי כל פעם לרעה. בכל החברות הגדולות ובכל התחומים.
שמרת, טרילידור, קלוס, רצף וסמגל.
בכולם התייחסו אלינו בצורה מדהימה במהלך הקנייה ולאחר מכן זרקו אותנו כמו כדור פינג פונג מנציג טלפוני אחד לשני.
כל כך עצוב לי ההתנערות הזאת ושבשיא חוצפתם הם באים בטענות שאנחנו לא בסדר וכל דבר עוד דורש תשלום.
כמובן שלדבר על פיצוי שאני צריך להפסיד ימי עבודה כדי שיבואו לתקן לסדר ולהחליף כלל לא בא בחשבון.
לגבי שמרת, פוסט בפייסבוק פתאום זירז את העניינים ושינה את היחס. אבל עד הרגע שלא יחליפו אני לא מאמין לאף תשובה שאני מקבל.
 

חופית882

New member
ברוך בורא הפייסבוק - טוב שיש משהו שמצליח להזיז להם

מתסכל מאוד העניין הזה של נתינת שירות בארץ - כאילו הספקים לא מבינים שזה חלק מהמכירה.
מקווה מאוד שייפתר על הצד הטוב ביותר.
 
למעלה