נכון או לא נכון

MaleMan

New member
נכון או לא נכון

האם זכור לכם אם אלוהים נאלץ אי-פעם ללבוש את הגופיה מס' 12?
 
נכון

באחד ממשחקי הבית של הבולס נגנבה החולצה של מייקל מחדר ההלבשה ובהעדר חולה רזרבית נאלץ אלוהים ללבוש את החולצה מספר 12 ללא שם עליה.
 
אנקדוטה קטנה

בעברי הרחוק הייתי אספן של קלפי NBA. פעם דפדפתי באלבום של אחת החנויות ושם ראיתי את הקלף היחיד שבו ג'ורדן מופיע עם המספר 12.רק מה? הקלף הוא של שחקן אחר-סאם וינסנט שאז שיחק באורלנדו.את ג'ורדן רואים רק ברקע,ובזכותו של מייקל עם החולצה 12 הקלף שווה דולר וחצי.
 
יש לי אותו!

אתה בטוח שזה סאם וינסנט? אני צריך לפשפש ולמצוא אותו, אבל יש לי אותו!
 
אם זכרוני אינני מטעני

היה זה סאם וינסנט.אני בטוח. תצלם אותו ותעלה לפה,זה יהיה מעניין לראות.
 
אולי זה יעזור לך לסנן

אני כמעט בטוח שזה היה אחד הקלפים עם המסגרת הכסופה,שמעוגלת בחלק העליון. HOOPS 90/91 בהצלחה...אחרי הכל אתה ספיישל אייג'נט,לא...?
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ניצלו"ש: שיקגו שיקגו כבר עם ארבעה נצחונות רצופים. בן גורדון מתגלה כשחקן טוב, והסגל הצעיר של הבולס מתחיל להתחבר לאט לאט. מישהו הספיד אותם מוקדם מדי?
 

mickeym

New member
ממש לא

אני דווקא חושב שבפורום הזה הייתה תמימות דעים ששיקאגו ואורלנדו הולכות להיות ההפתעות היפות של העונה. שמע, יש להם שורה של שחקנים חכמים כמו נוצ'יוני היינריך ודוהון, יחד עם עונת חוזה של קארי וצ'אנדלר. הם אמורים לתת עונה יפה. זה שבהתחלה זה לא התחבר- זה ברור לקבוצה של רוקיס.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
יש לך ספק שבמערב היו אוכלים אותם בלי מלח? ארבעת הנצחונות שלהם: אירחו בבית את פורטלנד בלי שאריף אירחו בבית את אינדיאנה שמשחקת ללא שחקני מפתח אירחו בבית את מילווקי שאינה מאריות הליגה נצחו בחוץ את ממפיס ההפתעה הכי גדולה היא הנצחון הביתי על מינסוטה מה-11 בחודש. בקיצור, עדיין מוקדם מדי לשמוח. מדובר על קבוצה צעירה וכשרונית + אנטוניו דיוויס הותיק שעוד תעשה הרבה בעיות לקבוצות מולה, אבל גם תפסיד הרבה עקב חוסר נסיון. השאלה המתבקשת היא האם להשאיר את קארי וצ'נדלר או לא?
 

eCio

New member
אם כבר עסקנו בשיקגו

אז מה קרה פתאם לאדי קרי? אולי סופסוף הוא מתחיל לממש את התקוות שתלו בו? (למי שלא עקב במשחקים האחרונים שלהם, שימו לב לסטטיסטיקות של קרי ותבינו לבד) אולי בכל זאת עוד נראה טרייד שיכלול את קרי העונה? שמתם לב שבמשחק רוקיז-סופמור השנה כנראה נראה את רוב צעירי שיקגו משחקים? הינריך מול דנג גורדון ונוציני
 

Pick and Pop

New member
קארי ממש את התקווה שלו לקבל חוזה

מקסימום יש 30 GMמים בליגה.. אחד מהם יהיה הטיפש שייתן לו את הMAX.. ג'ואן האווארד חדש.
 

2LIRONOS7

New member
לניו ג'רזי יהיה שווה מאוד לתת לו

חוזה מקסימום ואפשר גם יהיה להצדיק את זה.
 

jodex

New member
אל תזלזל בניו ג'רזי

רוד ת'ורן הוא GM מעולה ואחד הדברים הכי טובים שקרו לנטס, אני לא צריך לתת לך דוג' להחלטות המעולות שהוא קיבל בקבוצה. כמעט כל החלטה לא טובה כביכול כמו הטרייד לדנבר היא לא בשליטתו, הוא גאון בניהול ואני שמח שהוא ישאר לעוד כמה עונות. הבעיה היא יותר לכיוון של ת'ורן, למרות שהוא הפתיע אותי בזה שהוא הודה שהוא טעה שהוא לא החתים את K-MART, ומי יודע, אולי זה BS להרגיע את האוהדים אבל זה שהוא לקח את החוזה של וינס לא יכול להיות רק בשביל היתרון העסקי (יותר אוהדים יבואו).
 

2LIRONOS7

New member
דווקא זה לא היה בצחוק בכלל

במקרה הזה "לזרוק כסף" על קארי יהיה אפשרות מאוד טובה לניו ג'רזי שדי חסרת שחקן פנים. בקשר ל-GM אתה צודק, הוא גם הגיע לגמר ה-NBA פעמיים שזה הישג וגם הצליח לשחרר את קניון מרטין תמורת בחירות דראפט (האפשרות השנייה הייתה שהוא פשוט לא יחתום ויעבור בתמורה לכלום) כי קניון מרטין בכל מקרה היה עוזב. ניו ג'רזי במקרה הזה הרוויחו במקרה מרטין. במקרה קיטלס הם גם הרוויחו לדעתי - הגיע הזמן לשחרר אותו כי את שלו הוא כבר עשה בקבוצה וברגע שיש לך את ג'פרסון ואת קארטר (שאני מניח שניו ג'רזי חשוב עליו כבר לפני תחילת העונה) אז אפשר לוותר על קיטלס.
 

jodex

New member
got that right

קרי קיטלס לא שווה יותר מדי. הוא התאים מאוד לסגנון הסופר-מהיר של ניו ג'רזי אבל לא הרבה יותר חוץ מזה. היתה לא תרומה מסויימת, אבל הוא לא הצדיק בשום אופן את ה10 מיליון שהוא מקבל. ת'ורן עשה 3 מהלכים שלדעתי מדהימים. 1) הביא את קיד 2) עשה את הטרייד שהביא את קולינס וג'פרסון תמורת גריפין שאפילו מאוחר יותר חזר (קיבל מתנה בעצם) 3) החתים את מורנינג וקיד לנטס (והחתמות אני בדר"כ לא תולה באשמת או לזכות הGM, אבל פה היתה החתמה כפולה שללא ספק נבעה אחת מהשנייה ות'ורן הוא זה שהוציא אותן לפועל בצורה הזאתי) טעויות שלו שהתבררו: 1) הטרייד עם מוטומבו. ואן הורן הוא שחקן שיכל במידה מסויימת לעזור במקום התרומה הלא כל כך קיימת של מוטומבו. ת'ורן הימר על אליפות כאן ועכשיו ולכן הוציא את הטרייד לפועל. היה נראה כמהלך טוב בהתחלה אבל בסוף בעיקר גרר חוזה שמן בגלל פציעה לא צפוייה. לא ממש אשמתו. 2) הטרייד על קניון או אי-החתמתו מחדש. יותר אשמת ראטנר שהודה בכך גם (וגם ת'ורן הודה בכך למרות שאני יודע שהוא רצה שמרטין ישאר). 3) המכירה של קייל קורבר. לא יודע אם הוא לא האמין בו או שרצה את הכסף שהוא קיבל מהסיקרס, בכל מקרה מתברר כשחקן טוב. זאת טעות מלאה שלו כי ראטנר לא היה צמוד לא לזנב בקיץ שעבר. סימני שאלה: 1) הטרייד על קארטר. תלוי בבחירות הדראפט ולגובה שהם יגיעו וליכולת ובריאות של קארטר. לדעתי זה מהלך שיתברר יותר כטוב. 2) זוראן פלניניץ'. עדיין אי אפשר לקבוע, אבל לא נראה כבחירה מי-יודע-מה. בדיעבד היה לו את ג'וש האוורד, קית בוגנס ומרקיז דניאלס שעדיפים ונבחרו אחרי. נראה איך הוא יתפתח למרות שהוא הראה קצת שיפור העונה. 3) ננאד קריסטג'. נראה שיצא ממנו שחקן NBA לגיטימי לגמרי ואולי אפילו טוב. גניבת דראפט?
 

DUNKB 8

New member
JODEX - ידעת שקליף רובינסון...

היה על הכוונת שלהנטס, אך מאלין סירב? כמו-כן, בריאן סקינר כמו גם דאלמברט ומארשל שהוזכרו, נמצא כנראה ברשימת הביג-מנים. אולי שיביאו את טרויס נייט,קיאון קלארק או מויסו מהפרי-אייג'נסי וזהו ?
 
למעלה