נכנסתי לאינטרנט להרשם לגן...

  • פותח הנושא rby74
  • פורסם בתאריך

rby74

New member
נכנסתי לאינטרנט להרשם לגן...

והוא לא נותן לבחור גן רק ממלכתי או דתי... איזה חצופים.... עכשיו צריך לרוץ לעירייה לבחור גן????????????????.
 

dafgol

New member
את בוחרת ממלכתי

הם גם ככה לא אומרים לך איזה גן, אלא אומרים שישלחו לך הודעה שיבוץ בדואר. את ברי רשמתי באינטרנט, את רזי אלך לרשום בעצמי, אח"כ אעלה למח' חינוך לוודא הכל ובעיקר שיהיו בגנים סמוכים.
 

dafgol

New member
אני עולה עכשיו לגבייה לשלם על רזי

ואח"כ למח' חינוך.... סיוט ...אבל לגמור עם זה
 

dafgol

New member
הייתי כבר, רשמתי את שניהם

ל"אשל" ו"אלמוג", סוף סוף הם יהיו בגנים אחד ליד השני. שינו את איזורי הרישום ברחוב, אנחנו כבר לא שייכים לצופית ודרורים, אלא אם כן יהיה מקום פנוי בסוף הרישום. מכיוון ששמעתי דברים טובים על הגננות והגנים באשל ואלמוג , כנראה שלא אתעקש.
 

dafgol

New member
לא, אנחנו לא שייכים לשם כבר

חילקו את איזור הרישום מחדש, עקב ריבוי ילדים וחוסר בגנים, האמת שכבר שנה שעברה זה היה ככה , רק שאנחנו היינו בגבול... הבטיחו לי שאם יהיה מקום אז יעבירו אותנו לצופית ודרורים. מכיוון שחשוב לי שהם יהיו בגנים סמוכים, אז שריינתי את המקום לפי אזור מגורים,ובמשך הזמן אנדנד להם שיעבירו רק בתנאי שיהיה מקום גם בצופית וגם בדרורים לשניהם. אתם שייכים לצופית לפי כתובת המגורים,אנחנו כבר לא....
 

לולי72

New member
דפנה - בקשר לרישום הגנים זה לא ממש נכון

נגיד אנחנו לא רושמים את יובל לגנים בנחל צבי אלא לגן אחר מכורח הנסיבות, ובאינטרנט באמת אין את שמות הגנים, לירון אומנם רשם אותה דרך האינטרנט אבל הוא צריך לעלות למשרד החינוך ולהגיד שאנחנו רוצים שישבצו אותה לגן "דגנית" שזה בכלל באזור רישום אחר, אם לא אומרים, אז הם יכולים לשבץ אותה לגן של בר למשל, ואנחנו לא רוצים את זה. בקיצור - בכל מקרה צריך לעלות למשרד החינוך, כי הם "חכמים" נורא, לירון כבר התקשר ואמר להם שאין את שמות הגנים, אז אמרו שיבדקו את זה ויחזרו אליו, עוד מעט הוא יתקשר ויברר.
 

dafgol

New member
בגלל זה הייתי שם היום

אנחנו לא שייכים לאזור של דרורים, סביר להניח שאם הייתם נרשמים לגן פה ברחוב , אוטומטית היו רושמים את יובל לאשל\אלמוג. אצלי אין נסיבות כמו אצלכם,ואכן כמו שכתבתי אם נרצה את דרורים אז זה רק אחרי סיום ההרשמה והשיבוצים,אם יהיה מקום. מכיוון שלי חשוב שבר ורז יהיו בגנים סמוכים,כרגע הם רשומים שם, ושוש אמרה לי להיות איתה בקשר בהמשך. גם אני אמרתי להם שאין שמות הגנים באינטרנט אלא רק ממלכתי או ממלכתי דתי - אמרו שיטפלו בזה
 
למעלה