נמאס לי אני חייבת לשתף

נמאס לי אני חייבת לשתף

מי שעובד כנציג שירות או נציג טלפוני אני אשמח לעזרה.
אני עובדת במקום שכולל שירות פרונטלי, קבלת קהל ושירות טלפוני.
יש לי בעיה עם אנשים שנוטים להיות נורא חוצפנים ולפעמים מתייחסים אליי כמו לזבל, פשוט נמאס לי לשתוק להם!! יש לציין שהשירות שלי הוא לאנשים קבועים שמדברים איתי כל יום, אני באמת חושבת שאני מנומסת אליהם כל הזמן ועושה שירות באמת טוב!
ושום דבר לא מספיק אין שום הערכה לשירות שאני עושה לא מצידם ויש לציין שגם לא מההנהלה- המנהלת שלי לדוגמא לא זרקה לי שום מילה טובה במשך כל התקופה שעבדתי פה, אני לא יודעת איך אני אצליח לשרוד עוד במקום כזה.
בנוסף לפעמים אני נורא לוקחת בצורה אישית את האנשים החוצפנים האלו שנוטים לעשות ממני סוג של סמרטוט רק כי הם חושבים שמותר להם וזה בגלל שאני מאוד עדינה.
אז רציתי לשאול נציגי שירות למינהם... איך אתם מתמודדים עם אנשים בעייתיים? שלעיתים מקללים, או מדברים בטון גבוה כאילו הכל מגיע להם?
איך אתם מגיבים במצבים כאלו?
אני חייבת איזה עצה לפני שאני עוד שניה מתפוצצת על מישהו ומקללת אותו חזרה וכך גם גורמת לפיטוריי חחח


אשמח לתגובה..
 

naty3

New member
להגיד להם באסרטיביות שאת תמשיכי לטפל בהם רק

אחרי שידברו\יתנהגו בצורה תרבותית\אנושית יותר ובלי קללות.

בשירות לקוחות צריך לעיתים עור של פיל. לוקח זמן לפתח את זה, אבל בסוף זה קורה.
 
את פשוט לא מבינה איפה אני עובדת.

אלו אנשים נורא קשים.. אני דיי עדינה אבל כשמצליחים לעצבן אותי אני הופכת להיות ממש אסרטיבית שזה לפעמים מאוד מפתיע כמה פעמים הצלחתי להעמיד אותם במקום, אבל לפעמים זה לא ממש הולך.. ותחשבי שזה יום אחרי יום אחרי יום להיות ככה אסרטיבית ועצבנית באיזה שלב זה לא ממש טוב לבריאות..
אני צריכה לפתח מן אדישות כזאת ופשוט לעמוד על שלי בצורה רגועה יותר הבעיה שאני לא תמיד מצליחה יש לי פתיל קצר ואני גם אוהבת להגיד את מה שאני חושבת אבל זה קצת אסור בעבודה הזאת חחח
 
תשובה

א. אף אחד לא חייב להביע הערכה לעבודתך, זאת עבודה שלך ואת מקבלת עליה משכורת.
ב. יתכן מאוד שקיימת בעיה בחברה שאת עובדת, שלא קשורה אליך בכלל ואנשים שמגיעים אליך כבר עצבניים על השירות ועל התנהלות החברה, למשל השירות של הוט ממש לקוי, חוויתי ל בשרי כל מה שאת רוצה: המתנה ארוכה, חוסר מקצועיות, זלזול, ואף גזענות ואם אני מתקשרת להוט אני מאוד, מאוד , מאוד לא נחמדה ולא משנה מי עונה לי. צר לי, אני משלמת לא מעט כסף מגיע לי שירות מינימאלי.
ג. יתכן שאנשים רואים את השירות שלך אחרת ממה שאת רואה.
 
תשובה.

קודם כל אני חייבת לומר לך שאי אפשר לקרוא למשכורות של נציגי שירות/מכירה משכורת נורמלית עלק "את מקבלת משכורת תתגברי אף אחד לא חייב לך כלום".. זה מה שאת מנסה לומר לי?...
אם כן אני חושבת שאת טועה, אם למעסיק חשוב שדרך העבודה של העובדים שלו תיהיה טובה אז הוא צריך לתת איזו הערכה וגם להגיד לפחות איפה אפשר להשתפר, ובמקום שלי אני לא רואה את זה מצד המעסיק- את פשוט לא מבינה כמה קצת הערכה יכולה לעשות לבן אדם.

בנוסף אני יכולה לומר לך שהמשכורות בתחום הזה פשוט ביזיון.. וזה הסיבה שנציגים מרמים לקוחות באופן קבוע, מנסים לגנוב מהלקוח כדי שיהיה להם בונוסים של מכירה ופלוסים במשכורת ואם צריך יעשו הכול כדי לדחוף לבן אדם עוד מוצר רק כדי שיוכלו לממן לעצמם את הלימודים אם הם סטודנטים או כדי שיהיה אוכל בבית..
קודם שהחברות האלו יביאו לנציגים משכורת נורמלית וקצת עידוד על הדרך.. אולי אחרי זה יפסקו הטריקים שעושים ללקוחות, הבאת לדוגמא את הוט- החברה עצמה אשמה בשירות שאת מקבלת כי העובדים שם ממורמרים בגלל ההנהלה אבל זה לא אומר שאני מצדיקה את המעשים שלהם.

ודבר אחרון אני פניתי לקהל הנציגים שעובדים בזה ונותנים שירות מידי יום וביקשתי את העצות שלהם איך להתמודד, כי לפי דעתי לא צריכים להתייחס אליי בעבודה כמו לאיזה סמרטוט ואם אחד כזה בוחר להתייחס אליי ככה אני פשוט לא נותת לו שירות והאמת שלא אכפת לי גם לקבל על זה על הראש מההנהלה.
אני לא פניתי לאנשים כמוך שמחפשים להוציא המרמור שלהם על חברות כאלה ואחרות כך שהאמת התגובה שלך לא עזרה בשום אופן, עזרה רק לך אולי להוציא את הכעס על נושא שלא קשור אלייך.
 
שהראש שלך יהיה במקום אחר..

אבל אישית .. אם מישהו היה מתחיל לזלזל .. אני הייתי אומרת לו שאם הוא רוצה לקבל שירות טוב אז שילמד להתנהג בהתאם , הוא לא משלם לך על העבודה אז את לא חייבת לו כלום
 
הראש שלי כמעט תמיד במקום אחר..

העבודה לא מספקת אותי ולא מספיק מעניינת ותמיד חוזרים על אותו דבר כמו רובוט..
אבל בינתיים זאת העבודה..

אני משתדלת הרבה להתנתק ולחשוב על דברים אחרים.. זה עוזר.
אבל אחרי שמישהו מזלזל בי המצב רוח שלי יורד בשנייה זה כזה מעצבן לפעמים אני חושבת שאני לא בנוייה למקומות כאלה, אבל אני לא מוצאת שום מקום שהוא לא עוסק בשירות לקוחות..

וגם עבודות של צעירים כביכול זה רק שירות לקוחות זה מה שמעצבן..

תודה רבה לך- גם אני נוהגת ככה ואם מישהו מתחיל לזלזל אז אני אומרת לו שילמד לדבר כמו בן אדם אבל על הדרך אני מסיימת את השיחה נורא נסערת מסיבה שאני קצת רגישה

מקווה לשנות את הגישה הזאת..
 
אז למה

את לא עוזבת? הלקוח לא אשם שלא טוב לך במקוםן עבודה, אולי זה מקרין על טיב העבודה שלך ובגלל זה הלקוחות לא מרוצים ממך?
 
זה לא העניין פה...

האמת שדווקא מחבבים אותי אבל תמיד יבוא בן אדם שפתאום עצבני כי היה לו יום לא הכי טוב ויוציא את זה עליי..
ויש לציין אני לא עובדת מול לקוחות, אני נותת שירות לאנשים בתוך החברה שעובדים שם! זה משהו אחר לגמריי.. אבל לא משנה
 
הלקוח

לא אשם שאת מקבלת משכורת נמוכה, הוא משלם סכומים לא מעטים לחברה ומותר לו לדרוש שירות הכי טוב. אני באופן אישי ברגע שאני מקבלת שירות גרועה, בינוני, אני דואגת להבהיר להנהלה שאני הולכת להגיד להם יפה שלום, ולציין את שם העובד שגרם לכך וגם להסביר להנהלה שאני הולכת לספר קצת על הנעשה לשכנים, חברים וכו', ההפסד כולו של ההנהלה.
תזכרי דבר אחד, את בחרת לעבוד בשירות לקוחות, זו הייתה בחירה שלך, מותר ללקוח להעיר לך ולא להיות מרוצה מהשירות.
 
נכון מותר לו

אבל לגלוש לפסים אישיים זה לא מקובל לפי דעתי.
חוץ מזה אני לא עובדת בחברות הגדולות האלו וגם התפקיד שלי לא מוגדר ככה כבר רשמתי בתגובה הראשונה.
התפקיד שלי מוגדר כפקידה שנותת שירות פנים לכלל החברה.
חוץ מזה העבודה לא מספקת אותי ולא הכי טוב לי אבל בחיים זה לא התבטא באופן השירות שלי, ובימינו עובדים בעבודות שלא כל כך אוהבים אין מה לעשות.

בוא נגיד שאני לא מתקרבת לחברות שציינת ובחיים אני לא יעבוד בהם אני לא אשרוד שם יום אחד זה בטוח.. וגם חברות שעובדות על אנשים מידי יום וגונבות מהם כספים נוגד את האמונה שלי
בחיים אני לא יעבוד בחברה כזאת, כספים וגבייה זה בכלל לא קשור אליי וזה הכי לא מתאים לי.
אבל לא משנה זה סתם אי הבנה, אל תשכחי שגם אני לקוחה בהמון חברות אז אני מבינה אותך.
 
למעלה