נמאס לי אני לא יכולה יותר

סקססיתת

New member
נמאס לי אני לא יכולה יותר

אני ואמא שלי רבנו (אנחנו תמיד רבות) ולי רע עם זה אזעכשיו באתי אליה בהתפייסות ביקשתי סליחה ושאני אוהבת אותה והיא המשיעכה להגיד לי כמה דהיא מיצטערת שנולדתי ואז היא פשוט באה אלי והרביצה לי אני ממש מפחדת עכשיו וניסיתי לנעול תדלת אבל היא לקחה את המפתח הפרצוף שלה א יוצא לי מהראש אני מש בוכה עכשיו ואני לא יודעת מה לעעשות בבקשה עזרה דחחחוףף
 

אבאב13

New member
וואי , באסה ><

נסי במשך כמה ימים לשכוח מזה, להוציא את זה מהראש ולהתעלם מהמצב. כאילו, אל תנסי להרתיח יותר את הריב וגם אל תנסי לפייס. פשוט אל תדברי איתה עד שהיא תתפייס לבד ותבין כמה את באמת חשובה לה. בנתיים, צאי כמה שיותר מהבית , לכי לחברות לישון.. (כשהיא תפתח לך את הדלת) ו.. אולי תנסי לדבר עם אביך ?
 

ספירקיXD

New member
../images/Emo31.gif

ממש לא מסכימה. את לא צריכה להתעלם מזה. את צריכה לפנות לדודים, חברים, אנשים מבוגרים שיכולים לדבר איתה ולעזור. אסור לקבל אלימות לא פיזית ולא נפשית.
 

second place

New member
אני לא יודעת אם זה מתאים

אבל אם נראה לך שזה יכול לסייע ושזה תואם את הסיטואציה את יכולה לפנות לכאן- 1-800-220-000. זה קו חירום ארצי של ויצ"ו לטיפול באלימות במשפחה.
 

אמה אמה

New member
../images/Emo29.gifחמודה,

אני ממליצה לך לפנות למועצה הלאומית לשלום הילד או לכל עמותה אחרת שיכולה ליעץ לך. מה שכן כרגע פשוט תנסי להירגע, ואם יש לך חברה שאת יכולה ללכת לישון אצלה כמה ימים, אני מאמינה שזה עשוי לעזור לך. ואם אתן רבות הרבה, אז את לפחות תנסי להימנע מזה כמה שיותר, פחות להתווכח איתה ופחות להיות בסביבה שלה אם זה מה שדורש ממך כרגע. והכי חשוב כמה שזה קשה אל תתני לזה להוריד אותך ולשבור אותך אף פעם. תשמרי על עצמך!
 
למעלה