כל כך קטן וניתן לפיספוס בקלות. יש שילוט שמכווין אליו בכלל?נמצאה האבידה: דוכן הרב קו בנתב"ג
כוחותינו מדווחים שניתן לקבל שם רב קו אנונימי ולהטעין אותו ללא הצגת מסמכים מיותרים. דווח שהמכשיר איני אפקטיבי ושיש להטעין בקופה.
האבידה הושבה לבעליה בפורום תחבורה ציבורית.
כוחותנו שאלו במודיעין שליד הכספומטים בצד שמאל.כל כך קטן וניתן לפיספוס בקלות. יש שילוט שמכווין אליו בכלל?
בקיצור תייר שלא בא מוכן ולא יודע לשאול יפספסכוחותנו שאלו במודיעין שליד הכספומטים בצד שמאל.
הכנה סבירה למה שמצפה לתיירים בתח"צ בישראל.בקיצור תייר שלא בא מוכן ולא יודע לשאול יפספס
תיירים? "רבים וטובים בפורום" וזה בשירשור ששאלתי על הנושא.הכנה סבירה למה שמצפה לתיירים בתח"צ בישראל.
אכן, בעיה ארגונומית של מיקום ושילוט גרועים במיוחדתיירים? "רבים וטובים בפורום" וזה בשירשור ששאלתי על הנושא.
אבהיר שכוונתי אינה להעליב אלא להראות איך העמדה מתחבאת מתחת לאף (ובכיוון ההפוך לתחנת הרכבת).
 
כשארסני92, אדם שמכיר את שפת הקידוד של הרב קו וכרטיסים דומים במקומות אחרים בצורה מקצועית אומר שהוא מעולם לא מצא את העמדה הזו בכל הפעמים שליווה אנשים מנתב"ג, ואף אחד מהקבועים כאן לא עונה עם המיקום המדוייק פלוס עקיצה (כמקובל בפורום) זה אומר שההסוואה של העמדה מצויינת ומסתירה אותה גם מקבוצת תומכי התח"צ העצמאית הגדולה במדינה שאינה אירגון. היתה השתתפות סבירה בשירשור ההוא ותגובות מאנשים שמכירים את החומר כך שלדעתי זו בעיה ארגונומית של מיקום ושילוט גרועים במיוחד הן מול מי שיוצא מהמכס לאולם מקבלי הפנים והן מול מקבלי הפנים שמגיעים בתח"צ.
 
 
 
 
האם הופתעת מהתמונות ?אכן, בעיה ארגונומית של מיקום ושילוט גרועים במיוחד
באיזו קומה זה נמצא?אכן, בעיה ארגונומית של מיקום ושילוט גרועים במיוחד
יש תרשים של נתב"ג בו מצויינים כל המקומות בטח גם עמדה זאתכל כך קטן וניתן לפיספוס בקלות. יש שילוט שמכווין אליו בכלל?
גם הכותרת באנגלית בעייתית, זה כרטיס, לא מידע.נמצאה האבידה: דוכן הרב קו בנתב"ג
כוחותינו מדווחים שניתן לקבל שם רב קו אנונימי ולהטעין אותו ללא הצגת מסמכים מיותרים. דווח שהמכשיר איני אפקטיבי ושיש להטעין בקופה.
האבידה הושבה לבעליה בפורום תחבורה ציבורית.
מערכת המידע של משרד התחבורה קרויה "על הקו"גם הכותרת באנגלית בעייתית, זה כרטיס, לא מידע.
 
למען האמת הייתי פשוט מתעקש שתחנת הרכבת תמכור את הרב קו כי בדרך כלל זה המקום לקניית הכירטוס, תחנת הרכבת או המטרו של שדה התעופה, ובחופשה עירונית נורמאלית זו ההתעסקות היחידה של התייר עם הכרטוס.
 
מה שנכןן לברצלונה או פריס נכון גם לישראל כי זה עיקרון בינ"ל.
 
כמו כן התייר מבקש כרטיס, לא מידע. בדרך כלל מחפשים את מפת המטרו או הרכבת ומתכננים מסלול על בסיס המידע הזה.
 
המשרד צריך להיות עם סמל רכבת ישראל ומשרד התחבורה ולהקרא משהו כמו
 
Israel Rail and Bus Smartcard (Rav-Kav
 
וכל המידע כולל באתרי הנסיעות וההמלצות צריך להשתמש במונח Rav Kav כך שמי שנוסע לישראל יעלה על העובדה שמדובר במקבילה הישראלית לכרטיסים דומים, אולי תוך הדגשת העובדה שמדובר בכרטיס ארצי כי במקומות רבים הכירטוס הוא במטרופולין אחד בלבד.
למושג העברי אין משמעות.מערכת המידע של משרד התחבורה קרויה "על הקו"
[URL]http://alhakav.mot.gov.il/he/service-centers[/URL]
ולכן זו הכותרת שמופיע על העמדה הזו - כמובן רק בשביל לבלבל את הנוסע הנבוך. אגב שם מצויין המיקום המדוייק
"שירותי רב-קו לוד, נמל התעופה בן גוריון, אולם קבלת הבאים ליד שער יציאה 2, בצמוד ל- 019 "
אני עובר די הרבה בנתב"ג במסגרת העבודה שלי ואף פעם לא שמתי לב לעמדה הזו. רק לאחרונה שרציתי לשאול על קבלת החזר על יתרה (ראה פוסט קודם) שאלתי במודיעין הרכבת והם הפנו אותי לעמדה הזו.
זו בכלל לא מערכת מידע של.....מערכת המידע של משרד התחבורה קרויה "על הקו"
[URL]http://alhakav.mot.gov.il/he/service-centers[/URL]
ולכן זו הכותרת שמופיע על העמדה הזו - כמובן רק בשביל לבלבל את הנוסע הנבוך. אגב שם מצויין המיקום המדוייק
"שירותי רב-קו לוד, נמל התעופה בן גוריון, אולם קבלת הבאים ליד שער יציאה 2, בצמוד ל- 019 "
אני עובר די הרבה בנתב"ג במסגרת העבודה שלי ואף פעם לא שמתי לב לעמדה הזו. רק לאחרונה שרציתי לשאול על קבלת החזר על יתרה (ראה פוסט קודם) שאלתי במודיעין הרכבת והם הפנו אותי לעמדה הזו.
הכוונה הייתה ככל הנראה למערכת המידע bus.gov.il אשר דרכהזו בכלל לא מערכת מידע של.....
זה רק אתר אינטרנט של.....
אני בספק אם מישהו טורח בכלל לעדכן את אתר האינטרנט הזה. ואם כן, אז בוודאי ובוודאי שהוא לא מתממשק און ליין למערכת מידע אלא מתעדכן בצורה פרימיטיבית פעם ב..... כפי שהתעדכנו מחשבים לפני 40 שנה.
גוגל מפות מצויין ברומא, לונדון, ליסבון וכו' למה שיחפשו Apps?הכוונה הייתה ככל הנראה למערכת המידע bus.gov.il אשר דרכה
חלק מעמדות השירות רב-קו (כולל זו שבנתב"ג אם צויין "Information Center") "עונות" על שאלות מודיעין והכוונה, ולא לאתר "על הקו"
 
תייר אשר קצת יותר בקיא בטכנולוגיות ימצא את אותו המידע (מה-GTFS) דרך אתרים כמו bus.co.il/otobusimmvc כי בנתב"ג יש אינטרנט...
גם bus.gov.il זה רק אתר אינטרנט ולא מערכת מידע כללהכוונה הייתה ככל הנראה למערכת המידע bus.gov.il אשר דרכה
חלק מעמדות השירות רב-קו (כולל זו שבנתב"ג אם צויין "Information Center") "עונות" על שאלות מודיעין והכוונה, ולא לאתר "על הקו"
 
תייר אשר קצת יותר בקיא בטכנולוגיות ימצא את אותו המידע (מה-GTFS) דרך אתרים כמו bus.co.il/otobusimmvc כי בנתב"ג יש אינטרנט...
יש בעיה קשה של מיתוגגם הכותרת באנגלית בעייתית, זה כרטיס, לא מידע.
 
למען האמת הייתי פשוט מתעקש שתחנת הרכבת תמכור את הרב קו כי בדרך כלל זה המקום לקניית הכירטוס, תחנת הרכבת או המטרו של שדה התעופה, ובחופשה עירונית נורמאלית זו ההתעסקות היחידה של התייר עם הכרטוס.
 
מה שנכןן לברצלונה או פריס נכון גם לישראל כי זה עיקרון בינ"ל.
 
כמו כן התייר מבקש כרטיס, לא מידע. בדרך כלל מחפשים את מפת המטרו או הרכבת ומתכננים מסלול על בסיס המידע הזה.
 
המשרד צריך להיות עם סמל רכבת ישראל ומשרד התחבורה ולהקרא משהו כמו
 
Israel Rail and Bus Smartcard (Rav-Kav
 
וכל המידע כולל באתרי הנסיעות וההמלצות צריך להשתמש במונח Rav Kav כך שמי שנוסע לישראל יעלה על העובדה שמדובר במקבילה הישראלית לכרטיסים דומים, אולי תוך הדגשת העובדה שמדובר בכרטיס ארצי כי במקומות רבים הכירטוס הוא במטרופולין אחד בלבד.
גרוע מכך, העמדה נראית כמו חברות האוטובוס הזולות בחו"ליש בעיה קשה של מיתוג
"על הקו"
"רב קו"
"מידע תחבורה ציבורית"
והנוסע בכלל לא ייראה את הלוגואים האלו על האוטובוסים בארץ אז עלול לחשוב שזו לרשת אוטובוסים אחרת בכלל...
בכל מקרה אני חושב שבמקום עמדה חבוייה צריך מכונות אוטומטיות שמנפיקות רב קו אנונימי במיקום בולט עם שלט גדול "Bus/Train Tickets", ולא רחוק משם עמדה בולטת למידע והכוונה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.