נמשך גל הפרישות בקול-ישראל

בן עמי

New member
נמשך גל הפרישות בקול-ישראל

ידיעות אחרונות פרסם אתמול (ד') שגם קרייני החדשות הוותיקים שמירה אימבר, עדי רבן ויצחק איתן יפרשו בקרוב: "השלושה בוחנים בימים אלה את תוכנית הפרישה שהציעה רשות השידור לעובדיה. גורמים בקול-ישראל סיפרו אתמול כי גל הפרישות מבוצע על רקע תחושה קשה ששוררת ברדיו, שלפיה המצב יילך ויחמיר, ולוותיקים כדאי לפרוש". מרשות השידור נמסר בתגובה: "יש שמועות רבות לגבי פורשים. לא נגיב עד שאנשים לא יחתמו על ההסכם". מה אני אגיד לכם. חבל. הולך ופוחת הדור. שלושה קריינים וותיקים וטובים. מקווה בשבילם שיגיעו להסדר פרישה ראוי.
 
והשאלה המתבקשת היא

מי יקריין חדשות? לא ידוע לי שמכשירים קריינים נוספים לצורך העניין.
 

הידען

New member
יפה ! ../images/Emo99.gif../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif

בעזרת השם ! . ישתבח שמו לעד ! . כל השמאלנים , שונאי ישראל ועוכרי ישראל החוצה ! .
 
אני לא חושב שיש מקום להתבטאות כזאת

הדיעה הפוליטית של מגיש חדשות לא אמורה להשפיע על עבודתו. אם מישהו נוהג בצורה לא מקצועית אז צריך לסגור את העניין הזה איתו. אבל מי שכותב השתלחויות בסיגנון של "שמאלנים החוצה" מעיד על עצמו שהוא לא פחות עוכר ישראל מאלו שהוא מנסה להכליל. פשוט תת רמה.
 

avrir1

New member
איזה שמאלנים??

על מה אתה מדבר לכל הרוחות?? פעם היא השמיעה דעות בשידור?? מה אתם כלכך אכולי שנאה
 
התבטאויות לא ראויות...

ימחקו מהפורום לאלתר.
אני בעד חופש ביטוי מוחלט ואין לי כוונה למחוק או לשרשר הודעות
או הודעות שמנהלים אחרים היו בוודאי מוחקים. עם זאת, אני מאוד מקווה שאיש מכותבי הפורום לא ינצל את "זכות חופש הביטוי" שלו לצרכים לא-מוסריים ולא-דמוקרטיים, או יתבטא בצורה הנוגדת את תקנון הפורומים (הדמוקרטי מאוד, ד"א) לו כולנו מחויבים. תתחשבו בבקשה. אני מודה לכם.
 

avrir1

New member
עדי רבן פורשת.. איזה כיף!

היא כבר שנים לא מתאימה לקריין חדשות, אמנם היא חזקה בעברית ודקדוק.. אבל היא צרודה תופת, וכל פעם שאני מאזין לה אני מתחיל להשתעל בעע שנים שאני שואל מתי היא תצא לפנסיה בקשר לשמירה אימבר, היא מעשנת בצרורות והיא טענה בעבר שזה גורם לה לשיעולים ולכך ש..לפעמים לא יוצא לה קול (זוכרים את התקלה בשידור חי?)
 
בהנחה שהידיעה נכונה,

ולא מדובר בספקולציה כלשהי, אין ספק שמדובר פה בדור הולך ונעלם. אבל אם להודות על האמת, למרות שאני נורא מחבב את שמירה אימבר, אין צורך בהם. לא חסר קריינים טובים מאוד המשדרים בתחנות השונות של קול-ישראל המסוגלים לקריין חדשות בצורה נאותה (אבי משולם, רועי רון ואחרים...). נקווה שהם יפרשו בכבוד ואולי נזכה לשמוע חדשות בצורה הרבה יותר צעירה (ללא לפסוסים וסגירות מיקרופון באמצע המהדורה). בכל מקרה, זה הזמן להקליט את המהדורות של השלושה, בשביל להזכר ב"קול ישראל שנת 2004".
 

הידען

New member
תיראה ! ...........................

אם כל הכבוד ל-שמירה אימבר , אחרי ההיטבטאויות האחרונות שלה ברדיו בתוכנית של " אמנון פאר " ברשת ב' ב-ט"ו באב שהיא גם ככה כל תוכנית שלו עולה לשידור כדיי לדבר איתו אחריי החדשות . וזה כבר פעם שנייה שלה אחריי שהיא אמרה משהו בוטה נוסף כבר ב-1975 לפניי כמעט 30 שנה . אז אני חושב שמן הראוי שהיא כבר לא תהיה ברדיו .
 
אבל יש עניין נורא מקסים

בשדרן רציני שמתבטא בצורה מצחיקה מדי פעם בפעם... אנחנו לא חיים בעולם הרדיו המעונב של שנות ה- 50', אז קריין חדשות היה נציג ממשלתי שנשא מסר. היום קריין חדשות הוא "איש של שואו". ככה לפחות אני תופשׂ את מושג הקריינות.
 

avrir1

New member
בהחלט

גם לי נמאס מהקריינות המקובעת של קול ישראל הם נשמעים כמו חבר'ה מאובנים בחיים לא שומעים מהם מילה מחוץ לשידור כשקובי ברקאי התחיל להגיש יומן ערב ממש התמוגגתי גם אני תומך בזה שהם ידברו יצחקו ו..שנכיר אותם מעט! אגב, למישהו יש תמונה של אחד הקריינים מקול ישראל? הם ממש מענינים אותי, ואין להם שום תיעוד, בבקשה! (ו..אל תדאגו לפרטיות שלהם, הם עובדי ציבור וזכות הציבור לדעת!)
 

הידען

New member
טוב . אבל גם ככה נימאס לשמוע חדשות

נימאס !!!!!!!!!!!!! . נימאסססססססססססססס !!!!!!!!!!!! כבר יצא לאנשים מהאף לשמוע כל שעה חדשות מעצבנות ומלחיצות בכל מיקרה ולא משנה מי זה מדבר . רוצים לשמוע קצת דברים מרגיעים ולא מלחיצים ולא ממש מעניינים ! . אני מציע שישמיעו שיעורי תורה .
 
הצעה נוספת...

היא שתחנות מוזיקה לא ישמיעו חדשות כל שעה. יש כבר לא מעט תחנות שעושות את זה ובאמת אם לא קורה שום דבר מיוחד אז לא חייבים כל שעה. ואגב שיעורי תורה זה לא תמיד מרגיע. נסעתי לאחרונה עם נהג מונית שכל הדרך פחדתי שהוא רק לא יעשה תאונה כי הוא היה מרוכז הרבה יותר בכיול התחנה הפיראטית שכל שניה ברחה מהתדר מאשר בנהיגה, וגם כשהוא כבר מצא את התחנה זה לא היה מרגיע כי ההבלים שעלו מהתחנה ההיא (ביקורת על אנשים שנוסעים לעשות את החג בבתי מלון שעל פי טענת הדרשן לא ניתן בשום אופן לקיים בהם חג כהילכתו) וחטפתי עצבים גם מהטענות שלו וגם מהצורה העילגת שבה הוא השמיע אותם. נסיעה רגועה - זה בטח לא היה! אני לא אומר שבכל התחנות ובכל התוכניות זה ככה... סתם אנקדוטה אישית שכזאת.
 

הידען

New member
תיראה .....................

אי אפשר לשמוע שיעור תורה ולינהוג ביחד . או זה או זה ! .
 

פּלפּל

New member
אפשר לבקש ממך משהו?

במידה ואתה לא עומד בראש תנועה או דובר של ארגון מסוים, אנא, הבע את דעתך האישית, ואל תעשה הכללות. אם אתה מדבר בשם כמה אנשים, ציין זאת. "רוצים לשמוע דברים מרגיעים ולא מעניינים", "החדשות יצאו כבר לאנשים מהאף", "רוב העם רוצה טראנסים ותחנות פיראטיות". מי זה רוצים? אתה ואישתך? שאלת את רוב העם? ערכת מידגם מייצג? אני לא אוהב טראנסים ולא תומך בתחנות לא חוקיות. אני אוהב לשמוע חדשות כל חצי שעה. מלחיץ אותי לא לדעת מה קורה. אין לי בעיה לשמוע שמאלנים ברדיו, וגם לא אנשי מרכז או ימין, לכולם הזכות להתבטא באופן שווה. אני באמת סקרן ואוהב לשמוע דעות של אחרים, בעיקר אם הן מנוגדות לדעותיי, ובתנאי שהן מבוססות על עובדות ברורות, ולא על איזה "רוב" מסתורי ש"ברור" ש"כולם" חושבים ומסכימים ש"ככה" זה צריך להיות ו"זה מה שהעם דורש". אף אחד לא שאל אותי. אף אחד לא מייצג אותי ולא הסמכתי אף אחד לדבר בשמי. בטח שלא אותך. אנא, דבר בשמך. תודה על תשומת הלב!
 

הידען

New member
../images/Emo62.gif פלפל

אוליי אתה אשכנזי ( תיסלח לי על ההיתבטאות ) ולא כל כך מכיר את ישראל השנייה שהיא מייצגת את רוב העם והאנשים הפשוטים מהשכונות ולא את האליטות של רמת-השרון ורמת-אביב ג' . ישראל השנייה ( אם אתה מבין למה אני מיתכוון , כי אני לא רוצה לעשות יותר מידיי הכללות כאן ) רוצה לשמוע את המקורות ואפילו אם אני יעשה סקר ומידגם מייצג אז תיראה שאני צודק ! .
 
ובכל זאת

כל זמן שלא ערכת סקר מקצועי ולא בדקת במה דברים אמורים אין לך זכות לדבר בלשון רבים. אף אחד לא בחר בך לייצג אותו ולכן כבר עכשיו אתה עושה יותר מדי הכללות. רציתי להגיד לך את זה עוד באשכול הקודם שגם בו היתה לך עזות המצח לתאר מה ה"אנשים" רוצים, אבל גם ככה הדיון שם היה לא ממוקד אז לא רציתי להוסיף גם את זה. אבל כן, פלפל צודק - גם אם תכתוב מאה פעם "אנשים" זה עדין לא מבטא שום דבר חוץ מאשר את דעתך הפרטית. ולגבי ה"שמאלנים", "אשכנזים", ושאר ביטוי - מקומם בפח הזבל ולא בפורום שמתיימר לקיים דיונים ברמה רצינית.
 

avrir1

New member
ידען

אני אמנם אשכנזי אמנם לא אלטיסט.. (די להגדרות האלו) והשיעורים והדיבורים הנבובים של התחנות הללו פשוט יכולים או להרדים בנאדם עד מוות או להעיר אותו מעצבים על השטויות שמשמיעים שם! שיעורים בתורה שיהיו בבית כנסת.. ברדיו תנו להרגע עם מוסיקה טובה ואקטואליה
 
למעלה