נסו אתם לתת לי נחמה

אלתיאוס

New member
נסו אתם לתת לי נחמה

כי לי כבר אין תקווה. אני חש שאין לי יותרמה לעשות. התרופות עובדות, עד כאן הכל ברור. אני מרגיש, לראשונה ב-26 שנותי, שאני חי ללא ההפרעה האיומה הזו. הכל החל לאחר שאחזה בי לפתע המחשבה,מה יהיה אם התרופות יפסיקו את פעולתן??? מה אעשה??? איך ארגיש??? היתכן שלאחר שראיתי את האור, הוא ילקח ממני בפתאומיות שכזו??? מה הלאה? אני מרגיש כאילו אני הולך תחת עננה של גשם(כמו בסרטים המצויירים? מוכר?) ורק מחכה שהברק יכה בי. מחכה לשניה שבה תחזור החרדה, יחזרו הפחדים, תחזור ההפרעה. לפעמים אני חושב שאולי עדיף לחיות ללא התרופות, לחזור לחרדות המוכרות, הישנות והטובות ולדעת לפחות היכן אני עומד. מה דעתכם? אני נכנעתי כבר מזמן!!! מהיכן תבוא ישועתי???!!!
 

קורווין

New member
אלתיאוס, אתה מדהים!

אלתיאוס, אתחיל במחמאות על הכתיבה שלך. הייסורים ניכרים ממש בכל אות אות... וזה לא נאמר בציניות... אלתיאוס. אני לא יודע איך לעודד אותך, אני לא יכול להבטיח לך שההפרעה לא תחזור. הדבר היחיד שאני יכול לומר לך, הוא שאני עצמי גם כן OCD מחלים! נכון, יש תקופות שישנה עליה בחרדות, ישנן תקופות שאני ממש מרגיש שהתרופות לא משפיעות, אבל אלו תקופות! תקופות שעוברות! אין שום סיבה שבעולם שהתרופות שהשפיעו עליך כל כך טוב, יפסיקו פתאום להשפיע עליך כך סתם פתאום, וגם אם כן, תמיד יש תרופות אחרות! תרופות שונות שיעבדו עליך גם הן! אתה יודע מה? באנגלית יש משפט: Better the devil you know... המשפט הזה ממש מתאים לך... אתה מעדיף להתרועע עם השטן שאתה מכיר, על לנסות להתהלך לך בגן העדן של השלווה... נסה את זה... זה לא כואב... להיפך... זה מרגיע!
 

סיזיפוס

New member
ענן, תסתלק ותעזוב את אלתיאוס בשקט!!

אלתיאוס, הוספתי משהו בפורום השני, אם לא קראת שם עדיין.
 

anat31

New member
ocd

שלום :חברים יקרים האים אני יכולה גם להשתתףוקבל יעוץ ועזרה מיכם ? אנא אנני יודעת מה זה בדיוק אוסידי אבל יש לי הרגשה שאני סובלת מאותה תופעה. אשמח באים תשתפו אותי.. תודה
 

קורווין

New member
ענת היקרה! ברוכה הבאה!

בטח שכן! את מוזמנת לחלוק עימנו את הבעיה ואנחנו מבטיחים לעזור לך עד כמה שנוכל מהידע שלנו. ספרי לנו מה את מרגישה? למה את חושבת שאת סובלת מ-OCD?
 
למעלה