נסיון "אורגני" ראשון

Druyanizem

New member
נסיון "אורגני" ראשון

אם אפשר לקרוא לזה אורגני כי זה יותר בעל מראה Cartoony מה אתם אומרים?
 

Druyanizem

New member
מקפיץ...

התייחסות בבקשה... זה הנסיון הראשון שלי לעשות משהו אורגני בכל אופן... לא קורה כל יום
 

ejay

New member
נחמד!

הצבעים של התאורה יוצרים אוירה חמימה .. אולי כדאי אפילו לקרב אותם עוד קצת לכיוון האדמדם/כתום . עצות לשיפור - הוסף כמה סלעים או אבנים על גבי האי כדי לשבור את האחידות של הטקסטורה שלו. כדאי גם להוסיף meshsmooth על האי כדי לסלק את הקווים המצולעים שמופיעים בקו המתאר שלו. המים נראים לא רע- אבל מזוגזגים בצורה מכאיבה- ודא שהאפשרות לשימוש בantialiasing מופעלת בהגדרות הglobal raytrace options . הגזע של העץ נראה קצת חלק מדי..כמה גבשושיות יעשו אותו מעניין יותר. העלווה נראית חלקלקה ומנופחת מדי- נסה להשתמש בצורות אחרות כדי לייצג את העלים והענפים. באופן כללי, החומרים בתמונה ייראו טוב יותר עם חומר falloff במוד fresnel בסלוט ה-self illumination .זה ייצור שוליים בהירים יותר סביב החפצים, ויעזור להגדיר את הצורה שלהם. טיפ אחרון לגבי קומפוזיציה- הכל כאן ממורכז מדי. האי מופיע באמצע התמונה, והעץ מופיע באמצע האי. אני חושב שתזוזה של העץ לאחד מהצדדים תועיל לתמונה.
 

Druyanizem

New member
תודה על התגובה ejay

נראה שכל פעם שאני עושה משהו עם מים ומעלה לפה אתה אומר שיש בעיה עם ה antialiasing... אולי תוכל להסביר לי מה זה מה הוא עושה... אני אשמח תודה. ד"א- ניסיתי לשחק עם ה antialiasing ולא ראיתי שום שינוי...
 

ejay

New member
antialiasing

או בקיצור aa זו שיטה להחלקת קווים כדי שהפיקסלים שבונים אותם ייראו פחות בולטים, וכדי להמנע מאפקט ה"מדרגות" . אתה יכול לראות את זה בהשתקפות במים שלך- בעיקר באיזורים בהם יש ניגוד גבוה. הפתרון, בהנחה ואתה משתמש בraytraced reflections הוא לאפשר aa דרך ההגדרות של החומר בו אתה משתמש, או דרך ההגדרות הגלובליות של raytracing. אם לא תצליח לאתר את זה שלח לי הודעה אישית ואני אנסה לעזור לך.
 
למעלה