נסיון משפטי לחייב את הרכבת הקלה בפ"ת לעבור מתחת לקרקע ולא
מעליה בציר ז'בוטינסקי.
עמותת "פתח תקווה זה אני" עתרה לבית המשפט נגד חברת נת"ע כדי שהרכבת הקלה תעבור בציר זה מתחת לקרקע.
גם כך הציר הזה אמור להיות תת-קרקעי בעתיד לאחר מס' שנים שבהן הרכבת תנוע בו מעל לקרקע במתכונת זמנית.
העמותה דורשת לבטל את המתכונת הזמנית ומלכתחילה להפוך את הציר לתת-קרקעי.
בפ"ת נחפרת כעת מנהרה תת-קרקעית בין אצטדיון המושבה למחלף גהה שתשמש כמנהרת השירות לרכבת הקלה שבין מסלול הקו שלה לבין מרכז התחזוקה לקרונותיה בסמוך לאצטדיון. ניתן בעלות זניחה יחסית להמשיך את המנהרה הזאת לאורך כל ציר ז'בוטינסקי בפ"ת.
בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-משה דיין-דרך רבין מתוכננת צומת תלת-מפלסית כשהרכבת הקלה תעבור במפלס התחתון, כלי הרכב בציר ז'בוטינסקי במפלס האמצעי והחוצים את ציר ז'בוטינסקי לרוחב במפלס העליון.
העמותה גם דורשת מנת"ע שהרכבת שמגיעה לתחנה המרכזית תפנה ימינה לרחוב בר-כוכבא ושתיסע עד לכיכר המייסדים במרכז העיר ושם תהיה התחנה האחרונה/הראשונה שלה.
שינויים אלה יאפשרו הוספת עוד נתיב נסיעה לכלי רכב בציר ז'בוטינקי העמוס וגם יחקו בקירוב את מסלולו של קו מס' 1 של דן שמגיע לכיכר המייסדים במרכז העיר.
הלוואי שבית המשפט יחייב את נת"ע לבצע את השינויים האלה בקו בפ"ת.
מעליה בציר ז'בוטינסקי.
עמותת "פתח תקווה זה אני" עתרה לבית המשפט נגד חברת נת"ע כדי שהרכבת הקלה תעבור בציר זה מתחת לקרקע.
גם כך הציר הזה אמור להיות תת-קרקעי בעתיד לאחר מס' שנים שבהן הרכבת תנוע בו מעל לקרקע במתכונת זמנית.
העמותה דורשת לבטל את המתכונת הזמנית ומלכתחילה להפוך את הציר לתת-קרקעי.
בפ"ת נחפרת כעת מנהרה תת-קרקעית בין אצטדיון המושבה למחלף גהה שתשמש כמנהרת השירות לרכבת הקלה שבין מסלול הקו שלה לבין מרכז התחזוקה לקרונותיה בסמוך לאצטדיון. ניתן בעלות זניחה יחסית להמשיך את המנהרה הזאת לאורך כל ציר ז'בוטינסקי בפ"ת.
בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-משה דיין-דרך רבין מתוכננת צומת תלת-מפלסית כשהרכבת הקלה תעבור במפלס התחתון, כלי הרכב בציר ז'בוטינסקי במפלס האמצעי והחוצים את ציר ז'בוטינסקי לרוחב במפלס העליון.
העמותה גם דורשת מנת"ע שהרכבת שמגיעה לתחנה המרכזית תפנה ימינה לרחוב בר-כוכבא ושתיסע עד לכיכר המייסדים במרכז העיר ושם תהיה התחנה האחרונה/הראשונה שלה.
שינויים אלה יאפשרו הוספת עוד נתיב נסיעה לכלי רכב בציר ז'בוטינקי העמוס וגם יחקו בקירוב את מסלולו של קו מס' 1 של דן שמגיע לכיכר המייסדים במרכז העיר.
הלוואי שבית המשפט יחייב את נת"ע לבצע את השינויים האלה בקו בפ"ת.