נסיעה במקטע החדש של הקו האדום -מטרו מאלאגה.

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחת הקו האדום.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.

1. מסענו הרכבתי מתחיל מתחנת האוניברסיטה Universidad . לבאים לעיר ברכב יש חניון חינמי גדול ליד התחנה (חיבור בשביל עפר) מכביש ראשי שמסתעף מכביש הטבעת החיצונית. מעולם לא היינו באזור המערבי הזה של העיר, שמצדיק את אחד משני קווי המטרו שלה. הנסיעה הקודמת שלנו במטרו היתה בקו הכחול.

תחנת האוניברסיטה נמצאת ממש ממערב לפורטאל המנהרה. היא תחנה קרקעית עם מסילה בלב התחנה ומחסום בין המסילות. החצייה לרציף 2 מהעיר מוגבלת למעבר יחיד בצד המערבי שלה.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_124339.jpg
    20240122_124339.jpg
    2.5 MB · צפיות: 4
  • 20240122_124356.jpg
    20240122_124356.jpg
    1.9 MB · צפיות: 3
  • 20240122_124359.jpg
    20240122_124359.jpg
    1.7 MB · צפיות: 2
  • 20240122_124941.jpg
    20240122_124941.jpg
    2.5 MB · צפיות: 3
  • 20240122_124945.jpg
    20240122_124945.jpg
    2.9 MB · צפיות: 3
  • 20240122_125025.jpg
    20240122_125025.jpg
    2.7 MB · צפיות: 4
  • 20240122_125035.jpg
    20240122_125035.jpg
    3 MB · צפיות: 4
  • 20240122_125038.jpg
    20240122_125038.jpg
    2.9 MB · צפיות: 4

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
2. התחנה והרק"ל.

פיספסנו רק"ל קודמת משום שהיינו צריכים לקנות כרטיס. מכונה יחידה שעמדו מולה שתי נוסעות וותיקות שלא ידעו מה לעשות ופינו את דרכן אחרי שהמכונה לא לקחה מהן מטבעות. הן כאילו חצי הבינו וחצי לא, ועלו על הרק"ל מבלי לשלם. בקופה היתה אופציה לאנגלית, קניתי כרטיס מגע נטען מנייר שעלה €0.30 והטענתי עליו €10. ביררתי מראש ומותר לשלם על מספר נוסעים מאותו הכרטיס. עשיתי וולידציה פעמיים במכשיר הירוק הטיפה נסתר שבתחנה. השילוט בו בספרדית בלבד - מה שהגיוני אולי באזור האוניברסיטה שאינו תיירותי במיוחד, אך בעייתי בעיר שהיא בירת הקוסטה דל סול.

מפת הרשת מציגה את שני הקווים על מפה גאוגרפית, אך קוטעת את הצד המזרחי של העיר ולא מבליטה את הרכבת הפרברית לשדה התעופה, אף שרואים בה את מסלוליו.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_125122.jpg
    20240122_125122.jpg
    1.9 MB · צפיות: 2
  • 20240122_125333.jpg
    20240122_125333.jpg
    3.4 MB · צפיות: 3
  • 20240122_125337.jpg
    20240122_125337.jpg
    3.5 MB · צפיות: 3
  • 20240122_125358.jpg
    20240122_125358.jpg
    2.9 MB · צפיות: 3

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
3. פנים הרק"ל.

כפי שניתן לראות - ג'ונגל מוטות אחיזה נרחב, כולם בצהוב בולט. יד מושטת תמצא מקום אחיזה יציב.

דיאגרמת הרשת מאד פשוטה, הקווים האדום והכחול מתאחדים באל-פרצ'אל, ממשיכים מקטע משולב לתחנה הבאה ב-גוואדלמדינה ואז הקו האדום מגיע ל-אטרת'אנאס (ולכן בחרנו בו הפעם). אני חושב שבמפה הגאוגרפית שבפוסט הקודם רואים את ההמשך המתוכנן של הקו הכחול צפונה, מה שיהפוך את הרשת לרשת של שני קווים במקום שני ענפים הממותגים כקווים נפרדים.

במקרה ואתם מחפשים את דוראן דוראן - הקו עובר בתחנת ברבארלה.

אני חושב שהציוד הנייד הוא של CAF, הוא נמצא בשירות מאז 2014.

אחרי אל-פרצ'אל שהיתה הטרמינל המקורי מול תחנת הרכבת הראשית - הקו ממשיך במקטע החדש למרכז העיר.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_125454.jpg
    20240122_125454.jpg
    2.5 MB · צפיות: 1
  • 20240122_125535.jpg
    20240122_125535.jpg
    1.3 MB · צפיות: 1
  • 20240122_130021.jpg
    20240122_130021.jpg
    1.8 MB · צפיות: 1
  • 20240122_130043.jpg
    20240122_130043.jpg
    1.8 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131009.jpg
    20240122_131009.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131013.jpg
    20240122_131013.jpg
    2.5 MB · צפיות: 0

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
4. מגיעים לתחנת אטרת'אנאס Atarzanas מתחת לשדרה המרכזית Alameda Principal .

בדומה לתחנה של הרכבת הפרברית - בתחנה הסופית יש רציף אחד בלבד. קצת מאכזב כי זה חוסם אפשרות להרחבה מזרחה. המסילה כפולה עד למפלג ממש לפני התחנה.

כפי שניתן לראות - התחנה נבנתה בשיטה של קופסאה, ובמשך שנים האזור שמעליה היה חסום בגדרות, כפי שאתם מכירים.

בניגוד לגוש דן או ירושלים - במאלאגה מפעילים מערך יחיד. התחנות בנויות למערכים כפולים ונקווה שעם ההכפלה במספרי הנוסעים בכתבה שהעלתי בעניין - יתחילו להפעיל מערכים כפולים.

הוולידציה היתה פשוטה יחסית - נתתי לבעלי לצאת קודם, ואז עשיתי ולידציה לעצמי. השיטה בנויה לתת למספר נוסעים לחלוק כרטיס אחד.

הדרגנועים מקומת הביניים של הוולידטורים עולים ישירות לפני השטח ללא גג כלשהו. יתכן שזה בעייתי בימי סופות גשמים שיש כאן מדי פעם. העלייה הזו שעכשיו מוכרת לכם מגוש דן מגיעה לשדרה של ארכיטקטורה אירופאית קלאסית ועצים.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_131101.jpg
    20240122_131101.jpg
    2.4 MB · צפיות: 3
  • 20240122_131109.jpg
    20240122_131109.jpg
    2.6 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131159.jpg
    20240122_131159.jpg
    2 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131202.jpg
    20240122_131202.jpg
    1.7 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131259.jpg
    20240122_131259.jpg
    2.6 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131357.jpg
    20240122_131357.jpg
    2.2 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131408.jpg
    20240122_131408.jpg
    2.4 MB · צפיות: 3
  • 20240122_131420.jpg
    20240122_131420.jpg
    3 MB · צפיות: 3

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
5. השדרה המרכזית - אלמדה פרינציפאל.

השדרה היא עדיין בלב מערכת האוטובוסים העירונית, יש בה כ 4-5 תחנות בכל צד, עם כ 5 קווים בכל תחנה. אינני בטוח אם הכירטוס של המטרו משותף לאוטובוסים כמו שצריך או לא. הם שייכים לחברה עירונית. בשדרה עובר שביל אופניים, יש עצים וקיוסקים על סף מדרחוב התחנה שבעבר היה נתיב כביש (ב 2004 כששהינו בעיר לשבוע השדרה הורכבה מ 3 מקטעי כביש, כביש ראשי ושני כבישי שירות לאוטובוסים, אחד מכל צד). המבנה עם הדגלים הוא בית העירייה וכמו מוסדות רשמיים רבים באירופה ובריטניה יש בו גם דגל אוקראינה. יש גם מעלית שנותנת גישה למטרו, אינני בטוח לאיזה מפלס.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_131424.jpg
    20240122_131424.jpg
    3.2 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131445.jpg
    20240122_131445.jpg
    3.5 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131446.jpg
    20240122_131446.jpg
    3.5 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131450.jpg
    20240122_131450.jpg
    2.7 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131451.jpg
    20240122_131451.jpg
    3 MB · צפיות: 1
  • 20240122_131542.jpg
    20240122_131542.jpg
    1.9 MB · צפיות: 0
  • 20240122_131546.jpg
    20240122_131546.jpg
    3.2 MB · צפיות: 0

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
6. נצב"א מלחה.

זו לא טעות, זו מדיניות.

נצב"א רכשה את בניין הדואר לשעבר מעברו השני של נחל ה-גוואדלמדינה, והשאירה אותו במצב שבתמונה. היו דיבורים על הסבת השימוש ממשרדים למלונאות, אך המצב כיום הוא שמדובר במפגע ענק במרכז העיר החדש (שדרות אנדלוסייה) על סף העיר ההיסטורית.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_131708.jpg
    20240122_131708.jpg
    2.7 MB · צפיות: 2
  • 20240122_131710.jpg
    20240122_131710.jpg
    3 MB · צפיות: 2

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
7. טיול קצר במרכז מאלאגה

רחוב לאריוס, על שם המרקיז דה לאריוס, הוא רחוב הקניות הראשי של העיר. מולו נמצא מגדל ה Equitativa , מבנה מודרניסטי פשיסטי משנות החמישים שיש בו משהו דרום אמריקני. ערך המבנה בספרדית:
[URL unfurl="true"]https://es.m.wikipedia.org/wiki/Edificio_de_La_Equitativa_(M%C3%A1laga)[/URL]

הכיכר נקראת כיום כיכר החוקה, על שם חוקת 1977 והחזרה לדמוקרטיה. הסתובבנו בכמה סימטרות כולל זו עם בובות הראווה בבגדי הפלמנקו בצבעי דגל העיר.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_133212.jpg
    20240122_133212.jpg
    1.1 MB · צפיות: 0
  • 20240122_133218.jpg
    20240122_133218.jpg
    2.3 MB · צפיות: 1
  • 20240122_133242.jpg
    20240122_133242.jpg
    3 MB · צפיות: 2
  • 20240122_133750.jpg
    20240122_133750.jpg
    3.2 MB · צפיות: 2
  • 20240122_134219.jpg
    20240122_134219.jpg
    2.5 MB · צפיות: 2
  • 20240122_134221.jpg
    20240122_134221.jpg
    2.5 MB · צפיות: 0
  • 20240122_134401.jpg
    20240122_134401.jpg
    2.4 MB · צפיות: 1
  • 20240122_134857.jpg
    20240122_134857.jpg
    2.7 MB · צפיות: 1
  • 20240122_133212.jpg
    20240122_133212.jpg
    1.1 MB · צפיות: 1
  • 20240122_133218.jpg
    20240122_133218.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
8. חזרה לתחנה.

הכניסה הצנועה של התחנה משתלבת יפה בשדרות האלאמדה.

ירידה לקומת הוולידטורים.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_135730.jpg
    20240122_135730.jpg
    2.8 MB · צפיות: 2
  • 20240122_135750.jpg
    20240122_135750.jpg
    2.9 MB · צפיות: 2
  • 20240122_135756.jpg
    20240122_135756.jpg
    2.5 MB · צפיות: 1
  • 20240122_135827.jpg
    20240122_135827.jpg
    2.1 MB · צפיות: 1
  • 20240122_135834.jpg
    20240122_135834.jpg
    2.2 MB · צפיות: 1
  • 20240122_135839.jpg
    20240122_135839.jpg
    2.1 MB · צפיות: 1
  • 20240122_135844.jpg
    20240122_135844.jpg
    2 MB · צפיות: 0
  • 20240122_135936.jpg
    20240122_135936.jpg
    2.4 MB · צפיות: 1

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
9. ירדנו לרציף "בדיוק בזמן" לפספס רק"ל. לא נורא כי הבאה היגיעה תוך שתי דקות. התיישבנו בה אחרי שהנוסעים המגיעים ירדו, היתה המתנה של כמה דקות עד שיצאה.

דרך אגב - שימו לעין של הרק"ל, זהו עיטור פיניקי בדומה לסירה על מטבע האגורה של שנות השמונים.

הצלחתי לצלם את המסילה הכפולה שלפני הרציף וכן את המערך הבודד מול הרציף שמסוגל להכיל שני מערכים.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_135940.jpg
    20240122_135940.jpg
    1.9 MB · צפיות: 1
  • 20240122_135952.jpg
    20240122_135952.jpg
    2.9 MB · צפיות: 1
  • 20240122_140014.jpg
    20240122_140014.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
  • 20240122_140017.jpg
    20240122_140017.jpg
    2.2 MB · צפיות: 0
  • 20240122_140147.jpg
    20240122_140147.jpg
    2.6 MB · צפיות: 1
  • 20240122_140204.jpg
    20240122_140204.jpg
    2.5 MB · צפיות: 1

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
10. הנסיעה חזרה.

ברק"ל החזור שמתי לב לחיצים הירוקים בכיוון הדלתות הפתוחות. כפי שאפשר לראות - יש הרבה עמודי אחיזה.

צילמתי את תחנות הביניים ברבארלה ו-סידאד דה חוסטיסייה כדי להראות איך נראית תחנה תת קרקעית בת שתי מסילות. למעט החיבור למרכז העיר (שלקח עשור לבנות אותו) מטרו מאלאגה נבנה בעיקר בשנות המשבר הכלכלי של 2009 ונפתח ב 2014. כתוצאה וויתרו על דלתות רציף כצעד חיסכון, אף שבמטרו סביליה שדומה לו מאד יש דלתות כאלו. העיצוב המינימליסטי של רציף אי רחב, פס אור ארוך וקירות שחורים יוצר אפקט של נסיעה ליילית. חבל שאין פרסומות כי בלונדון זה ערוץ הכנסה עבור המערכת.

צילמתי גם במהלך העלייה מהפורטאל לפני השטח.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_140246.jpg
    20240122_140246.jpg
    2.6 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141343.jpg
    20240122_141343.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141349.jpg
    20240122_141349.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141821.jpg
    20240122_141821.jpg
    2.4 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141827.jpg
    20240122_141827.jpg
    2.3 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141925.jpg
    20240122_141925.jpg
    2.2 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141929.jpg
    20240122_141929.jpg
    1.9 MB · צפיות: 0
  • 20240122_141945.jpg
    20240122_141945.jpg
    2 MB · צפיות: 0
  • 20240122_142000.jpg
    20240122_142000.jpg
    2.2 MB · צפיות: 0

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
11. חוזרים לתחנת המוצא.

כדי לחצות לרציף הנגדי ולחניון צריך ללכת את כל התחנה מערבה, לחצות במעבר, ולחזור את כל התחנה מזרחה. אולי חסכו כאן גשר, אבל זה מאד לא יעיל.

ברציף לכיוון העיר יש מתקן לקשירת אופניים, אך הוא היה ריק. האזור משרת את האוניברסיטה אז יתכן שהתנועה היא אל התחנה ולא ממנה.

שביל העפר לחנייון בר הליכה, אבל ביום גשום הוא וודאי בוצי. לצערנו רשת הרכבות של מאלאגה לא מגיעה עד אלינו, אז כדי לחוות את המטרו היינו צריכים להגיע לעיר ברכב.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_142006.jpg
    20240122_142006.jpg
    2.8 MB · צפיות: 0
  • 20240122_142010.jpg
    20240122_142010.jpg
    2.6 MB · צפיות: 0
  • 20240122_142052.jpg
    20240122_142052.jpg
    3.1 MB · צפיות: 0
  • 20240122_142109.jpg
    20240122_142109.jpg
    2.7 MB · צפיות: 1
  • 20240122_142209.jpg
    20240122_142209.jpg
    3.2 MB · צפיות: 1
  • 20240122_142237.jpg
    20240122_142237.jpg
    3.4 MB · צפיות: 1
  • 20240122_142312.jpg
    20240122_142312.jpg
    3.3 MB · צפיות: 1
  • 20240122_142423.jpg
    20240122_142423.jpg
    3.4 MB · צפיות: 1
  • 20240122_142555.jpg
    20240122_142555.jpg
    2 MB · צפיות: 1

Ccyclist

Well-known member
לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.

המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
12. כירטוס ואפליקציה

צילמתי את כרטיס הנייר הנטען (בפנים יש אנטנה של NFC) . הורדתי את האפליקציה של המטרו, שהיו תמונות שלה בתחנת המוצא.

האפליקציה דומה במשהו לאפליקציית הרב קו בכך שהיא מאפשרת לקרוא את הכרטיס החכם ואף לטעון אותו. על הצד הטוב - האפליקציה עלתה באנגלית, על הצד הרע - גם בגירסה עם הכפתורים באמגלית עולה התראה בספרדית, אז ההתאמה לתיירים שאינם דוברים את השפה אינה מושלמת - דבר נפוץ מאד בגירסאות ב"אנגלית" בספרד.

משום שהיא אפליקציה של מערכת יחידה היא נותנת גם מידע על הקווים, שעות הפעילות והתדירויות. מצאתי את המידע לגבי ימים שבת וראשון. רק"ל כל 9:30 דקות במשך רוב שעות היום בסוף השבוע זו תדירות טובה למערכת כפי שהיתה בעשור האחרון, עם הכפלת הנוסעים הצפוייה בנתוני מרץ (שנה ראשונה למקטע מרכז העיר) או נתוני יולי (שנת ההפעלה ה11 מול שנת ההפעלה ה 10) אני חושב שהתדירות תצטרך לגדול. אם SUR ידווח על הארכת שעות השירות במהלך חג הפסחא אעלה את הכתבה בפורום. התחבורה הציבורית נועדה לשרת את צרכי הציבור כולל צרכי הפנאי שלו ולא להיפך.
 

קבצים מצורפים

  • 20240122_160300.jpg
    20240122_160300.jpg
    KB 624.7 · צפיות: 0
  • 20240122_160308.jpg
    20240122_160308.jpg
    KB 737.9 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240122-160640_Metro Mlaga.jpg
    Screenshot_20240122-160640_Metro Mlaga.jpg
    KB 147.3 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240122-160707_Metro Mlaga.jpg
    Screenshot_20240122-160707_Metro Mlaga.jpg
    KB 379.9 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240122-160801_Metro Mlaga.jpg
    Screenshot_20240122-160801_Metro Mlaga.jpg
    KB 214.4 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240122-160832_Metro Mlaga.jpg
    Screenshot_20240122-160832_Metro Mlaga.jpg
    KB 135.3 · צפיות: 0
  • Screenshot_20240122-181959_Metro Mlaga.jpg
    Screenshot_20240122-181959_Metro Mlaga.jpg
    KB 220.7 · צפיות: 0
למעלה