לשם שינוי - הנסיעה הזו היא סיקור מקטע חדש בפרוייקט חו"ל אחרי פתיחת הקו האדום בארץ, במקום עוד נסיעה במערכת מטרו-רק"ל לפני פתיחתו.
המקטע החדש נפתח במרץ 2023 אחרי שחזרנו לאנגליה. עכשיו, אחרי החגים בספרד, עלינו לעיר שנמצאת כשעה נסיעה מאיתנו כדי להשלים את החסר.
4. מגיעים לתחנת אטרת'אנאס Atarzanas מתחת לשדרה המרכזית Alameda Principal .
בדומה לתחנה של הרכבת הפרברית - בתחנה הסופית יש רציף אחד בלבד. קצת מאכזב כי זה חוסם אפשרות להרחבה מזרחה. המסילה כפולה עד למפלג ממש לפני התחנה.
כפי שניתן לראות - התחנה נבנתה בשיטה של קופסאה, ובמשך שנים האזור שמעליה היה חסום בגדרות, כפי שאתם מכירים.
בניגוד לגוש דן או ירושלים - במאלאגה מפעילים מערך יחיד. התחנות בנויות למערכים כפולים ונקווה שעם ההכפלה במספרי הנוסעים בכתבה שהעלתי בעניין - יתחילו להפעיל מערכים כפולים.
הוולידציה היתה פשוטה יחסית - נתתי לבעלי לצאת קודם, ואז עשיתי ולידציה לעצמי. השיטה בנויה לתת למספר נוסעים לחלוק כרטיס אחד.
הדרגנועים מקומת הביניים של הוולידטורים עולים ישירות לפני השטח ללא גג כלשהו. יתכן שזה בעייתי בימי סופות גשמים שיש כאן מדי פעם. העלייה הזו שעכשיו מוכרת לכם מגוש דן מגיעה לשדרה של ארכיטקטורה אירופאית קלאסית ועצים.