סוכריה חמצמצה
Well-known member
היום נסעתי לחיפה.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.