נסיעה ברכבת לחיפה ביום של תקלת איתות-גועל נפש

היום נסעתי לחיפה.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.
 
היום נסעתי לחיפה.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.
מישהו יודע מה הסיפור של תקלות האיתות הבלתי פוסקות האלה? זה משהו שקשור למעבר למערכת החדשה? או שגם לאחר שיסיימו להתקין אותה יהיו תקלות כל הזמן?
כרגע התחושה היא שזה קורה לפחות פעם בשבוע...
 

raya

Well-known member
היום נסעתי לחיפה.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.
מוזר, היום נסעתי לתל אביב וחזרה לבאר שבע ברכבת. היו איחורים של כ-5 דקות, גם בבוקר (הגעתי לתל אביב קצת לפני 10) וגם כשיצאתי מתל אביב ב 15:15.
היו כריזות על שינוי מסלול, נעלמה הרכבת לבאר שבע , עד שהיא חזרה חצג קצת לפני הגעתה. אבל לא הרגשתי באוירה כפי שמתואר.
עליתי בחזור בעזריאלי.
 
מוזר, היום נסעתי לתל אביב וחזרה לבאר שבע ברכבת. היו איחורים של כ-5 דקות, גם בבוקר (הגעתי לתל אביב קצת לפני 10) וגם כשיצאתי מתל אביב ב 15:15.
היו כריזות על שינוי מסלול, נעלמה הרכבת לבאר שבע , עד שהיא חזרה חצג קצת לפני הגעתה. אבל לא הרגשתי באוירה כפי שמתואר.
עליתי בחזור בעזריאלי.
הרכבות מההגנה לכיוון דרום, וגם למשום מה לנתניה ולהרצליה, היו קצת יותר סדירות.
 

laRio

Active member
מישהו יודע מה הסיפור של תקלות האיתות הבלתי פוסקות האלה? זה משהו שקשור למעבר למערכת החדשה? או שגם לאחר שיסיימו להתקין אותה יהיו תקלות כל הזמן?
כרגע התחושה היא שזה קורה לפחות פעם בשבוע...
ככה זה. רכבות מאחרות בשעות השיא כמעט בכל יום. ואם קורה משהו יוצא דופן כמו רכבת שנתקעה על הפסים או תקלת איתות או התאבדות, המצב הופך להיות בלתי נסבל. בהתחלה כועסים, אחר-כך מתרגלים ובסוף קונים רכב.
 

DAVIDADATO

Well-known member
היום נסעתי לחיפה.
והיו שיבושים בשל תקלת איתות (מה זה?). נגרמו
עיכובים וביטול 2 רכבות לצפון. כ 45 דקות המתנה.
היחס בתחנת רכבת ההגנה הרגיש לי ממש מגעיל.
א. לא הודיעו שביטלו את הרכבות. כרזו "הרכבת תיכנס" עד שפשוט הנסיעה נעלמה מהמסך.
ב. לא היה על הרציף הרלבנטי אף עובד לענות על שאלות הנוסעים המבולבלים. כשכבר אותר עובד ופנו אליו, הוא פשוט הלך משם.
ג. ניסיתי לברר בצעקות מול עובד שהיה ברציף שמעבר למסילה. תשובתו: "תחכי בסבלנות" במילים אלה.
ד. צורת ההודעה על רכבות שעליהן כבר דיווחו על עיכובים ושינויים שלהן הייתה נביחה ברמקול בסגנון: "הרכבת תצא מרציף x במקום מרציף y". או " הרכבת תתעכב ב 25 דקות" . ללא כל התנצלות על התקלה, או תודה על סבלנות הנוסעים. בטח שלא : "המעוניינים לבטל את נסיעתם ולהזדכות על הכרטיס מתבקשים לפנות לקופה".
באופן כללי, היחס לציבור הנוסעים היה כאל חמורים שהרכבת נאלצת משום מה לשנע. לא כאל אנשים, עם תוכניות והתחייבויות, אשר שילמו על הנסיעה ברכבת יותר ממה שהיו משלמים על אוטובוס (ולפעמים גם על נסיעה ברכבם פרטי), ושקיבלו בתמורה עיכובים ועצבים.
גם שלשום הייתה תקלה, חבר הפורום לשעבר שמפעיל קבוצת פייסבוק הגיע אחרי כמעט שלוש שעות מחיפה לרחובות ובפועל זה נסיעה של כמעט שעתיים
 
למעלה