נעלי יום-יום נוחות

try me1

New member
נעלי יום-יום נוחות

חברים, יש לי די הרבה שאלות, אודה למי שיוכל לענות... 1) אני עובד בהייטק. תוכניתן. יש לי נעליים די ישנות (מנופחות כאלה) - של פול -אנד-ביר. אני מחפש לקנות נעלים ליום-יום שיהיו קודם כל נוחות (אומנם לא עומד הרבה על הרגלים, אבל הם עלי כל היום) וגם יפות. יש לי נעלי ספורט אסיקס, אדידס. אבל לא כ"כ בא לי ללכת עם נעלי ספורט לעבודה. חשבתי אולי על נעלי נייקי אלגנטיות. הייתי שמח למצוא אולי נעל כמו שיש לי היום אבל לא ראיתי משהו דומה בחניות- כנראה זו כבר אופנה שחלפה. 2) אני רואה שהרבה אנשים הולכים עם נעליים שחורות וסולייה לבנה שמוקפת בפס לבן ( היה את זה באח הגדול לעמיר ועתי)- מישהו יודע איפה קונים משהו דומה? 3) אפרופו עתי- אני באמת תוהה- לדעתם הוא עשה לייזר להסרת שיער? אני רואה שזה ממש נפוץ ושוקל לעשות גם. 4) באותו הקשר ראיתי פרסומת בעיתון למוצר של חברת nohair. מישהו מכיר? יודע מה טיב החברה? תודה על כל תשובה
 
לקיץ - ליום יום לעבודה - Moccasin והמלצה היא

ללכת על נעלי איכות ונוחות של ROCKPORT. למותג יש נעלי מוקסיפן רחיצות שניתן לנעול אותם גם בלי גרביים - דבר החשוב מאוד בקיץ הישראלי. אני רכשתי 3 זוגות מהם ( שחור חום ולבן ) בחנויות הרשת של "אוריגינלס" או רוקפורט עצמה בקניונים השונים. הנעליים יקרות יחסית אבל מעולות ונוחות כמו כפפה. בנוסף תרכוש סניקרס של מותגי ALLSTAR וכדומה ויש לך סידור כמעט לכל הקיץ חוץ מכמה פגישות עסקים שבהם הנעל חייבת להיות פחות קייצית ( לצערנו... )ואז היא "סתם" שחורה ברוב המיקרים. תנסה כמה שפחות ללכת על סוליות לבנות. מי שהימצא אותם לא חשב כנראה שלבן וחול או כל דבר שדורכים עליו, "יקלקל" וישחיר ,קצת - בלשון המעטה, בקלות את הסוליה הלבנה שלהן. הסרת שיער בלייזר- היום דבר שמאוד פשוט לעשות. ( כללית אסטטיקה לדוגמא ) . אבל תחשוב לפני האם באמת נחוץ לך. ולאחרון - המוצר שהזכרת לא מוכר לי.
 

try me1

New member
חשבתי על כיוון אחר

ציינתי שאני מתכנת. כלומר, אין לי הרבה פגישות או הופעות פורמליות. אני מחפש לבוש יותר ספורט-אלגנט/סטריט/זרוק.
 
ד"א...גם אני בין היתר מתכנת. דוקא דיברתי שרק

בפגישות עסקים ( מעטות ) צריך ללבוש משהו פחות גמיש וזרוק. סוג הנעליים שציינתי מתאים לכל .גם לעבודה וגם ליציאה לכל מטרה. יש כאלו מבד, מזמש' או מעור. היחוד הנוסף בהן שאתה מכניס את כף הרגל, ללא שרוכים ומציא אותם כמו כפכפים. שאתה יושב אתה יכול לחלוץ את הנעל ולשבת שחצי מכף הרגל בחוץ -במיוחד שמזיעים שחם ולא לובשים גרביים. ספורט אלגנט ,במידה ולא סניקרס אופנתיות, אלא נעלי ספורט לבנות, שחורות וכדומה, נראות פחות מתאימת: לראיה אתה לא תראה באף תצוגת אופנה דוגמנים עם נעלי התעמלות. זה נראה מגוחך! - הם מגושמות מדיי כאופנה אם כי ניתן לשלבם לפעמים עם ג'נס בלבד בתנאי שהו יחודיות במראה ולא נראות כנעלי התעמלות רגילות ויש בהן קורטוב של עיצוב ונעל אופנה כמו לדוגמא נעליי דיזל החצי גבוהות שנראות לכאורה כנעל כדורסל אבל בהחלט שונות ומעוצבות כנעל יציאה.
 

try me1

New member
מה לגבי אורטופדיה?

לנעליים שאתה מציע בד"כ סוליה דקה ושטוחה לא? אני מחפש משהו שלא יכאיב לי בגב בסופו של יום.
 

try me1

New member
חניו מומלצות באזור אשדוד?

לנעליים כאלה/לסנדלי בטע נאות? (אני יודע שלא קשור, אני צריך גם כאלה). אולי בצומת בילו? יש חניות עודפים עם נעליים כאלה?
 
תעשה חיפוש לרשתות שציינתי. וקופון של 150 ש"ח

לקניה בחנויות אלו יצא בדיוק היום. אם תרצה נעלי נוחות כדאי לנצל אותו.
 

try me1

New member
הלכתי לחנות בזכותך

לצערי לא מצאו חן בעיני נעלי המוקסין. אבל אני רוצה להודות לך על כל העזרה. באמת מעריך זאת. החלטתי שאני רוצה לקנות טבע נאות (מחיר שפוי מברקנשוטק). לדעתכם זה כבר יצא מהאופנה? (קיץ שעבר זה היה די נפוץ). אפשר ללכת איתם לעבודה בהייטק? יש לי גם סנדלי שורש (קרוס- אלכסונים) והויאנס - יפה יותר ללכת איתם? לעבודה? ובכלל ?
 
../images/Emo51.gif . מהסוף: סנדלי שורש לא ולא וכך לכפכפים

למינהם. טבע נאות? תשמע... יש שם נעלי עבודה ובטח שם האיכות בסדר גמור, אבל כפי שציינת, בדרך כלל טבע נאות עושים נעליים שמרניות ושבלוניות ( עם שרוכים, וסגורות ) ללא איזה יחוד. לעבודה בהיי טייק אני לא רואה בעייה ללכת איתם אלא אם אתה רוצה להיות ממש "קול" . בכל מקרה אם אתה מחפש נוחות הן עדיפות על נעליים שנראות אותו הדבר מחברה שלא מייצרת נעלי נוחות. תשקול גם אפשרות לנעלי קיץ קלילות יותר ופתוחות יותר.
 

try me1

New member
no hair

ראיתי פרסומת שלהם היום בעיתון. איך אני יכול לדעת אם המכונה באמת עובדת? מצרף לינק- למרות שאני מדגיש שאני ממש ממש לא מטעמם. והשאלה - אם זה מיועד גם לגברים? http://www.mynono.co.il/aboutNoNo.asp
 
עוד "פטנט" לכאורה. אני לא מאמין לזה

כדאי שתלך, באם תרצה לבסוף, על משהו שידוע ש"עובד" ( הסרה בלייזר ) ולא על מכשיר שסביר שנועד רק לתת רווחים ליצרנים דרך פירסום שקרי.
 

try me1

New member
שתי שאלות

שבוע טוב! שתי שאלות, אודה לעזרכתם 1. טבע נאות - מישהו מכיר חניות שמחזיקות כפכפי גברים (כמו בירקנשטוק) של טבע נאות בהנחה מסוימת? קופונים/הנחת המשביר לצרכן/ משהו אחר. 2. מחפש חולצות משובצות צבעוניות במחיר של עד 100 ש"ח. משהו בסגנון של פול-אנד-בר. אדום-לבן, כחול-לבן, ירוק לבן. משהו כזה: https://picasaweb.google.com/elad2109/PullNBear?authkey=Gv1sRgCKziqcqllLi-pAE#5591087937643287138 תודה לעוזרים
 
לגבי הנעליים

אני ממליצה מאוד מאוד על האש פאפיז מסדרת Zero G, קלות משקל ועם סוליה מאוד מאוד גמישה. נמכרות בכל סניפי רשת גלי. עוד המלצה לנעליים מאוד קלות ונוחות זה ליין הסניקרס החדש של קרוקס. הן עולות משהו כמו 300 ש"ח לזוג ושוקלות 170 ג' לנעל בלבד.
 
למעלה