נעלמו לי כל העדכונים

SimsY

New member
נעלמו לי כל העדכונים

אני הוספתי 638 עדכונים אבל אני לא רואה אף אחד מהם לאן נעלמו כל העדכונים שלי ? הם לא נמחקו כי רואים עדיין את המספר - 678 עדכונים / 10 מתעדכנים אבל לא רואים אף אחד מה קורה?
 
מתי שלחת את העדכונים?../images/Emo9.gif

בזמן האחרון?? אני צריכה שתגיד לי מתי שלחת אותם ... בכל מקרה הסנזות שנשלחות אז אחרי כמה שבועות נמחקות,כדי להקל על הדף של הסנוז שלך(לא מצאתי דרך אחרת להסביר זאת) בכל מקרה הודעות ישנות נמחקות ולא נשמרות...אם כתבת את ההודעות בזמן האחרון ממש אז תגיד לי ונצטרך לבדוק מה הבעיה
 

SimsY

New member
אני כתבתי אותן

מאז שסנוז נפתח ? אבל רגע - הכל נמחק ?? אתם מחקתם את הסנוזים שלי ? למה לא הודעתם ? אני השקעתי המון בהם -ממתי אתם מוחקים ? אתם מוחקים בלוגים ישנים ? אתם מוחקים ארכיונים של פורומים ? אז למה סנוז? אין לי סבלנות לכתוב פוסטים ארוכים בבלוג אני מסתפק בשורה או שניים חשבתי שזה יהיה הבלוג שלי - אני לא מאמין שהכל נמחק :( למה ?
 

Simply Girl 16

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif

להקל על הדף של הסנוז? בעיניי זו סיבה לא מספיק טובה כדי למחוק תכנים של גולשים. מה גם שאין כל עיניין מאחורי זה- סנוזים זה בסה"כ טקסט. איזה עומס זה כבר יכול לעשות? תקנו אותי אם אני טועה,אבל הסנוז לא תפס יותר מידי תאוצה בתפוז. זה לא שהדף הראשי עולה על גדותיו,אז קצת קשה להאמין שזה בכדי להקל על העומס. האמת היא שרק אתמול שמתי לב לזה בפעם הראשונה,כשדפדפתי בדפים של סנוזרים וחיפשתי את העדכון הראשון שלהם. מעל ל-500 עדכונים היו לכמה מהם,אבל מה שהוצג היה בקושי מחצית מהם. אני חושבת שאתם צריכים לשקול מחדש את עיניין מחיקת ההסטוריה. יש כאן עקרון שמאוד דומה לעקרון שבכתיבת בלוג,ולטעמי הרעיון עצמו גאוני - אבל מה שווה כל ההשקעה בזה אם היא הולכת לפח? למה לי לכתוב עדכונים אם אני לא יכולה לשוב ולקרוא אותם? אני לא רואה שום סיבה למחוק עדכונים בסנוז,וחושבת שלא אמורה להיות בעיה עם זה. בכל מקרה,מאחר וזו הפעם הראשונה שאני כותבת כאן,ומאוד התלהבתי מההמצאה המבריקה הזו- רציתי להגיד תודה. ההתייחסות המיוחדת לגולש ולצרכים שלו היא מה שהניע אותי בסופו של דבר לעבור לאתר הזה ולהפוך לקבועה כאן. טוב לדעת שיש מי שמקשיב,לוקח את העיניינים לתשומת ליבו וגם מטפל.
 

טל לוין

New member
הסנוזים כבר לא נמחקים

זו פעולה שהייתה פעם כדי להקל על המערכת אבל דאגתי שיבטלו אותה ועכשיו סנוזים ישנים לא אמורים להימחק. מתי ראית שהם נמחקו?
 

SimsY

New member
לפני כמה שעות מרגע הפרסום

אני שמרתי שם המון רגעים של חווית בזמן אמת מהעבודה, כל מיני דברים שלא הייתי רוצה לשכוח, דיווחים בזמן אמת שהייתי רוצה לזכור - ממש חיים שלמים .... הכל אבד עכשיו למה לא אמרתם שזה הסוג של הפלטפורמה למה ? ממתי מוחקים חומר של גולשים ? איך אני יכול להיות עכשיו בטוח שכשאני יוצר משהו זה לא ילך לאיבוד ? זה יכול שלא להראות ביג דיל אבל בשביל מישהו שזה היה המיני בלוג שלו כי אין לו הרבה דברים להגיד בשביל פוסט שלם של בלוג זה הרבה - חבל מאוד שלא אמרתם לא לבנות על זה - אז לא הייתי מתחיל -עם כל הכבוד לזה שזה שירות חינם אני לא יכול שלא להרגיש כעוס שזה הלך בלי שהפרתי אף אחד מהכללים של הכתיבה.
 
../images/Emo45.gifהסנוזים הישנים נמחקו

הכוונה לפני שזה השתנה..מתחילת הסנוז. בהחלט טוב שזה היה פעם....מגניב שישארו הסנזות ישנות
וסמיילי?מצטערים אך בפורום הזה זה נאמר רבות שהסנזות ישנות נמחקו וגם נאמר מתי ששינו את זה. אם ההסנזות האחרונות שלך נמחקו זה לא אמור להיות ככה וכמו שטל אמרה היא תבדוק מה אפשר לעשות. ..זה לא היה בכוונה...יבדקו לך את זה...
 
למעלה