תודה! ../images/Emo105.gif וכמה דברים חשובים ...
מירב, ירושלמי, רמת פולגית, שוקושזי.... עשיתם לי את הסופ"ש... רציתי לספר לכם קצת על 'מה התחרות הזו עושה לאנשים'... משיחות קצרות עם חלק מתמתמודדים ושיחות ארוכות וטובות עם מתמודדים אחרים, יש לי כמה מסקנות מביכות: א. ההתבוננות שלנו על קהל הומה שונה משל שאר המדינה. אם בקרבם של אזרחים מודאגים רבים גואה לו פחד, הרי "שדרן פוטנציאלי" רואה בהתגודדות הזדמנות פז להשיג SMSים...
ב. נקודת המבט על פקקי תנועה-
הדיעה הרווחת בנוגע לפקקי תנועה היא- "פאאאק, זמן אבוד.. זמן זה כסף... האם הדלק יספיק לי עד סוף הפקק?... יו, הנה איש עם ארטיקים.. וכו'" כש"שדרן פוטנציאלי" נקלע לפקק תנועה הוא חושב לעצמו- "...המממ... יש כאן... אס-אם-אסים... אולי אצא לי מן הרכב ואחלק מגבונים לחים לנהג המיוזע ושמי חקוק עליהם??... אולי אנקה שמשות ואשאיר את מספר המתמודד שלי על המגבים?... זמן זה SMS..." וכך עובר לו יום ועוד יום... מה יהיה? לאן הלכה האמת שלנו?? איך הפכו חבורה נורמלית לאנשי שיווק ממולחים...? איפה ה'אני מאמין' או ה'אני מאזין' שכל כך דחפנו?? חברים, משתדלת להשאר שפויה... אוהבת אתכם. נעמה.