נפילה עם מכשיר HTC ולמה לא מומלץ

y o n i z

New member
נפילה עם מכשיר HTC ולמה לא מומלץ

לקנות מכשיר שלהם שלא יובא רשמית לישראל.

חנות הצלצול פ"ת - לא להתקרב (חווית קנייה שרק בישראל)
שלום רציתי לשתף אתכם בחווית קנייה שלי ..

רכשתי לפני כחודשיים וחצי מכשיר סלולרי מחנות יבואן קטנה בפ"ת מכשיר HTC במזומן.
לאחר כיומיים של שימוש התגלתה בעייה במכשיר . יצרתי קשר עם החנות והפנו אותי לאחריות בהרצליה טוץ גרופ.
לקחתי לשם את המכשיר ומאז הוא לא חזר. כשהבנתי בימים הראשונים מהאחריות שזה יכול לקחת יותר מחודש פניתי לחנות בכדי לנסות להחליף את המכשיר או לקבל החזר כספי. שם נאמר כי ברגע שהודלק המכשיר אז לא ניתן להחזיר.

טוב . בנתיים אני בלי המכשיר בטוץ גרופ רק מושכים אותי ואין עם מי לדבר אז פניתי למועצה הישראלית לצרכנות שם לא ברור כבר מה זכותי.


זו התשובה של החנות למועצה :

שלום רב .

במהלך הקניה נאמר ללקוח שהאחריות שך htc לא נתנת ע״י הצלצול אלא בtauch grup israel.

הלקוח ששאל לגבי האחריות גם טלפונית וגם מעמד הקנייה נענה לכל שאלותיו בחר לעשות כרצונו,

הצלצול היא משווק ואינה מורשת לפתוח או לתקן כל מכשיר בגדר אחיות יצרן אלא רק היבואן הרשמי tauch grup israel.

אנו מאוד מצטערים שנגרם ללקוח עוגמת נפש זו אך פנייה זו לא צריכה להגיע אלינו אלא ליבואן הרשמי.

כמו כן לפי חוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 אנו לפי חוק מחוייבים לתת לצרכן נגישות נוחה עם היצרן ובמקרה זה יש ליצרן נציגות רשמית בישראל tauch grup israel

.

לדוגמה לapple אין נציגות בישראל וגם כאן אין אנו רשאים לפתוח לתקן או כל דבר כזה או אחר, מה אנו עושים במקרה שכזה ? להלן התשובה , שולחים את המכשיר ליצרן בחול, מחליפים מכשיר , או כל פתרון הגיוני אחר אך במקרה זה יש נציגות בארץ ולה התאים שלה כל אם הרוצה לרכוש מוצר רשאי לפני כן לבדוק מה הוא קונה איזה אחריות יש לו וממי הוא יקבל שירות ויתמודד , בנוסף על כך חשוב לציין שהצלצול נתנה יד והתקשרה ליצרן הנמצא באנגליה ודרשה טיפול מיידי בלקוח ואכן היצרן שלח מייל לטיפול מהיר .

הנציגות הישראילית שלקחה אחריות מול htc העולמית כנראה אינה עומדת ברצונות הלקוח אנו גם לא יודעים מהיא הבעיה במכשיר ובאיזה תהליך הוא עומד . הדין ינתן לה .

לכל שאלה....


אני מנסה להבין איפה הגבול עד איפה הם רוצים למשוך את זה ....

בטוץ גרופ נאמר בהתחלה שהלוח אם לא תקין ומאז הם מחכים לו וכבר הודיעו שהגיע אז כנראה שזה כבר לא הלוח ...
הם בעצמם לא יודעים...

פניתי לHTC עולמי הם כל פעם חוזרים עם תשובה שהם בודקים מה קורה ומושכים אותי עוד...
לא יאמן.

אני שוב רוצה להיות בטוח את מי אני תובע.. אם אני יכול בכלל..
את החנות או טוץ גרופ?

ושוב אני חוזר על זה שטוץ גרופ טוענים שהמכשיר לא יבוא שלהם והם רק נותנים שירות של אחריות.

אני ממש רוצה כבר לסיים עם הפרשה הזו. ואני אדרוש החזר כספי רק לא רוצה שום HTC יותר כמה שאני אוהב תחברה הזו.
 
למעלה