laronpilot
New member
נפלאות הסימולטור../images/Emo108.gif
היום בבוקר, התעוררתי מוקדם. ומה עושה "מורעל כמוני" בבוקר, לא שותה... לא אוכל... כמובן... פותח את הסימולטור ומתאמן מכשירים בסימולטור. אחת התכונות המופלאות של הסימולטור החדש 2002 היא בכך שלאורך כל הטיסה אתה מקיים קשר ATC כדי שיהיה לי מעניין יצאתי משדה דב לאילת, עם 8/8 קומולוסים (אובר-קאסט) בגובה 700 רגל ועם רוח צד של 15 קשר. בחרתי לי מטוס בארון דו מנועי ויצאתי. הטיסה הייתה נחמדה מאד ללא GPS בכלל, רק VOR ו ADF 3 מייל מאילת, קיבלתי הוראות מהפקח להצטרף ל"עם הרוח" למסלול 03 עוד אני פונה ימינה ומתכנן נוהל ILS שכחתי לרגע מהרוח שאני בעצמי קבעתי ופשוט... נכנסתי בהר. מה שהצחיק אותי יותר מכל, היה קולו של הפקח, שברגע הכניסה להר, אמר: Baron N700MS, Contact Ground on 121.8 מסקנה. כשמתעוררים בבוקר מוקדם, קודם כל שותים ואוכלים משהו קל... ורק אחרי זה, מתרגלים מכשירים. שבת שלום ונחיתות בטוחות יפתח לרון
היום בבוקר, התעוררתי מוקדם. ומה עושה "מורעל כמוני" בבוקר, לא שותה... לא אוכל... כמובן... פותח את הסימולטור ומתאמן מכשירים בסימולטור. אחת התכונות המופלאות של הסימולטור החדש 2002 היא בכך שלאורך כל הטיסה אתה מקיים קשר ATC כדי שיהיה לי מעניין יצאתי משדה דב לאילת, עם 8/8 קומולוסים (אובר-קאסט) בגובה 700 רגל ועם רוח צד של 15 קשר. בחרתי לי מטוס בארון דו מנועי ויצאתי. הטיסה הייתה נחמדה מאד ללא GPS בכלל, רק VOR ו ADF 3 מייל מאילת, קיבלתי הוראות מהפקח להצטרף ל"עם הרוח" למסלול 03 עוד אני פונה ימינה ומתכנן נוהל ILS שכחתי לרגע מהרוח שאני בעצמי קבעתי ופשוט... נכנסתי בהר. מה שהצחיק אותי יותר מכל, היה קולו של הפקח, שברגע הכניסה להר, אמר: Baron N700MS, Contact Ground on 121.8 מסקנה. כשמתעוררים בבוקר מוקדם, קודם כל שותים ואוכלים משהו קל... ורק אחרי זה, מתרגלים מכשירים. שבת שלום ונחיתות בטוחות יפתח לרון