נפלאות השירות של HP ישראל
שלום חברים לפני כחודש וחצי פרסמתי פוסט לגבי בעייה במכשיר 5915 שנקנה בארה"ב והתגלתה בו בעייה במסך. לאחר תלאות וטלפונים יש בשורה טובה- יש בידי מכשיר 5940 תקין לחלוטין. המכשיר נשלח לארה"ב למרות שהטכנאי בארץ טען שאין כל בעייה אבל "אם אתה מתעקש..." ובמעבדה שם אכן זיהו בעייה וטיפלו בנושא. אני לא יכול למסור את מהות הטיפול שקיבלתי (תיקון/החלפה/חדש/מחודש/ישן וכדומה) כיוון ש: ושימו לב טוב טוב אני חתום מול HP על מסמך בו אני מתחייב לשמור על סודיות (כן כן סודיות) פרטי הטיפול אותו קיבלתי. אני יכול לגלות לכם שלא קיבלתי שום צ'ופר או משהו שלא הייתם מצפים מנותן שירות שהעברתם לידיו מכשיר תקול בתקופת האחריות אבל HP החליטו כי השירות שלהם סודי ואפילו דורש מסמך שמירה על סודיות. חבל שכך הם נהגו כי אני מרוצה מהטיפול (אולי קצת ארוך ומסורבל) ומכך שיש לי מכשיר תקין מאוד. בכל מקרה, מי שברשותו מכשיר 59XX ויש לו בפינת המסך איזור שלחיצה עליו "מורחת" את הצבעים שיפנה למעבדה ויקבל טיפול (סודי!!) מצורף הפוסט המקורי ארז
שלום חברים לפני כחודש וחצי פרסמתי פוסט לגבי בעייה במכשיר 5915 שנקנה בארה"ב והתגלתה בו בעייה במסך. לאחר תלאות וטלפונים יש בשורה טובה- יש בידי מכשיר 5940 תקין לחלוטין. המכשיר נשלח לארה"ב למרות שהטכנאי בארץ טען שאין כל בעייה אבל "אם אתה מתעקש..." ובמעבדה שם אכן זיהו בעייה וטיפלו בנושא. אני לא יכול למסור את מהות הטיפול שקיבלתי (תיקון/החלפה/חדש/מחודש/ישן וכדומה) כיוון ש: ושימו לב טוב טוב אני חתום מול HP על מסמך בו אני מתחייב לשמור על סודיות (כן כן סודיות) פרטי הטיפול אותו קיבלתי. אני יכול לגלות לכם שלא קיבלתי שום צ'ופר או משהו שלא הייתם מצפים מנותן שירות שהעברתם לידיו מכשיר תקול בתקופת האחריות אבל HP החליטו כי השירות שלהם סודי ואפילו דורש מסמך שמירה על סודיות. חבל שכך הם נהגו כי אני מרוצה מהטיפול (אולי קצת ארוך ומסורבל) ומכך שיש לי מכשיר תקין מאוד. בכל מקרה, מי שברשותו מכשיר 59XX ויש לו בפינת המסך איזור שלחיצה עליו "מורחת" את הצבעים שיפנה למעבדה ויקבל טיפול (סודי!!) מצורף הפוסט המקורי ארז