נפלא לגלות אתכם

  • פותח הנושא ayush
  • פורסם בתאריך

ayush

New member
נפלא לגלות אתכם ../images/Emo6.gif

טוב אז ככה, אני בחורה מלאה, בד"כ מידות 42- 44. יש לי בעיה רצינית למצוא בגדים הולמים, למרות שהמידה לא נוראית, אבל אני גבוהה וכל המכנסיים קצרות... בד"כ אני קונה בקסטרו שזו החנות האהובה עליי, רק שלא בכל קולקציה יש להם בגדים מתאימים למידות הללו.. רק לדוגמא - בעונה האחרונה לא קניתי ולו רק פריט אחד ( חולצה...) בקיצור, רציתי לשתף אתכם בחוויה שהיתה לי ביום שישי - נכנסתי לראש אינדיאני ומדדי מכנסיים נחמדות במידה 42 - היה קטן. מידה 44 - גם קטן. בסוף לקחתי מידה 46 !!! וזה לא שהשמנתי - פשוט המידות נורא קטנות. בהתחלה רציתי להשאיר אותם בחנות אך התפתיתי וקניתי - מעצבן
 

maymay

New member
הי ../images/Emo42.gif ברוכה הבאה ../images/Emo68.gif

לפורום אופנה מלאה לבנות מלאות וגאות
תגידי, למרות שהשאלה תהיה מעצבנת, אני בכל אופן רוצה לדעת למה זה עיצבן אותך לגלות שלפי ראש אדנידאני את 46? אם את גאה בזה שאת בחורה עגולה במקומות הנכונים, למה זה מעליב אותך לגלות שבחנות אחת את 42, באחרת 44 ובאחרת - 46 ? אני בכוונה שואלת את זה כדי לרדת לשורש העניין, למה דבר כזה אמור לפגוע בנו כ"כ? לפעמים אני נכנסת לחנות ואני 44 ולפעמים 42, אבל אני משתדלת ממש לא להסתכל על המספרים, שיכולים להיות יותר ניסיון שיווקי (של מעצבי האופנה עלק לתת לנו הרגשה רשה יותר) אלא רק על מה נראה עלי טוב. לא עדיף? ככה חוסכים גם את הבאסה וגם את.... את... את...הבאסה!!!
מקווה שלא עיצבנתי אותך בשאלה אבל בכל אופן חשוב לי לדעת. ושוב, וולקום!
 

ayush

New member
אז ככה..

"העצבים" הם נגד חברות האופנה שמייצרות גם את המידות הגדולות כביכול בגודל קטן.. לי אישית לא מפריע ממש איזו מידה לקנות אבל ישנן בנות אחרות שלא היו קונות מידה "גדולה" רק בגלל המספר. החברות מנסות להכתיב לנו כי קטן זה יפה וטוב, ככה שגם בנות כמוני במידה 42 פתאום מרגישות כי הן צריכות לקנות מידה 46 - כלומר הן שמנות. זה מה שמעצבן אותי.
 
למעלה