נפל עלי תיק!!

טינה

New member
נפל עלי תיק!!

ארוחה ל18 אנשים. מה עושים? אין מגבלות מיוחדות. תודה מראש לכל מי שירחם עלי ויתייחס
 

Luzifer

New member
3 דרכים אלטרנטיבים,

1. לקחת את ההחבר`ה למסעדה טובה, חוסים גניבות חפצים אישיים מן הבית ועוד; 2. להזמין קייטרינג טוב, תלוי מאיזה איזור את, למשל בדרום על הפנים; 3. להשתעבד ולתכנן. כאן השאלה של כמה מנות, על בסיס מה ועוד. תתאוששי, ובכיף נעזור לך.
 

rocko

New member
עצה שימושית

טינה יקירתי, אין צורך להיכנס לפאניקה בנושא, הדרך הכי טובה להתגבר על ``תיק כזה`` היא קודם כל לערוך בופה ולא שולחן מסורתי. בבופה אפשר להכין דברים יותר קלים, ואפשר לפנות יותר לכיוון של סלטים וחטיפים ופחות מנות עיקריות. רעיונות למנות ראשונות: סלט סלסה (גמבות צלויות, פלפלים חריפים, שום כתוש, בצל חתוך דק עגבניות מלח ושמן זית) עם נאצ`וס. כל סלטי החצילים האפשריים (שרופים, טחונים, ברוטב עגבניות ועוד), כל סוגי הסלטים הירוקים (סלט חסות, ירקות, טבולה, ארוגלה ועוד), 2-3 סוגי פשטידות, ובצד כמה סוגי לחמים ולחמניות מיוחדים - סיימת מנה ראשונה ( תאמיני לי שאחרי כזה מבחר לא יהיה לאנשים הרבה מקום לעיקרית). מנה עיקרית אפשר להכין2 סוגים של מוקפצים (גם אם יש לך צימחונים זה יפתור לך את הבעיה), ואפשר להכין בנוסף רוסט ביף גדול ברוטב של חומץ בלסמי ושמן זית (טעים לאללה), מנה אחרונה אפשר לעשות סלט פירות ו-2 סוגים של עוגות. והשתלטת על הסיוט הזה. שיהיה לך המון בהצלחה.
 
כל הנשמות הטהורות

גמרו בעצם את מלאי ההצעות. חוץ מלוצי החמוד שכנראה ממלא את ביתו בחפצים ובחברים שמאוד אוהבים אותם נתנו החברה שני פתרונות אפשריים. ואני מרשה לעצמי להגיב. רוקו קצת רוצה להעביד אותך, כי למי שמבקש עזרה בארוחת רבת משתתפים, בד``כ אין את האנרגיות לשרוף חצילים ולקלף פלפלים. מה גם שאוכל מוקפץ נראה רע עשרים דקות אחרי ההכנה, ואני מנחשת שאת רוצה לפתוח את הדלת מבושמת, ולא מריחה מאוכל מוקפץ. אלכס כבר הרבה יותר בכיוון, אבל תקפצי לתשובתי תחת הכותרת ``שנה מתוקה``, כמה שורות למעלה, ותמצאי תפריט וגם כמה קווים מנחים שאולי יעזרו לך קצת יותר. וכומו שאומר אלכס אנחנו כאן לכל מקרה של משבר.
 

alex

New member
הצעה ידידותית...

אני לא יודע מה הפורום ומה המחויבויות אבל : 1) טרין כבד על טוסטים ( קנוי , קנוי ) 2) מרק 3) רוסטביף או שוק טלה בתנור 4) pomme gratin או אורז עם צימוקים ואגוזים 5) סלט חסה בוינגרט 6) תפוחי עץ אפויים עם יין , אגוזים וקינמון. אם את צריכה פירוט - אני כאן .
 

pinye

New member
תיק קטן - קלי קלות

1. לא להכנס לפאניקה. 2. בארוחה בשרית קל יותר לגוון וקל יותר להכין מראש. 3. מנה ראשונה מרק, הרבה בשר או עצמות בפנים, הרבה ירקות, שרשים ועלים, זה ממלא, קל להכין כמות גדולה, אפשר להכין מוקדם מאוד יחסית ולהשאיר על אש קטנטנה אפילו 5-6 שעות. 4. מנה עיקרית - בשר 4.1 עוף בתנור - רצוי בשקית קוקי, כבר עם פרוסות תפוחי אדמה בפנים, לא מלכלך מעט מאוד עבודה, וגם אפשר להכין מוקדם ולחממם שוב. 4.2 צלי רולדה, בסיר, מטגנים בצל (הרבה) שמים הרולדה, מים רותחים כדי כיסוי, תבלינים ושוכחים ל3 שעות, אפשר להכין יום קודם, לצנן, לפרוס, לשמור במקרר עם הרוטב ולחמם שעה לפני הארוחה. 4.3 תוספות, אורז זה קל ויש לך רוטב מוכן מהרולדה, תפוחי אדמה אם תשימי עם העוף בשקית הרבה, אז לא יחסר לך, ואפשר להכין ירקות מאודים בשקית קוקי: מכניסים לשקית חתיות בצל, גזר, גמבה, פלפל, בטטה, קישוא (קלופים כמובן) הרבה אבקת מרק עוף, לסגור השקית, חורים קטנים ויאללה 45-60 דקות בתנור. פיני אני חלש בקינוחים
 
למעלה