נציגות הבניין.
1. האם נציגות הבניין חייבת לקבל אישור הדיירים כדי להגיש תביעה למפקח על הבתים המשותפים כנגד דייר שאינו משלם מסי וועד?
2. האם הנציגות חייבת לכנס אספת דיירים ולדווח על התקשרות עם עו"ד לצורך התביעה, ולקבל את אישורם(ובאיזה רוב) על ההתקשרות וכן גם לגבי ההוצאה הכספית הכרוכה בהתקשרות?
3. האם הנציגות חייבת למסור לדיירים מהו גובה ההוצאה בהתקשורות עם עו"ד לצורך התביעה . כלומר מה גובה שכ"ט עו"ד והאם ישנן הוצאות נוספות כגון אגרה ועוד?
תודה.
1. האם נציגות הבניין חייבת לקבל אישור הדיירים כדי להגיש תביעה למפקח על הבתים המשותפים כנגד דייר שאינו משלם מסי וועד?
2. האם הנציגות חייבת לכנס אספת דיירים ולדווח על התקשרות עם עו"ד לצורך התביעה, ולקבל את אישורם(ובאיזה רוב) על ההתקשרות וכן גם לגבי ההוצאה הכספית הכרוכה בהתקשרות?
3. האם הנציגות חייבת למסור לדיירים מהו גובה ההוצאה בהתקשורות עם עו"ד לצורך התביעה . כלומר מה גובה שכ"ט עו"ד והאם ישנן הוצאות נוספות כגון אגרה ועוד?
תודה.