נציג שירות קם על רגל שמאל

Jupiter30

New member
נציג שירות קם על רגל שמאל

השבוע נכנסתי לבית קפה שאני מדי פעם קונה שם קפה ומאפה, וגם הפעם התכוונתי לרכוש קפה ומספר מאפים. העובד בקופה (שלא ראיתי אותו שם בעבר) היה כנראה די מבואס/ממורמר/קם על רגל שמאל, זה התבטא בגישה (במקום לומר "איך אפשר לעזור?" או משהו בסגנון, פשוט נבח "מה?"). הוא לקח את השקית בה של הקוראסונים ושם על המשקל. אחרי כמה שניות, כנראה בחוסר ריכוז לקחתי את השקית והוא נבח עליי "מה אתה עושה???? אני שוקל את זה" בטון מאוד לא נעים ועצבני. אמרתי לו שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות, הוא אמר שחייב לשקול את המאפים, אמרתי שוב שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות והתגובה הייתה "סע סע" ועוד כל מיני קללות בשקט והסתלק לאזור אחר בבית קפה. האחראית סיימה להכין לי את הקפה, היא שמעה אותו מקלל והבינה שקרה משהו, הסברתי לה שחבל שזה השירות שאני מקבל, והיא ביקשה לדעת מה קרה, התנצלה ואמרה שיטופל. היה לה מאוד לא נעים.

מה דעתכם? אם נציג שירות קם על רגל שמאל ומגיע למצב שהוא עצבני ומתוסכל, האם הוא צריך לתת שירות ללקוחות? אם עובד מתחצף ללקוח, איך לדעתכם המנהל צריך לנהוג?

תודה ושבוע מקסים.
 
דעתי בנושא

היא שאם נציג שירות קם על רגל שמאל, החברה שלו זרקה אותו או שיצא לו חצ'קון וזה מבאס אותו - הוא צריך לבצע ניתוק בין התחושות האלו לבין מה שצריך לעשות בעבודה שלו, ואם הוא לא מסוגל - שיקח יום חופש, או שיתחלף עם עובד בעמדה האחורית.

זה שהמנהלת התנצלה זה יפה, כבר קראנו פה דיווחים על מקרים של מנהלים שגיבו את העובדים שלהם, טענו שזו הייתה אי הבנה ו/או שזה עובד מצוין ושהלקוח צריך להבין שעובר עליו משהו.
 

DDN

New member
דעתי בעניין

לא משנה באיזה מצברוח קמתי בבוקר, לא משנה אם מתחשק לי או לא - אני משאיר את מצבי הרוח שלי בין 4 קירות המשרד הפרטי שלי. כשאני עונה לאנשים בטלפון, או שאני הולך אליהם לטיפול ישיר, אני מחזיק את פוזת דני חייכני.

גם כשמשתמש (אני אחראי על רשת המחשבים במקום בו אני עובד) מביא לי את הסעיף, אני אשתדל לשמור בבטן וללכת לקטר במשרד למנהל שלי. לעולם לא להוציא את זה על העובד.

על אף האמור בפסקה הקודמת, זה לא יחסוך מהמשתמש הערות ציניות או לפעמים אפילו מייבשות, אבל אני אף פעם לא אצעק/אקלל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה שאמרו לפניי או בקיצור "ההצגה חייבת להמשיך"

כמו ששחקנים אומרים ועולים לבמה גם כשיש להם יום נאחס ואפילו כשהם חולים. הבעיות האישיות שלי הן בדיוק זה, אישיות ושלי, לא עניינו של הלקוח לטוב ולרע. אם בחרתי לעבוד במתן שירות, אז אני מחויבת לתת שירות ולשים את העניינים האישיים שלי בצד בזמן העבודה (למען האמת התעסקות בדברים אחרים דווקא די עוזרת לשכוח מהצרות). אם קרה משהו קיצוני עד כדי כך שאני לא מסוגלת, אני אקח יום חופש/מחלה.
 
למעלה