נציג שירות קם על רגל שמאל
השבוע נכנסתי לבית קפה שאני מדי פעם קונה שם קפה ומאפה, וגם הפעם התכוונתי לרכוש קפה ומספר מאפים. העובד בקופה (שלא ראיתי אותו שם בעבר) היה כנראה די מבואס/ממורמר/קם על רגל שמאל, זה התבטא בגישה (במקום לומר "איך אפשר לעזור?" או משהו בסגנון, פשוט נבח "מה?"). הוא לקח את השקית בה של הקוראסונים ושם על המשקל. אחרי כמה שניות, כנראה בחוסר ריכוז לקחתי את השקית והוא נבח עליי "מה אתה עושה???? אני שוקל את זה" בטון מאוד לא נעים ועצבני. אמרתי לו שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות, הוא אמר שחייב לשקול את המאפים, אמרתי שוב שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות והתגובה הייתה "סע סע" ועוד כל מיני קללות בשקט והסתלק לאזור אחר בבית קפה. האחראית סיימה להכין לי את הקפה, היא שמעה אותו מקלל והבינה שקרה משהו, הסברתי לה שחבל שזה השירות שאני מקבל, והיא ביקשה לדעת מה קרה, התנצלה ואמרה שיטופל. היה לה מאוד לא נעים.
מה דעתכם? אם נציג שירות קם על רגל שמאל ומגיע למצב שהוא עצבני ומתוסכל, האם הוא צריך לתת שירות ללקוחות? אם עובד מתחצף ללקוח, איך לדעתכם המנהל צריך לנהוג?
תודה ושבוע מקסים.
השבוע נכנסתי לבית קפה שאני מדי פעם קונה שם קפה ומאפה, וגם הפעם התכוונתי לרכוש קפה ומספר מאפים. העובד בקופה (שלא ראיתי אותו שם בעבר) היה כנראה די מבואס/ממורמר/קם על רגל שמאל, זה התבטא בגישה (במקום לומר "איך אפשר לעזור?" או משהו בסגנון, פשוט נבח "מה?"). הוא לקח את השקית בה של הקוראסונים ושם על המשקל. אחרי כמה שניות, כנראה בחוסר ריכוז לקחתי את השקית והוא נבח עליי "מה אתה עושה???? אני שוקל את זה" בטון מאוד לא נעים ועצבני. אמרתי לו שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות, הוא אמר שחייב לשקול את המאפים, אמרתי שוב שאני לא מעוניין לקבל ממנו שירות והתגובה הייתה "סע סע" ועוד כל מיני קללות בשקט והסתלק לאזור אחר בבית קפה. האחראית סיימה להכין לי את הקפה, היא שמעה אותו מקלל והבינה שקרה משהו, הסברתי לה שחבל שזה השירות שאני מקבל, והיא ביקשה לדעת מה קרה, התנצלה ואמרה שיטופל. היה לה מאוד לא נעים.
מה דעתכם? אם נציג שירות קם על רגל שמאל ומגיע למצב שהוא עצבני ומתוסכל, האם הוא צריך לתת שירות ללקוחות? אם עובד מתחצף ללקוח, איך לדעתכם המנהל צריך לנהוג?
תודה ושבוע מקסים.