נקודות ממשחקי ה-16/2

Rapgamer

Well-known member
* שיקאגו מנצחת את אינדיאנה: בכך המזרח נשאר עם 3 קבוצות בלבד שמחזיקות במאזן טוב מ-50%: פילדלפיה, מילווקי וברוקלין. וגם הן לא מאוד מרשימות כרגע.
* יוטה מנצחת את פילי: הסיקסרס ללא אמביד כך שההפסד צפוי. בן סימונס קלע שיא קריירה של 42 נקודות כולל ג'אמפרים קצרים, שווה לציין 12/13 שלו מהעונשין. גם טוביאס האריס קלע 36 ודוויט היה יעיל בריב' התקפה, בכל זאת יוטה עלתה ל-16 הפרש לקראת סוף הרבע השלישי אבל פילי רצה 11-0 בפתיחת הרביעי ויצרה קצת עניין.
ביוטה קלארקסון קלע 40 נקודות מהספסל(!) ב-29 דקות בלבד, עונה מדהימה שלו והיה רחוק 2 נק' משיא קריירה. פילי סגרה את המשחק עם הגנה איזורית ורויס אוניל קלע שלשות חשובות בסוף שעון שהבטיחו את הניצחון.
* גולדן מביסה את קליבלנד: החודש האחרון של קרי פשוט מטורף והוא כבר נושק לעונה נוספת של 50-40-90. סטטיסטית הוא קרוב מאוד לעונת ה-MVP השנייה שלו. גרין מסר 16 אסיסטים, אני מניח שזה איפשהו באיזור של שיא קריירה.
* הקליפרס מנצחת את מיאמי: הקליפס בלי קוואי וג'ורג', זה דגל אדום עבור מיאמי שמפסידה לקבוצה בלי שני השחקנים המובילים שלה. מרכוס מוריס התעלה עם 32 נקודות.
* ברוקלין מנצחת את סקראמנטו: הארדן עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים, 14 אסיסטים ו+33 בפלוס/מינוס. לדעתי מי שטען שכדור אחד לא מספיק עבור ווסטברוק, הארדן ודוראנט בזמנו ב-OKC, מקבל עכשיו תשובה של כמה ענק יכול להיות הארדן גם בסיסטם שונה מיוסטון.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

אבדיה עשה עבירה מטופשת וחטף צעקות: "תשתוק"

פורוורד וושינגטון ביצע עבירה שטותית בשניות הסיום בניצחון על יוסטון כשהמשחק היה גמור ודיבר עם השופטים, בראדלי ביל השתיק אותו. רגעים לפני כן, הוא גרם להאצ'ימורה לאבד כדור​

ynet ספורט
פורסם: 16.02.21 , 11:26



דני אבדיה מתוסכל ואת זה היה אפשר לראות גם לפנות בוקר (בין שני לשלישי). הפורוורד הישראלי כבר לא פותח בחמישייה, ומאז שאיבד את המקום שלו, הוא לא מצליח להתרומם התקפית והאחוזים שלו צנחו.
בינתיים, בחמשת המשחקים של וושינגטון כשאבדיה עולה מהספסל היא עומדת על מאזן חיובי של 2:3, כשהלילה זה הסתיים בניצחון שני ברציפות, 119:131 על יוסטון. כך שקשה להאמין שזה ישתנה, וסקוט ברוקס לא אמור לשנות את תוכנית המשחק שלו.
 
לגבי ניצחונה של שיקאגו:
* ניצחון ראשון של הבולס באינדיאנה מאז 2016.
* פעם ראשונה מאז 2017 נגד טורונטו, שהבולס רשמו לפחות 25 נק' בהזדמנויות שניות בהתקפה.
* הלילה גם השיקאגו בלקהוקס [הוקי] ניצחו, וגם הם, כמו הבולס, עשו את זה בהארכה. זו הפעם שניה בלבד מאז 2007 שהבולס והבלקהוקס ניצחו בהארכה באותו ערב.
* סאבוניס עם ערב מוזר. מחד, 4 חס' -- היו לו 7 ב-22 המשחקים הראשונים של העונה. מאידך, 8 איבודים, 3 מתוכם בעבירת תוקף.
 
למעלה