נקמנות של בזק: ביקשתי להתנתק מספק השירות ולקבל אישור על כך
בתגובה קיבלתי מבזק בינלאומי את המייל הבא שמודיע לי כי בוטלה תיבת הדואר שלי
להלן המייל שקיבלתי:
לקוח/ה יקר/ה,
בזק בינלאומי מודה לך על פנייתך לשירות הלקוחות ותשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
חשוב לנו ליידע אותך כי בתאריך 18/03/15 בוטל לבקשתך השירות תיבת דואר עבור תיבת הדואר[email protected].
עלות השירות שבוטל הינה: 0.00 ש"ח לחודש כולל מע"מ.
במידה והשירות בוטל לאחר תחילת החודש תחויב רק על חלקו היחסי של החודש בו השירות עדיין היה פעיל.
על שירותים נוספים שבזק בינלאומי מעמידה לשרותך תוכל לברר באתר הבית שלנו : www.bezeqint.net
בתגובה קיבלתי מבזק בינלאומי את המייל הבא שמודיע לי כי בוטלה תיבת הדואר שלי
להלן המייל שקיבלתי:
לקוח/ה יקר/ה,
בזק בינלאומי מודה לך על פנייתך לשירות הלקוחות ותשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
חשוב לנו ליידע אותך כי בתאריך 18/03/15 בוטל לבקשתך השירות תיבת דואר עבור תיבת הדואר[email protected].
עלות השירות שבוטל הינה: 0.00 ש"ח לחודש כולל מע"מ.
במידה והשירות בוטל לאחר תחילת החודש תחויב רק על חלקו היחסי של החודש בו השירות עדיין היה פעיל.
על שירותים נוספים שבזק בינלאומי מעמידה לשרותך תוכל לברר באתר הבית שלנו : www.bezeqint.net