וואו, איך ראית את זה ?
את רצינית ? זה יהיה מעולהההההההההההה !!! למרות שאני חייבת לציין שהם די עצבנו אותי החודש - עשיתי הזמנה ויצא שיכולתי להזמין רק 7 לקים במסגרת ה- 50 דולר. מכיוון שלא רציתי לחרוג, אמרתי לא נורא, נשלם יותר משני דולר משלוח ללק.....בין היתר, הזמנתי שם רידג' פילר, וזה היה הדבר שהכי חיכיתי לו בהזמנה. החבילה הגיעה ו....הרידג' פילר הגיע מנופץ לגמרי
צילמתי וכתבתי למייל שתמיד הייתי שולחת לדיוויד, לא הגיעה תשובה. אחרי כמה ימים כתבתי מייל למחלקת שירות שלהם. קיבלתי תשובה אחרי יום - יש לך 3 דולר (או כמה שלא עלה הרידג' פילר הזה) להזמנה הבאה. בלי "סליחה על אי הנוחות" או משהו...... כתבתי להם שאני לא מעוניינת בזיכוי לפעם הבאה, כי אני צריכה את הרידג' פילר ואני לא רוצה לחכות עד הפעם הבאה והם חזרו אליי עם איזו תשובה עילגת לחלוטין - (If send back by first class mail (take over 2 weeks - זהו. זה מה שהם כתבו. שלחתי להם מייל חזרה שאוקיי, אני אחכה, כי אני צריכה את הרידג' פילר ואני אודה להם אם ישלחו לי אחד חדש ושוב קיבלתי תגובה מעצבנת - If resend today take 2 or 3 weeks received. - זהו. אלו התשובות מילה במילה מועתקות מהמייל שלי. כתבתי לה שאני מבינה שזאת הדרך המהירה ביותר שבה אני יכולה לקבל את מה שהזמנתי ושאני אערית את זה מאוד אם היא תשלח לי אחד חדש ותודה רבה על העזרה. מאז לא קיבלתי מהם עוד מייל ואני עדיין מקווה שאולי הם שלחו לי אותו בכל זאת.... זה ממש יחס מרגיז לקבל בתור מישהי שעושה מהם הזמנות באופן קבוע וזה בחיים לא היה קורה באיביי. אוקיי, לא ביקשתי שישלחו אקספרס או משהו, אבל למה אני צריכה לספוג פעמיים את עלויות המשלוח וגם לחכות עוד חודש וחצי עד שאני אקבל את מה שהזמנתי לפני כחודש ? והקטע שיותר מרגיז הוא, שבעינינו הוא סוג של מונופול כי זאת הדרך הכי זולה ובטוחה שלנו להזמין את הלקים של כל החברות האלו, אז זה לא ממש שאני יכולה להגיד "סבבה, אז אני לא אעשה איתך עסקים יותר"
סתם רציתי לפרוק........ וכמו שכתבתי בהתחלה - איזה מעולה אם יהיה לו גם קולור קלאב