נראה לי שדיוויד מכין לנו הפתעה....

Ultra marine

New member
נראה לי שדיוויד מכין לנו הפתעה....

http://www.transdesign.com/Polish/Color Club Display.htm נראה ש color club הולכים להפוך לדי זמינים......
 

תולי01

New member
וואו, איך ראית את זה ?

את רצינית ? זה יהיה מעולהההההההההההה !!! למרות שאני חייבת לציין שהם די עצבנו אותי החודש - עשיתי הזמנה ויצא שיכולתי להזמין רק 7 לקים במסגרת ה- 50 דולר. מכיוון שלא רציתי לחרוג, אמרתי לא נורא, נשלם יותר משני דולר משלוח ללק.....בין היתר, הזמנתי שם רידג' פילר, וזה היה הדבר שהכי חיכיתי לו בהזמנה. החבילה הגיעה ו....הרידג' פילר הגיע מנופץ לגמרי
צילמתי וכתבתי למייל שתמיד הייתי שולחת לדיוויד, לא הגיעה תשובה. אחרי כמה ימים כתבתי מייל למחלקת שירות שלהם. קיבלתי תשובה אחרי יום - יש לך 3 דולר (או כמה שלא עלה הרידג' פילר הזה) להזמנה הבאה. בלי "סליחה על אי הנוחות" או משהו...... כתבתי להם שאני לא מעוניינת בזיכוי לפעם הבאה, כי אני צריכה את הרידג' פילר ואני לא רוצה לחכות עד הפעם הבאה והם חזרו אליי עם איזו תשובה עילגת לחלוטין - (If send back by first class mail (take over 2 weeks - זהו. זה מה שהם כתבו. שלחתי להם מייל חזרה שאוקיי, אני אחכה, כי אני צריכה את הרידג' פילר ואני אודה להם אם ישלחו לי אחד חדש ושוב קיבלתי תגובה מעצבנת - If resend today take 2 or 3 weeks received. - זהו. אלו התשובות מילה במילה מועתקות מהמייל שלי. כתבתי לה שאני מבינה שזאת הדרך המהירה ביותר שבה אני יכולה לקבל את מה שהזמנתי ושאני אערית את זה מאוד אם היא תשלח לי אחד חדש ותודה רבה על העזרה. מאז לא קיבלתי מהם עוד מייל ואני עדיין מקווה שאולי הם שלחו לי אותו בכל זאת.... זה ממש יחס מרגיז לקבל בתור מישהי שעושה מהם הזמנות באופן קבוע וזה בחיים לא היה קורה באיביי. אוקיי, לא ביקשתי שישלחו אקספרס או משהו, אבל למה אני צריכה לספוג פעמיים את עלויות המשלוח וגם לחכות עוד חודש וחצי עד שאני אקבל את מה שהזמנתי לפני כחודש ? והקטע שיותר מרגיז הוא, שבעינינו הוא סוג של מונופול כי זאת הדרך הכי זולה ובטוחה שלנו להזמין את הלקים של כל החברות האלו, אז זה לא ממש שאני יכולה להגיד "סבבה, אז אני לא אעשה איתך עסקים יותר"
סתם רציתי לפרוק........ וכמו שכתבתי בהתחלה - איזה מעולה אם יהיה לו גם קולור קלאב
 

Ultra marine

New member
מבינה אותך לגמרי! זה באמת ממש מעצבן!

אולי צריך לנסות בכל זאת לדבר איתם שוב ולהגיד להם שאת מזמינה דרכם באופן קבוע ולכן את מצפה שבמקרה של פשלה שכזאת את מצפה שבכל זאת יפצו אותך. וזה אומר לשלוח לך שוב את הפריט שנשבר על חשבונם... (והצעה לפעם הבאה - לארוז טוב יותר..) לגבי איך שמתי לב? במקרה הסתכלתי כשחיפשתי אילו חברות עוד אפשר להזמין דרכם. אני הזמנתי רק צ'ינה גלייז, מיסה, OPI ואסי. אבל ידעתי שיש כאלה שמזמינים עוד דברים...
 

Marble Arch

New member
לגמרי מעצבן!!!

לדעתי השתנה שם משהו בהנהלה והם אולי מתחילים שלא להאמין לנו.. אלי הגיע לק לא נכון של OPI, ואמרו לי שיזכו אותי ב3 דולר להזמנה הבאה. לקים של OPI עולים 5 דולר!! לא הגבתי להם כי... אין לי כוח להתווכח באנגלית, ולא על 2 דולר.. אבל זה ממש ממש מעצבן! אז מי שמזמינה מהם צריכה לקחת בחשבון לדעתי שהשירות לא מדהים!
 

Ultra marine

New member
אגב, גם לי קרה שקיבלתי את הלק הלא נכון

זה קרה די מזמן האמת.. בכל מקרה יצא שהלק הזה היה בדיוק מה שחיפשתי (ממש דומה בגוון כנראה - מה שסביר גרם לטעות) בנוסף לזה השם של הלק מצא חן בעיני יותר
 

Marble Arch

New member
הלק ששלחו לי אגב היה OPI- Russian Navy

כנראה מישהו שם קלט את האהבה שלי לכחולים...
 

Ultra marine

New member
איך הוא באמת?

בניסיון הכושל שלי למצוא כחול כהה שאני גם אוהב... אצלי החליפו בין affair in red square לבין never lon-done shopping!
 

צונית

New member
אוף ומתי יגיע כבר הDIM SUM PLUM? ../images/Emo7.gif

אני מתההההה לעשות הזמנה וכבר הכל מוחלט, סגור וחתום ואני רק מחכה שהדים סאם פלאם יכנס למלאי...
 

Simply Blonde

New member
די! איזה קטע

בדיוק אתמול חיפשתי באיביי וכל מיני מקומות איפה לקנו קולור קלאב ואמרתי לעצמי שאיזה באסה שאין בטרנס דיזיין.. איזה כיף!!
 

Ultra marine

New member
אז יש לי הצעה...

היום תחפשי באי ביי וכל מיני מקומות איפה להזמין זויה
 

תולי01

New member
עדכון משמח

שאלתי אותם אם הם שלחו לי את הרידג' פילר ולפני כמה זמן קיבלתי תשובה שכן - אז אני מרוצה
כל הכבוד להם על הטיפול. רק בפעם הבאה תשובות קצת יותר נחמדות יהיו נחמד.
 

Ultra marine

New member
יכול להיות שהם קצת "בדקו" אותך...

למרות שאם את שולחת תמונה של המוצר השבור מה יש להם עוד לבדוק..
 
למעלה