נשים ברשת: קונות, מהמרות וצופות בפורנו

נשים ברשת: קונות, מהמרות וצופות בפורנו

נשים ברשת: קונות, מהמרות וצופות בפורנו הן קונות יותר, משתפות יותר ומשחקות יותר. אפילו שמספר הגברים ברשת גבוה יותר, נשים הן אלה שמניעות אותה – זו התמונה שעולה מדו"ח מיוחד על הרגלי הגלישה הנשית. לתשומת לבם של מנהלי האינטרנטהן קונות יותר, משתפות יותר ומשחקות יותר. אפילו שמספר הגברים ברשת גבוה יותר, נשים הן אלה שמניעות אותה – זו התמונה שעולה מדו"ח מיוחד על הרגלי הגלישה הנשית. לתשומת לבם של מנהלי האינטרנט אם נשים אוהבות קניות ברשת, וגם את כל מה שקשור בפעילות חברתית, החיבור בין השניים רק מתבקש. נשים אוהבות לשתף, להחליף דעות ולהתייעץ לגבי רכישות עתידיות עם חברים – במציאות וברשתות חברתיות, ולכן לא מפתיע שהן גם מנוע הצמיחה שמאחורי אחת התופעות הבולטות של השנה האחרונה: אתרי קניות חברתיות. 62% מהמבקרים בגרופון הם נשים, ובאתר הקניות החברתי LivingSocial.com שני שלישים מהמבקרים היו מבקרות. הטרנד האחרון בעולם ההנחות הוא "מכירות בזק" (flash sales) – מכירות מוגבלות בזמן או מבצעים המיועדים לחברי מועדון בלבד. אתרים שמציעים מבצעים גדלים בקצב מתמיד, ושני שלישים מהמבקרים בהם הם נשים.
 
למעלה