נשים ויצירת עוני ואינפלציה

נשים ויצירת עוני ואינפלציה

כותר: נשים ויצירת עוני ואינפלציה מאמר זה בא לתאר תהליכים טבעיים של יצירת אינפלציה ועוני על ידי נשים. לפני עידן שיתוף הנשים במסחר, המחירים בשווקים היו נמוכים. נטיית ליבן של נשים היא להציע באופן שטחי מחיר גבוה מהרגיל על מה שהן מציעות. ניתן לראות זאת, בקריטריונים אשר הן מציבות לגברים. במודעות ההיכרויות, הנשים הן אלו שמציבות משטר של קריטריונים שהגברים חייבים לעמוד בהם. בכל האבולוציה, הנקבות הן אלה שמציבות קריטריונים לגברים שהתנאי להזדווגות עימן הוא עמידה בקריטריונים. הן מחפשות כסף ואמידות. על הזכר לשלם מחיר יקר עבורן, ואם אין לו את היכולת הוא נזרק החוצה, כלומר הנקבות מכתיבות את הרוע. אפילו פרסומאים משתמשים בנשים כדי למכור והגדלת המכירות תתרום להעלאת המחירים. הן מחשיבות עצמן כמי שראויות ליותר, ועל כן רק גבר שעומד בכל התנאים יזכה להן. לעומתן, הגברים לא מודדים את הנשים במיון אכזרי כי אם הם היו עושים זאת אז הנשים היו נלחצות קצת על מידת הירכיים, המשקל, הגיל, הידיים, הפנים ועוד נתונים שבאמת חשובים לגברים. אבל הנשים, מנצלות את הפראייריות של הגברים ומציעות את עצמן רק במחיר גבוה מאוד מאוד גם אם היא יודעת שהיא תישאר רווקה זקנה, ההצעה שלה תמיד תהיה במחיר גבוה מהשווי האמיתי שלה. זה מזכיר לי מאוד את מוכרי הדירות במדינת ישראל. כל בעל דירה, גם אם אינו רוצה למכור את הדירה, מפרסם מודעת מכירה שבה הוא מבקש על הדירה שלו 4 מיליון דולר למקרה שיתמזל מזלו ויגיע פרייאר מחו"ל וישלם לו את המחיר הזה על הדירה העלובה שלו. הנשים דורשות מחיר גבוה בכל שוק שהן יהיו, ובכך גורמות לאינפלציה בכל שוק שהן יהיו והאינפלציה גורמת לעוני.
 
למעלה