המאמר מציג גישה חדשנית
בהסתכלות על שירות לפי צרכים והפעם הגדיל לעשות לפי צרכי נשים,
האמת שבתוך העיר אני מתניידת בעיקר ברכב פרטי.
התחבורה הציבורית בחיפה הפכה להיות בלתי שמישה--
מאז המטרונית. הרבה חלקים בעיר היא לא מגיעה,
והקשר בינה לאוטובוסים קשה.
ואם צריך לנסע ממקום מגורי למשל להרצאות בשכונה אחרת צריך לעבור
בין שני אוטובוסים. בעיקר מאריך ומטרטר.
בבינעירוני לצרכי נוחה הרכבת. גם חוסכת פקקים.
נכון שלמגדר הנשי אין מענה, אבל גם לא למבוגרים,אין נוחות.
ואין מספיק מושבים. גם לא במטרונית.