Haim raveh
New member
נשמים , נשמה , המשך....
הייתי טייס חדש כ- 70 ש.ט. ולא ידעתי לטוס . היום אני עדיין לומד וכשאהיה גדול אדע לטוס . אבל אז לפני הרבה שנים , המראתי עם אז"מ 12-S אחרי כ- 30 דקות המנוע מוריד כוח וכבה. אני מפנה את אף המטוס לשדה אשר היה במוחי ונרכש רק שניות מועטות לפני כן כשדה לחרום מודיע בקשר למטוס שלידי , מכריז את שמו .... ואומר "נוחת בשטח" הוא מאשר שקבל מ- 300 רגל אני נוחת יפה ומסודר בשדה . נחיתת אונס ראשונה בחיי אך ממש לא האחרונה ! אני מסתכל סביבי ורואה את מיכל הדלק [מפלסטיק] "מצוץ" פנימה . אני פותח את הנשם שעל המיכל ואוויר נשאף פנימה , המיכל "נשם לרווחה" . נו , תגידו לעצמכם , מה ? האידיוט לא יודע שצריך הנשם להיות פתוח ? אז לא , הנשם צריך היה להיות סגור כי יש 2 מיכלי דלק גבוהים יותר, ונשם נוסף שנקדח במיכל ע"פ הוראות היצרן . הנשם עלה מהמיכל עד לכנף , ו - 180 מעלות כלפי מטה . היום אני כבר יודע, שכל מה שיכול לקרות בטיסה, בכלי טייס שאני ואחרים טסים בהם, קורה רק לי ! והיום אני יודע שאני צריך יותר פרוטקציה מאשר מזל ! אבל מה קרה לנשם ? במהלך של כ- 170 שעות הטיסה של המטוס , אט , אט, התנפח פנימה , עיין אדם לא ראתה זאת . הצינור תזמן וחיכה רק לי ! ובסופו של דבר תפסו אותי הצינור והמזל , במקרה הזה המזל הרע ו"תקע" אותי . ללמדכם שלנשם יש "נשמה" משלו !!! יש לטפל גם בהם ורצוי כל טיסה . ולמה כל הזמן אני חוזר ואומר כי יש לנשם "נשמה" משלו ? 1. תשננו עד שתצא לכם "הנשמה" ותיזכרו. 2. למה הוא תוקף אותי זו הפעם השלישית ? ? ? גלגול "נשמות" ? ? ? חיים רוה
הייתי טייס חדש כ- 70 ש.ט. ולא ידעתי לטוס . היום אני עדיין לומד וכשאהיה גדול אדע לטוס . אבל אז לפני הרבה שנים , המראתי עם אז"מ 12-S אחרי כ- 30 דקות המנוע מוריד כוח וכבה. אני מפנה את אף המטוס לשדה אשר היה במוחי ונרכש רק שניות מועטות לפני כן כשדה לחרום מודיע בקשר למטוס שלידי , מכריז את שמו .... ואומר "נוחת בשטח" הוא מאשר שקבל מ- 300 רגל אני נוחת יפה ומסודר בשדה . נחיתת אונס ראשונה בחיי אך ממש לא האחרונה ! אני מסתכל סביבי ורואה את מיכל הדלק [מפלסטיק] "מצוץ" פנימה . אני פותח את הנשם שעל המיכל ואוויר נשאף פנימה , המיכל "נשם לרווחה" . נו , תגידו לעצמכם , מה ? האידיוט לא יודע שצריך הנשם להיות פתוח ? אז לא , הנשם צריך היה להיות סגור כי יש 2 מיכלי דלק גבוהים יותר, ונשם נוסף שנקדח במיכל ע"פ הוראות היצרן . הנשם עלה מהמיכל עד לכנף , ו - 180 מעלות כלפי מטה . היום אני כבר יודע, שכל מה שיכול לקרות בטיסה, בכלי טייס שאני ואחרים טסים בהם, קורה רק לי ! והיום אני יודע שאני צריך יותר פרוטקציה מאשר מזל ! אבל מה קרה לנשם ? במהלך של כ- 170 שעות הטיסה של המטוס , אט , אט, התנפח פנימה , עיין אדם לא ראתה זאת . הצינור תזמן וחיכה רק לי ! ובסופו של דבר תפסו אותי הצינור והמזל , במקרה הזה המזל הרע ו"תקע" אותי . ללמדכם שלנשם יש "נשמה" משלו !!! יש לטפל גם בהם ורצוי כל טיסה . ולמה כל הזמן אני חוזר ואומר כי יש לנשם "נשמה" משלו ? 1. תשננו עד שתצא לכם "הנשמה" ותיזכרו. 2. למה הוא תוקף אותי זו הפעם השלישית ? ? ? גלגול "נשמות" ? ? ? חיים רוה