נשמע על הכיפאק

abunabil

New member
נשמע על הכיפאק

בוסתן הכרמל מקום מגניב כמה עולה כניסה?
 

cat 22

New member
כן! ועוד בצפון

אני לא יודעת כמה ההופעה תעלה, לרוב הם לוקחים בבוסתן 30-40 ש"ח אבל בשביל שתי הופעות וחגיגת רגאי זה לא ממש משנה?!@
 

Dtiup

New member
שו?

איפה זה בוסתן הכרמל בצפון? ורצות שם מסיבות ראגיי קבועות? תודה רבה... =)
 
הדרכה לבוסתן הכרמל..

תראה, טאכלס קל להגיע למקום.. יש שתי דרכים מכביש 2 ומכביש 4--> אם אתה בא מכביש 2 (מכיוון מרכז..) אתה יורד במחלף עתלית ופונה ימינה, מגיע לצומת אורןוממשיך בצומת אורן מיזרחה (אנ'לא יודעת אם צריך להמשיך ישר או ימינה ושמאלה- לכן מיזרחה הכי קל להסביר :) אם אתה בא מכביש 4 (מכיוון מרכז..) אתה פונה ימינה בצומת אורן - לפי מה שאני זוכרת אתה זורם עם הכביש, תהייה לך צומת אחת - ימינה או שמאלה.. קח ת'שמאל ואז אחרי כמה דקות תראה את בוסתן הכרמל מצד שמאל (יאנו לחפש ת'מקום - לא להקטין ראש, תהייה לך תאורה ואולי אפילו רעש..) מאיך שאני זוכרת ת'דרך-- זו הדרך.. אבל אם יש למישו הסבר יותר טוב/מדויק שיגיד או שיסתום לנצח חח
מקווה שעזרתי.. שיהיה יום יום וחג שמח.. -כשף!
 

Dtiup

New member
אני בא מהקריות.

אז איזה דרך אני צריך לקחת
ובוסתן הכרמל ליד מה נמצא? קרוב לחיפה וכו'.? שוב תודה.
 
אוקיי- הדרכה מהקריות לבוסתן--

תראה טאכלס אני ממליצה בעיקר על כביש 4 (הכביש הישן שמתחיל ממעבר הגבול בין לבנון לראש הניקרה ועד עזה) כי כל פעם שנסעתי לבוסתן, נסעתי מהכביש הזה- אז לא משנה אם אתה בא מהקריות או מהמרכז!! אז יאנו על כביש 4 אתה נוסע דרומה מהקריות עד צומת אורן ואז פונה שמאלה, ומשם אתה נוסע עד צומת T פונה שוב שמאלה* ורואה אחרי נסיעה טיפה מפותלת את בוסתן הכרמל משמאל.. *הפנייה השנייה שמאלה היא בצומת חשוכה אם אני זוכרת נכון.. ואיפה הרגאיסטאנים שיסבירו יותר מדוייק?!?!?! -כשף!
 

cat 22

New member
בוסתן הכרמל זה ליד אוניברסיטת חיפה

ליד אוניברסיטת חיפה - ממשיכים ישר 3 דקות ומגיעים לבוסתן מצד ימין לאוניברסיטה אתה יודע איך מגיעים? אם אתה בא מהצ'ק פוסט תעלה בעלייה עם השלט לאוניברסיטה בסוף העלייה יש שלטים ימינה לאוניברסיטה ופשוט תמשיך ישר עד לבוסתן :)
 

cat 22

New member
עוד סימני דרך

למי שבא מכיוון צפון עדיף לנסוע דרך האוניברסיטה מי שבא מהדרום שיסע כמו שכשף תארה או דרך דליית א-כרמל עוספייה ישר עד לבוסתן (שיהיה בצד שמאל במקרה הזה קצת אחרי הפנייה לבית אורן)
 
למעלה