האם ידוע למישהו אם בשני הדורות הקרובים יוצגו באפליקציות נתוני מיקום וזמן אמת של כלי התחבורה היחיד בישראל שעוד אין בו את הנתונים האלה ואי אפשר לסמוך עליו?
כלומר - גם בסוף 2024 נתוני הזמנים מופיעים בצבע שחור, באופן לא אמין. בבוקר הפער משמעותי, ועוד יותר בערב עם תדירות עלובה, או כשיש חפץ חשוד. לא ניתן להמר באופן מושכל על אוטובוס.
שירות פח של כפיר, אותו דבר כמו סיטיפס
האם המידע האלקטרוני בתחנות אמין ?
על פניו עיכובים קלים באמצעי תחבורה מסילתי עם קו בודד אינם קריטיים. השאלה עד כמה נפוצים עיכובים משמעותיים או ביטולי מקטעים ? (הדפו והתחנות התפעוליות בשער שכם ובתחנה המרכזית מאפשרות לבטל 4 מקטעים שונים - פסגת זאב, בר לב, יפו, הרצל)
כשנסעתי ברק"ל היא היתה אמינה,,ללא ביטולים קריטיים. השאלה אם זה מצב טיפוסי.
לגבי הצפיפות בתגובה של ניצן - אם היה אפשר לדעת אם אחת היחידות במערך יותר עמוסה מהשנים- זה היה יכול לעזור. עיקר הצפיפות ברק"לות נמוכות רצפה נובעת מהבחירה ברביעיות מושבים בחלקים שמעל לחוגונים. יש בזה הגיון מסויים כי הבליטות מעל לחוגונים נכנסות לפנים החלל, אך אם היה עיצוב של מושבים עם הגב לקיר בכל הקרון - היה מקום עמידה רחב יותר וצפיפות נמוכה יותר אפילו עם נקודות צרות מעל לחוגונים. ה DLR הלונדונית עוברת לתצורה כזו עם הגב לקיר בצי הנייד הבא שלה, אף שהיא אינה נמוכה רצפה או במפלס הרחוב. בדגמים הקיימים יש אזורי רביעיות וגב לקיר. כפי שרכבת ישראל למדה - עם גב לקיר אפשר לשמור על מספר מושבים זהה, אך לפתוח את המעבר לכמות גדולה יותר של נוסעים בעמידה.