נתיבי איילון בתשלום?
אז ברור לי שהסיכוי שזה באמת יקרה אפסי, אבל הנה שוב עולה הרעיון להפוך את נתיבי איילון לכביש אגרה. מה דעתכם על זה, ומה אתם חושבים שתהיה התוצאה - האם זה עשוי להיות הצעד שיגרום לאנשים לעבור לתחבורה ציבורית או אולי להדיר את רגליהם מתל אביב ולגרום לעסקים לעבור לאיזורים פקוקים פחות, או שכולנו פשוט נמשיך לסבול בשקט? מה לדעתכם תהיה ההשפעה של צעד כזה על הכבישים המקבילים ועל תחבורה הציבורית באיזור? אגב, בתקופה שגרתי בטורונטו גיליתי שהפקקים שם (ולמיטב ידיעתי ברוב ערי צפון אמריקה) מגמדים את הפקקים של האיילון. כך לדוגמא ה- Don Valley Parkway שכונה ע"י התושבים "Don Valley Parking Lot" וה- Gardiner Expressway, שניהם פקוקים בצורה קיצונית בשעות העומס, או ה- 401 שהיה פקוק למרות מחלפי הענק ו 12-14 הנתיבים שלו. הנה כתבה מ- ynet בנושא, אמנם אני ממש לא סובל את סגנון הכתיבה של צביקה בורג ואת מסעות הצלב שלו נגד כל דבר שזז, אבל הפעם אני מסכים עם רוב הטענות שלו בנושא הזה.
אז ברור לי שהסיכוי שזה באמת יקרה אפסי, אבל הנה שוב עולה הרעיון להפוך את נתיבי איילון לכביש אגרה. מה דעתכם על זה, ומה אתם חושבים שתהיה התוצאה - האם זה עשוי להיות הצעד שיגרום לאנשים לעבור לתחבורה ציבורית או אולי להדיר את רגליהם מתל אביב ולגרום לעסקים לעבור לאיזורים פקוקים פחות, או שכולנו פשוט נמשיך לסבול בשקט? מה לדעתכם תהיה ההשפעה של צעד כזה על הכבישים המקבילים ועל תחבורה הציבורית באיזור? אגב, בתקופה שגרתי בטורונטו גיליתי שהפקקים שם (ולמיטב ידיעתי ברוב ערי צפון אמריקה) מגמדים את הפקקים של האיילון. כך לדוגמא ה- Don Valley Parkway שכונה ע"י התושבים "Don Valley Parking Lot" וה- Gardiner Expressway, שניהם פקוקים בצורה קיצונית בשעות העומס, או ה- 401 שהיה פקוק למרות מחלפי הענק ו 12-14 הנתיבים שלו. הנה כתבה מ- ynet בנושא, אמנם אני ממש לא סובל את סגנון הכתיבה של צביקה בורג ואת מסעות הצלב שלו נגד כל דבר שזז, אבל הפעם אני מסכים עם רוב הטענות שלו בנושא הזה.