נתיבי איילון משנה שם ויעוד

DanielOne

New member
אפשר להבין למה הם משנים את שמם

וגם קודם לכן הם עשו פרויקטים חוץ מנתיבי איילון ...

אני מקווה שבתוכנית החומש הבאה יוציאו לפועל את הפרוייקטים שברדיוס קרוב מאוד לנתיבי איילון, איילון מזרח, כביש הנופש, חיבור רמת החייל לכביש 4, מחלוף מורשה, מחלף הרב מכר, ותחנת רכבת גלילות, ע"י נתיבי איילון.
 

ש מים

New member
שינוי השם ואיחוד משאבים

  1. אני מסכים איתך לעניין שינוי השם.
  2. האמירה שלי התייחסה ל-"למה לא מאחדים?". היה הגיון באי-איחוד, במידה והיתה מתקיימת תחרותיות אמיתית. אבל מאחר ולא קיימת כזו, לא מובן מה התועלת הכלכלית שבפיצול.
 

amit1270

New member
איך בדיוק תהיה תחרות בין חברות / יחידות ממשלתיות?

 

DanielOne

New member
נכון שזה נשמע מצחיק

אבל יש דבר כזה, גם בתחומים שונים בארץ, כמו לדוגמא תחום הבריאות.
&nbsp
אבל אני לא חושב שיש בזה צורך בתחום התחבורה.
 

amit1270

New member


 

Rubim88

New member
מדוע לא?

זה לא בדיוק תחום תפעול התחבורה(שבו אין הגיון ל2 גופים שונים במקביל על אותה משבצת) אלא בתחום הניהול והתכנון, ואם כבר אין תחרות(גם אם לא בדיוק של במתכונת של שוק חופשי, אלא יותר ברמה של השוואת פרמטרים שונים/ביקורת וישור קו), אז מה זה בדיוק זה נותן?
 

DanielOne

New member
אני לא חושב שתהייה תחרות אמיתית

בין החברות.
&nbsp
אבל אני דווקא כן רואה צורך בשתי החברות, ואני לא בעד איחוד...
 

Rubim88

New member
תחרות של שוק חופשי בטוח לא תהיה

מדובר בחברות ממשלתיות שמקבלות משימות מהמדינה, ולא באמצעות מכרז. גם אין פה לקוחות. התחרות שכן יכולה היא בהשוואה של פרמטרים שונים של יעילות ותפוקה וביצוע, ואם לא תהיה כזו והבנתי שאתה לא בעד האיחוד, השאלה היא איפה היתרון במצב כזה..
 

DanielOne

New member
יש את עיריית ת"א

שהיא עדיין תחזיק בחלק מהבעלות.
&nbsp
אני חושב שבעניין התפעול השוטף של נתיבי איילון עצמו (כביש 20), הם עושים עבודה טובה.
&nbsp
אני לא יודע עם איחוד עם נתיבי ישראל היה עושה יותר טוב או לא...
&nbsp
&nbsp
 

DanielOne

New member
המדינת תצטרך להעביר

את חברת "אוצרי מפעלי ים"
&nbsp
עד שזה לא יקרה, העיריה תחזיק ב-50% מנתיבי איילון.
 
למעלה