נתי סקאל - סיפור מטורף!
שלום לכם, אם אין לכם סבלנות, אל תתחילו לקרוא את זה. זה רק הולך ונהיה מרגיז יותר. ודרך אגב...הסוף הטוב עדיין לא הגיע. בתאריך ה-24/08/04, רכשתי במכירה קבוצתית דרך האתר P-1000 באינטרנט, מחשב נייד של חברת FUJITSU SIEMENS במחיר של 6500 ש"ח. ב-31/08/04, התקשר אליי אבירם, נציג החברה, ומסר לי שיהיה עיכוב באספקת המוצר, ועל כן החברה תפצה אותי בהרחבת זיכרון ל-512MB. ב-12/09/04, התקשר שנית אותו אבירם וטען שיתכן ותהיה בעיה לספק את המוצר שהזמנתי. הוא ביקש לפצות אותי באחד משני דגמים שונים של מחשבים ניידים בשווי גבוה יותר. לאחר עיון במפרטים, סירבתי להצעה מאחר והיא לא התאימה לדרישותיי. אבירם הבטיח לחזור אליי באותו היום כדי להציע בפני פתרון אחר. אבירם לא חזר. החלטתי לעשות מעשה ולהתקשר לספקית: יניר. ב-15/09/04, חוייבתי בתשלום ראשון על המכשיר שרכשתי ומעולם לא קיבלתי. בחברת יניר הודיעו לי שהמחשבים הניידים יישלחו לאחר ראש השנה. שלחתי אל אבירם E-MAIL בנושא והוא מעולם לא חזר אליי. המתנתי. לאחר ראש השנה, התקשרתי לחברה, המתנתי 27 דקות על הקו וכשענו לי, ביקשתי לדבר עם אחראי. שוחחתי עם בחור בשם ערן שהיה אגרסיבי מאוד בטון הדיבור וניכר היה שהוא מנוסה מאוד בסוג השיחות הזה. הוא הבטיח לשוב אליי עם הצעה אחרת. הוא לא חזר...אבל אני המתנתי. למחרת, התקשרתי לחברה, המתנתי 22 דקות. ענו לי. השיחה התנתקה. המתנתי עוד 15 דקות וכעת הובהר לי שערן יצא. הפקידה הבטיחה שערן יחזור אליי. ביקשתי לדבר עם אחראי והיא השיבה: "ערן אחראי, ערן לא כאן כרגע". התקשרתי למחרת שוב. ערן הבטיח לי שאחרי יום הכיפורים אני מקבל את המחשב. ב-26/09/04, לאחר יום הכיפורים,התקשרתי שוב הפעם הרבה יותר כועס. ערן הסביר לי שהמוצר אותו הזמנתי לא יגיע בזמן הקרוב ולכן אנו חייבים למצוא פתרון. הגענו להחלטה שערן יפצה אותי במחשב נייד של חברת HP שמקביל למחשב שרכשתי (אני אישרתי את המפרט) וירחיב עבורי את הזיכרון ל-768MB. כל מה שנשאר זה להמתין ללפטופ. ערן הבטיח שלמחרת (ה-27/09/04) ואולי אפילו באותו יום, המחשב אצלי. הגיע היום המיוחל! הבוקר, בעודי ממתין למחשב החדש, החלטתי להתקשר ולברר באיזו חברת שליחויות נשלח המוצר, כדי לתאם איתם נוכחות בביתי. הפעם ענתה לי מיכל, שהסבירה שערן לא נמצא, וטענה שהמכשיר טרם נשלח. היא גם אמרה שלפי מה שמופיע לה במחשב, המחשב שאני אמור לקבל יגיע עם תוספת של 256MB ולא 512MB כמו שטענתי. היא הבטיחה לברר עם ערן עד לשעה 12:00. "בכל מקרה לא תקבל אותו היום אז מה זה משנה?" היא שאלה. המתנתי. בשעה 13:00 התקשרתי. מיכל העבירה אותי לערן שאישר את שטענתי. הוא הסביר לי בקול מאוד לא נעים שאני רק מתלונן ולא יודע להעריך את מה שנותנים לי. הסברתי לערן החביב, שהאמון שלי בחברה שלו תם כבר ברגע הראשון בו נאלצתי להמתין 27 דקות כדי לקבל מענה ראשוני. ערן הבטיח לי שאם אתקשר עד 15:00, אקבל מספר משלוח. התקשרתי ב-15:00 שוב ערן. הוא הסביר שבגלל בעיה במשלוחים את המחשב אקבל כבר מחר ואת הרחבת הזיכרון ישלחו לי במשלוח אחרי החג. הוא נתן לי מספר חבילה עבור המחשב שהזמנתי, כדי שאוכל לתאם עם UPS. בשעה 18:00, הערב, נציג חברת UPS הודיע לי שהחבילה כבר ממתינה לי. "איפה?" שאלתי בשמחה. "היא אמורה להגיע אליי הבייתה, לחיפה!" נחשו איפה? "בבני ברק" ענה השליח. כתוב על החבילה - איסוף עצמי! קשה לקרוא את זה? יותר קשה לעבור את זה! סיוט!
שלום לכם, אם אין לכם סבלנות, אל תתחילו לקרוא את זה. זה רק הולך ונהיה מרגיז יותר. ודרך אגב...הסוף הטוב עדיין לא הגיע. בתאריך ה-24/08/04, רכשתי במכירה קבוצתית דרך האתר P-1000 באינטרנט, מחשב נייד של חברת FUJITSU SIEMENS במחיר של 6500 ש"ח. ב-31/08/04, התקשר אליי אבירם, נציג החברה, ומסר לי שיהיה עיכוב באספקת המוצר, ועל כן החברה תפצה אותי בהרחבת זיכרון ל-512MB. ב-12/09/04, התקשר שנית אותו אבירם וטען שיתכן ותהיה בעיה לספק את המוצר שהזמנתי. הוא ביקש לפצות אותי באחד משני דגמים שונים של מחשבים ניידים בשווי גבוה יותר. לאחר עיון במפרטים, סירבתי להצעה מאחר והיא לא התאימה לדרישותיי. אבירם הבטיח לחזור אליי באותו היום כדי להציע בפני פתרון אחר. אבירם לא חזר. החלטתי לעשות מעשה ולהתקשר לספקית: יניר. ב-15/09/04, חוייבתי בתשלום ראשון על המכשיר שרכשתי ומעולם לא קיבלתי. בחברת יניר הודיעו לי שהמחשבים הניידים יישלחו לאחר ראש השנה. שלחתי אל אבירם E-MAIL בנושא והוא מעולם לא חזר אליי. המתנתי. לאחר ראש השנה, התקשרתי לחברה, המתנתי 27 דקות על הקו וכשענו לי, ביקשתי לדבר עם אחראי. שוחחתי עם בחור בשם ערן שהיה אגרסיבי מאוד בטון הדיבור וניכר היה שהוא מנוסה מאוד בסוג השיחות הזה. הוא הבטיח לשוב אליי עם הצעה אחרת. הוא לא חזר...אבל אני המתנתי. למחרת, התקשרתי לחברה, המתנתי 22 דקות. ענו לי. השיחה התנתקה. המתנתי עוד 15 דקות וכעת הובהר לי שערן יצא. הפקידה הבטיחה שערן יחזור אליי. ביקשתי לדבר עם אחראי והיא השיבה: "ערן אחראי, ערן לא כאן כרגע". התקשרתי למחרת שוב. ערן הבטיח לי שאחרי יום הכיפורים אני מקבל את המחשב. ב-26/09/04, לאחר יום הכיפורים,התקשרתי שוב הפעם הרבה יותר כועס. ערן הסביר לי שהמוצר אותו הזמנתי לא יגיע בזמן הקרוב ולכן אנו חייבים למצוא פתרון. הגענו להחלטה שערן יפצה אותי במחשב נייד של חברת HP שמקביל למחשב שרכשתי (אני אישרתי את המפרט) וירחיב עבורי את הזיכרון ל-768MB. כל מה שנשאר זה להמתין ללפטופ. ערן הבטיח שלמחרת (ה-27/09/04) ואולי אפילו באותו יום, המחשב אצלי. הגיע היום המיוחל! הבוקר, בעודי ממתין למחשב החדש, החלטתי להתקשר ולברר באיזו חברת שליחויות נשלח המוצר, כדי לתאם איתם נוכחות בביתי. הפעם ענתה לי מיכל, שהסבירה שערן לא נמצא, וטענה שהמכשיר טרם נשלח. היא גם אמרה שלפי מה שמופיע לה במחשב, המחשב שאני אמור לקבל יגיע עם תוספת של 256MB ולא 512MB כמו שטענתי. היא הבטיחה לברר עם ערן עד לשעה 12:00. "בכל מקרה לא תקבל אותו היום אז מה זה משנה?" היא שאלה. המתנתי. בשעה 13:00 התקשרתי. מיכל העבירה אותי לערן שאישר את שטענתי. הוא הסביר לי בקול מאוד לא נעים שאני רק מתלונן ולא יודע להעריך את מה שנותנים לי. הסברתי לערן החביב, שהאמון שלי בחברה שלו תם כבר ברגע הראשון בו נאלצתי להמתין 27 דקות כדי לקבל מענה ראשוני. ערן הבטיח לי שאם אתקשר עד 15:00, אקבל מספר משלוח. התקשרתי ב-15:00 שוב ערן. הוא הסביר שבגלל בעיה במשלוחים את המחשב אקבל כבר מחר ואת הרחבת הזיכרון ישלחו לי במשלוח אחרי החג. הוא נתן לי מספר חבילה עבור המחשב שהזמנתי, כדי שאוכל לתאם עם UPS. בשעה 18:00, הערב, נציג חברת UPS הודיע לי שהחבילה כבר ממתינה לי. "איפה?" שאלתי בשמחה. "היא אמורה להגיע אליי הבייתה, לחיפה!" נחשו איפה? "בבני ברק" ענה השליח. כתוב על החבילה - איסוף עצמי! קשה לקרוא את זה? יותר קשה לעבור את זה! סיוט!