פקחי משטרה שאורבים לנשים וגברים ברחובות
שמחכים להם ליד הכנסיה ביום ראשון, שפורצים אליהם בלילות הביתה ומול עיני הילדים עוצרים את האבא ומגרשים אותו, הם לדעתי ציידים. נכון הם לא שוחטים אותם ואוכלים את בשרם, זה לא ציד במשמעות המילולית אלא הסמלית. וזה שלשלטון יש כוונה טובה במה זה רלוונטי? מה שטוב בעיני השלטון יכול להיות רע בעיני מתנגדי השלטון. אתה חושב שמאו צה טונג לא חשב שהוא עושה טוב לסין? לך תגיד את זה לקרבנותיו. מה שנמצא בנבכי נפשם של אנשי השלטון הרי לא ניתן להוכחה, הוא אישי לגמרי, ובעצם גם לא חשוב. מה שרלוונטי זה התוצאות בשטח. ולהזכיר ללאנשים את התוצאות בשטח, הפריצות המארבים המעצרים ולכנותא תזה ציד אדם זה ביקורת קשה מאד, אבל זה לא הורדת הדיון הציבורי לזנות. וכמובן שלא התעלמו פה מכל הטענות שלך ושל אחרים על הבעיות שיכולות להיגרם בעתיד. התייחסנו לכל דבר: לקשר בין אישור שהיה לבין כמות עתידית של מהגרים ופליטים, לקשר בין אישורי עבודה לאבטלה, לחשש מפני הזהות החברתית של הילדים האלה, להשפעה על צביון החברה. כל מה שהעלית התייחסנו בשיא הרצינות, ואז אתה קורא דוקא לנו מורידי הדיון הציבורי לזנות ומתעלמים מבעיות? בחיאת תעשה לי טובה...