נתניהו השקרן הסדרתי המושחת הבטיח להוריד את מחירי הדיור?

נתניהו השקרן הסדרתי המושחת הבטיח להוריד את מחירי הדיור?

אז הבטיח. אבל הוא לא הבטיח גם לקיים את הבטחותיו. וזאת הרי לא ההבטחה הראשונה שהוא מפר, וגם לא השקר הראשון שהוא משקר לציבור הישראלי.


מחירי הדירות: זינוק חד של 5% בשנה
http://www.israelhayom.co.il/article/306577

אכזבה ראשונה לשר האוצר, משה כחלון: בניגוד לציפיות מחירי הדירות בישראל המשיכו לעלות בחדות – זאת למרות המהלכים והצעדים עליהם החליט קבינט הדיור בראשות כחלון ובראשם העלאת מס הרכישה לרמה של 8%-10% על דירות להשקעה. על פי הסקירה שפרסם אתמול (ראשון) השמאי הממשלתי, מחירי הדירות עלו בחדות ב-2.7% בממוצע ברבעון השני והשלימו עלייה כוללת בשיעור 5%. הסקירה מתייחסת לממוצע מחירי דירות 4 חדרים ב-16 ערים מרכזיות בישראל.

"הממשלה צריכה להכניס את ענף הנדל"ן לניתוח חירום"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001061385

נזכיר שסקירת השמאי הממשלתי העידה על המשך עליית מחירי הדירות ברבעון השני של 2015. על פי הנתונים, עלה המחיר הממוצע של דירות 4 חדרים (חדשות ויד שנייה) בשיעור 2.7% בין הרבעון הנסקר לרבעון הקודם, ובשיעור של 5% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.

במקביל, יש גם מי שטוען שהסקירה של השמאי הממשלתי מתייחסת רק לחלק קטן מהתמונה וניתוח מעמיק יותר מעיד על עליות מחירים גבוהות יותר. "נתוני השמאי הממשלתי נותנים רק חלק מהתמונה. אם בודקים את מחירי הדירות הקטנות מגלים שהמחירים זינקו בשיעורים חדים יותר", כך לדברי שמאי המקרקעין, עו"ד חיים מסילתי. "על פי נתוני מדד המחירים לצרכן שפורסמו בסוף השבוע, מחירי הדירות הקטנות במרכז הארץ ובאזור ירושלים זינקו בכ-8%. אין ספק שהממשלה צריכה להכניס את ענף הנדל"ן לניתוח חירום. עליית מסים והצרת צעדיהם של משקיעים או משפרי דיור לא תעזור".
 

אלי.

New member
לקראת הבחירות הבאות צריך כחלון לחפש את דרכו חזרה לליכוד

אחרת ימצא את עצמו בחוץ, שכן אין סיכוי שידגדג 4 מנדטים בסיעה נפרדת.
&nbsp
הטעות הגדולה שלו היא הכניסה לממשלת ביביהו הנוכחית, שבה הכסף הגדול משמש לשימון רכיבי הקואליציה ומקצתו משמש לתוכניות כלכליות אופרטיביות. כרגע, במקום להיות שר אוצר ולהתוות מדיניות - הוא משמש הגזבר שחותם על הצ'קים לסיעות.
 
או שהוא יתאחד עם לפיד ויקימו מפלגה
הם יכולים לקרוא לה : לכולנו היה עתיד במשרד האוצר, או בקיצור מפלגת להב"ה
 
למעלה