נתניהו מוכר ומחסל את המדינה בשלבים

נתניהו מוכר ומחסל את המדינה בשלבים

לא אתפלא כלל אם עוד נגלה שהמושחת הזה מחזיק חשבונות סודיים בבנקים בשווייץ, באיי הבתולה או באיי קיימן, ושלאליהם הוזרמו ומוזרמים כספי מכירת המדינה, נכסיה ומשאבי הטבע שלה ושל אזרחיה,כמו גם שיעבודם של אזרחיה, כולל הדורות הבאים, למונופול המפלצתי המושחת, ופגיעה קשה בעתידה האנרגטי של מדינת ישראל, שאותם הוא לכאורה קיבל, מקבל וכנראה עתיד לקבל מהמונופול ומחבריו הטייקונים המושחתים שלהם הוא מוכר את המדינה, אזרחיה ונכסיה בהדרגה.

הפגיעה ברשות החשמל תורגש בכיס הציבורי? אזהרה מהורדת דירוג בענף
http://www.themarker.com/dynamo/1.2710930

"עקב הכפפת הרשות לשר האנרגיה והדחת היו"ר אורית פרקש-הכהן, מידרוג מזהירה: "מעבר לרשות שאינה עצמאית ונתונה ללחצים פוליטיים ישפיע באופן שלילי על ודאות תזרים המזומנים". היקף החוב בענף נאמד בעשרות מיליארדי ש' מכספי החוסכים לפנסיה."

חבל שאף אחד מרשויות החוק והמס של מדינת ישראל, בעקבות כל פרשיות השחיתות שלו והתנהלותו המושחתת והאנטי-דמוקרטית עוקפת בית הנבחרים, לא מוצא לנכון לבדוק ולחקור את הכספים של נתניהו (לא אלה המוצהרים על ידיו לצורכי מס), כמה בדיוק נכנס וכמה בדיוק יוצא והולך בעקבות נתיב הכסף...
הדבר הראשון שהייתי עושה בתור חוקר מס היה הצלבה בין חשבונות הטייקונים לראש הממשלה ולשריו,כמו גם לאנשי ובכירי האוצר, שאחר כך כפי שכולנו רואים, עוברים לעבוד ללא כל תקופת צינון אצל אותם טייקונים מושחתים שבשבילם הם עבדו, במקום בשביל הציבור הישראלי שמממן את משכורותיהם, בעת תפקידם הציבורי.

מה שנקרא Follow The Money And Catch The Crooks
 
למעלה