נתקלתם בקושי להתחבר לאתר

נתקלתם בקושי להתחבר לאתר


אם אני לא זוכר את המייל איתו נרשמתי לתפוז? או נשלחת סיסמא למייל לא פעיל?
במידה ואינכם יודעים מה המייל איתו נרשמתם לתפוז או שמדובר בכזה שכבר אין לכם גישה אליו, אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל ל- [email protected], בתוספת פרטים מזהים – מה שם המשתמש המדובר, מה הסיסמה הנוכחית, עם איזה מייל לפי מיטב זכרונכם נרשמתם לאתר, למי שלחתם מסרים בזמן האחרון או כל פרט אחר שיעזור לנו לוודא כי אכן אתם הבעלים של כרטיס המשתמש המדובר.
כמו כן, יש לציין מה המייל החדש שתרצו שיוזן עבור יוזר זה.

ואם אני לא זוכר את הסיסמה?
במידה ונתקלתם בקשיי חיבור לאתר, עקבו אחרי ההוראות הבאות:
1. אנא אפסו סיסמא דרך הקישור הבא:
[URL]http://www.tapuz.co.il/Common/ForgotPsw.aspx[/URL]
שימו לב שאתם רושמים את שם המשתמש שלכם ולא את המייל.

2. לאחר מכן יישלח אליכם מייל עם שם המשתמש וסיסמא זמנית.

3. יש להיכנס עם שם המשתמש והסיסמא שקיבלתם וברגע שתיכנסו לאתר תקבלו הודעה לאישור הטמעת סיסמא למייל (אל תדאגו זו לא תקלה).

4. אשרו את ההודעה הזו כדי שישלח אליכם המייל (כאן זה השלב שאתם צריכים להתאזר בסבלנות כי המייל יכול להגיע באיחור עקב עומס בקשות)
לאחר שתקבלו את המייל, תאשרו אותו ואז תוכלו להיכנס עם שם המשתמש והסיסמא הזמנית שקיבלתם.

5. לבסוף שנו את הסיסמא שלכם לסיסמא קבועה דרך העולם שלכם בתפוז (לחיצה על שם המשתמש שלך – עדכון פרטים – עדכון פרטים אישיים – ושם תוכל לשנות סיסמא – שמירה)

6. בסיום התהליך מומלץ לצאת ולהיכנס מהמערכת וזאת על מנת שלוודא שהסיסמא שונתה בהצלחה ואין בעיות נוספות.

אם עקבתם אחרי ההוראות, לא אמורות להיות בעיות. אך במידה ולא הצלחתם אל תהססו לשלוח לנו מייל ל- [email protected] ואנו נעזור לכם!
 
למעלה