סאואדיקאפ!!!!

שלזינגר

New member
סאואדיקאפ!!!!

חזרתי היום לפני כמה שעות....! אזזזז.....סיפורי הטיול בטח ממש לא מעניינים אתכם... אבל- בכל זאת- כמה מסיפוריי אלף לילה ולילה של אל על, שבטח יגרמו לכמה וכמה מכם לרצות לא לטוס יותר באל- על: (זה דיי ארוך- אבל שווה לקרוא!!!) - היינו אמורים להמריא ב- 23.55 כמובן שהטיסה מתעכבת. כל פעם בעוד רבע שעה, ועוד רבע שעה.... בסביבות רבע לאחת הודיעו שיש תקלה טכנית- הדלק שהשתמשו כדי לתדלק את המטוסים במזדר3ון זה, יך לא, מזוהם! ושכל המסדרון (שכולל את די6 די7 די8 די9) מושבת עד להודעה חדשה. חיש מהר כל אחד תופס לו חלקת ריצפה חמימה ומפנקת, ומנסה להירדם. עכשיו היה מ-פ-ו-צ-ץ...! הייתה טיסה לתאילנד, ניו יורק, ועוד יעד מבוקש שאני לא זוכר איזה. אם רציתי ללכת לשירותים, הייתי צריך להיזהר לא לדרוך על "גופות"... בסביבות 3 לפנות בוקר הודיעו שהבעיה נפתרה: בכל טיסה, ישימו מעט מהדלק המזוהם, הוא יטוס ללרנקה, קפריסין, שם הוא יתדלק, ויטוס ליעד המבוקש. הבעיה שקפריסין- זה בכלל בכיוון ההפוך מתאילנד. זה אומר שהטיסה תתארך בכמה שעות טובות. בשעה טובה, אנחנו יוצאים לכיוון מסלול ההמראה. הריי היה מאוד צפוף, מכיוון שכל הטיסות יצאו בו זמנית, היינו צריכים לסוע למסלול די רחוק. משומה המטוס נע במהירות הליכה לעבר המסלול. בקושי! עד שהגענו למסלול, כל הקברניט נשמע ברקע. הוא אומר לכולם שבעיית הדלק נפתרה, ואפשר לחזור לנמל לתדלק. אנחנו מסתובבים- שוב פעם במהירות איטית לא סבירה- תוך כדי קריאות בוז של אנשים לעבר חברת אל על. ( המילה "בוז" נכתבת לאחר שעברה צינזור נוקשה). רוב האנשים על המטוס, לא הבינו כל כך בנושא המטוסים, והיו בטוחים שזה עניין של מקסימום רבע שעה. לאחר בערך חצי שעה של ישיבה בתוך המטוס הצפוף- אחד הנוסעים שאל עוד כמה זמן בערך נמריא. הדיילת השיבה לו- בעת שכל המטוס מקשיב בקפידה- בערך בעוד שעה... התשובה גררה הרבה תלונות וקיטורים. מה שגרם להמתנה להיות עוד יותר לא נעימה. בשעה טובה, (!) בסביבות חמש וחצי לפנות בבוקר אנחנו ממריאים לכיוון בנגקוק!!! - בטיסה בנגקוק- ת"א: תחילה מודיעים ששינו את המטוס שלנו ל- 767. כמובן ש767 לא יכול לטוס מרחק כזה ברצף. אז היינו צריכים לעששות תחנת בניים בבומביי. הרבה נוסעים זעמו- כי הם שילמו כרטיס ישיר.... הקברניט הודיע שהם עוצרים בבומביי לצורך תדלוק בלבד. כמובן שבעצירה- עלו עוד נוסעים, ופרקו מטען, וכוליי וכוליי... בעלייה לטיסה (בהמראה הראשונה), עלתה משפחה עם ילד בין 3-4. הילד היה חולה במשהו. הוא לא מדבר, בטח ובטח שלא על מטוס, והא מאוד סקרן. בכניסה למטוס, האבא ביקש מאחד הדיילים להחזיק לרגע את הילד בזמן שהוא מוציא דרכונים. הדייל לרגע לא שם לב, ועזב את הילד. הילד שוטט חופשי במטוס ללא השגחה. ההורים כמובן ובצדק התחילו להתחרפן, ופקדו על הצוות לחפש אותו מייד! הילד נמצא משחק עם אחד האנשים והכל היה בסדר. ברגע שהמשפחה התיישבה, עברה לידם דיילת: האבא החל לפרוק את זעמו, והחל לצרוח על הדיילת: "איזה מין חברה אתם?! אני מבקש מדייל לשמור על ילד חולה לרגע! ילד שלא יודע לדבר על מטוס! הדייל מחליט לעזוב אותו! כי יש לו דברים יותר חשובים לעשות! ואחר כך- הדייל עוד מוצא לנכון לבוא בטענות אלי!!!" מאותו רגע כל הטיסה הייתה באווירה חרא ומלחיצה....... תמונות שצילמתי יגיעו בקרוב...
 
בבעיית הדלק...

אין לך מה לבוא בטענות לאל על, זאת לא בעיה שלהם ומתי שהיית בחו"ל דובר רבות על הנושא... בקשר לתור להמראה, אני מציע לך לטוס פעם מJFK בשעות הערב, גם באחד משדות התעופה הפעילים בעולם יש איחורים קבועים, יש ממש פקק של מטוסים, אמנם שאתה בתוך המטוס אתה לא יכול לראות כי הזווית של החלון לא מאפשרת אבל בפניה למסלול אתה ממש רואה פקק של מטוסים, ממטוסיים פרטיים פיצים ועד 747-400... אז הכי קל לבוא בטענות, כי זה במודה שלנו....
 

שלזינגר

New member
../images/Emo26.gif

שטסתי מבגקוק חזרה לארץ, שמתי לב שזה שדה ענקי, מלא, צפוף... מבחינת מטוסים כמובן.... אני לא ממש בקיא בעניין- בטח את יודעת... אבל נראה לי שזה בין הנמלים הצפופים בעולם.... בכל מקרה- הכנתי סיטואציה של ההמראה שלי... שים לב לקובץ המצורף: (אני עושה את זה כדי לנסות להוכיח שגם בשדות צפופים מאוד הכל יכול להתנהל בסדר, ובמהירות) כל פס זה מסלול. כל מלבן זה מטוס. מספרים זה מלולים. אותיות זה מטוסים. זה הולך ככה: (כל ההמראות והנחיתות פה- מתבצעות על מסלול 1): מטוס א' ממריא. ברגע שהוא נעלם באופק מטוס ה' נוחת. ברגע שמטוס ה' חולף על פני מטוס ב', מטוס ב' משתלב במסלול. ברגע שמטוס ה' מתפנה, מטוס ב' ממריא. ברגע שמטוס ב' רק מתחיל לצבור מהירות, מטוס ד' מתחיל ליסוע לעבר המסלול. ברגע שמטוס ד' חולף על פני הצומת, מטוס ג' מתחיל לנוע לעבר המסלול. וכן הלאה עד ששניהם ממריאים... וכל זה קרה בתוך דקות ספורות!!!
 
שלבנגקוק יהיה...

זיהום בדלק, תשרטט את השירטוט הזה שוב.... אל תשווה מצב שקורה פעם ב 50 שנה למצב סטנדרטי של המראות ונחיתות....
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifשלזינגר, אני מקווה שאתה לא קר

קרוב של השל.. שאני מכיר. הנ"ל היה ה-אבא של הקוטרים בישראל. לעניין, איני דובר אל על, לא מקורב להם וכו'. הדלק היה בעייה של רשות שדות התעופה ולא אל על. הם יצאו הסובלים העיקריים מיכך. נסיעה איטית בטקסי לא תלוייה במטוס. פשוט במקום להסיע מהר ולעמוד בתור הוא הסיע לאט כדי לא לעמוד סתם. אני מכיר זאת אישית. 767 כן מגיע ישיר לבנקוק. בפעם הבאה ברכישת כרטיס תבדוק שאין נחיתת ביניים בבומבי. לי זה יצא עם 747. וסדר ההמראות בנתב"ג הואט לאחר ביקורת של הראשות האמריקאית לתעופה בנתב"ג על פי דרישתם. לפני כן הוציאו מטוסים מהר יותר. בקשר לדייל זה סיפור אחר. טסתי במטוסים הודיים בטיסות פנים וגם הדיילים שלהם לא כליל השלמות אז כל טוב לך.
 

שלזינגר

New member
כנס---->

1. שלח במסרים את שמו של של.. הקוטר בבקשה 2. בקשר לדלק- לא באתי בתלונות/ קיטורים, סתם שיתפתי... 3. בוודאות הטיסה הייתה אמורה להיות ישירה. בדלפק של שליחת המזוודות היה פתק ובו התנצלו, כי ייצטרכו לעשות נחיתת ביניים בבומביי
 

שלזינגר

New member
הנה! כ-ו-ל-ם כנסו...!../images/Emo26.gif

http://www.nrg.co.il/online/14/ART/923/918.html כוווולם לקרוא את הכתבה אתם רואים על מה אני מדבר?! איך הם מתייחסים לזה באדישות?! עם תקלה כזאת הייתה קורת בחו"ל- ישר היו מתנצלים, או מסבירים למה זה לא יקרה שוב- ואם זה היה מגיע לרמות גבוהות- מישהו עוד היה מתפטר! אבל בארץ!: "סה"כ 2000 נתקעו" יענו מה אתם רוצים מהחיים שלי?! תנו לי לעבוד בשקט! זה מה שהבן אדם הזה אומר!!! ועוד הוא אומר: "אתם מהומה מאומה". יענו 2000 איש נתקעו בנתב"ג אבל מה כבר קרה? והוא עוד אומר ש"הספות מספיק נוחות". חצי נתב"ג ישן על הרצפה לעזעזל! בימים הקרובים אני יראה לכם תמונה שצילמתי, באותו יום. ישנו על הריצפה!!! אז נכון. טעויות קורות. וגם טעויות כאלה. אבל שייקחו אחריות! שיעשו לפחות את השני חלקים הראשוננים ממה שאמרתי למעלה, בהתחלה... אבל לא. להם זה בכלל לא מזיז! על זה אני מדבר...!
 

line 666

New member
בהחלט , אני טסתי והיה אחרינו תור של

13 מטוסים,ספרתי !
 
למעלה