תשובה רשמית מעיתון "קול רענן"
ערב ראש השנה החליטה המחלקה הווטרינרית עקב גילוי של אי סדרים וליקויים במרכול ''יינות ביתן'' לסגור באופן זמני את מחלקות הבשר, העופות והדגים במרכול. המחלקות נפתחו לאחר שתוקנו הליקויים
מכה קשה נחתה בשבוע שעבר על סניף רעננה של רשת יינות ביתן, כאשר ביום רביעי שעבר, מספר ימים לפני ערב חג ראש השנה, הגיעו למקום מספר עובדים של השירות הווטרינרי העירוני וסגרו את מחלקות הבשר, העופות והדגים במרכול.
במשך יומיים וחצי של עבודה נותרו מחלקות הבשר, העופות והדגים במרכול סגורות בשל הביקורת, כאשר רק אתמול (רביעי) בבוקר, לאחר צאת החג, הגיעו אנשי הווטרינר העירוני שוב למקום, ערכו בדיקה נוספת ומצאו לנכון לפתוח אותה מחדש.
גורם במחלקה הווטרינרית של עיריית רעננה סיפר השבוע ל''לוקאל'' כי בבדיקה שנערכה ביום רביעי שעבר נמצאו תקלות שחייבו את התערבות המחלקה ולכן ננקטו אמצעים שימנעו את מכירת הבשר, הדגים והעופות של הסניף החל מאותו יום ועד ליום רביעי השבוע.
איש מבין בעלי העסק או מפעילי השירות הווטרינרי מוכן להסביר מדוע המחלקה נסגרה לתקופה זו, יחד עם זאת, במחלקה הווטרינרית הודו השבוע כי הביקורת נעשתה לאחר שקיבלו תלונות שונות מתושבים שקנו בשר במקום.
מ''יינות ביתן'' נמסר: ''אנו פועלים על פי הנחיות החוק והרשויות המקומיות. הליך הביקורת שלנו גבוה ואנו עורכים בדיקות קפדניות לאבטחת איכות המוצרים. מתקיים שיתוף פעולה מלא בין הווטרינר שלנו והווטרינרים העירוניים. בימים אלה אנו מחליפים את כל המקפיאים של הסניף כחלק משיפוץ גדול המתוכנן לסניף. אנו מאחלים לכל עם ישראל שנה טובה''.
מעיריית רעננה נמסר בתגובה: ''עקב גילוי של אי סדרים וליקויים במרכול יינות ביתן, סגרה המחלקה הווטרינרית באופן זמני את מחלקות הבשר, עופות ודגים במרכול. המחלקות תיפתחנה לאחר שתעמודנה בדרישות החוק''.