סדנא להתמודדות עם פחדים ולחצים

סדנא להתמודדות עם פחדים ולחצים

במסגרת שיתוף הפעולה בין ת.ל.מ. ותפוז, גולשי תפוז מוזמנים לסדנא בנושא : התמודדות עם פחדים ולחצים- חינם בת.ל.מ. מרכז ההכשרה וההשתלמויות של ת.ל.מ. מציע סדנא להתמודדות עם פחדים ולחצים בת"א חינם. מפגש חווייתי דרך תנועה, סיפור ויצירה שנותן מקום לחושך וגם לאור, בהנחיית מנחים ומטפלים מקצועיים. המפגש מיועד לתושבי הצפון הנמצאים במרכז ולכל מי שהנושא מעסיק אותו. יום ג´ 17:00 אחה"צ בחוף קולוני, ליד מלון מנדרין הרשמה מוקדמת חובה בטלפון 03-6995897. (ייתכנו שינויים במיקום הסדנא)
 

thesheep

New member
הו אלוהים!!

אני נוסע לאירלנד ב29.8, רק שלא יבטלו את הטיסות היוצאות!!
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo5.gif

ד"א.. איפה זה שתמיד קוראים לו למילואים?? עכשיו עם כל הגיוסים האלה...
 
למה שיבטלו את הטיסות היוצאות?

הסיכוי שזה יקרה הוא מאוד מאוד קטן.
 

thesheep

New member
אבל יש סיכוי לא?

בכל אופן אני על טיסה של אל-על, אולי זה ישתלם.
 
יש סיכוי....

אם יפוצצו את נתב"ג, אז כן, אני מאמינה שיבטלו טיסות
עכשיו ברצינות, בנתיים, גם בזמן חירום, נתב"ג עובד כרגיל אם אני אשמע על ביטולי טיסות בעקבות המצב, אני אעדכן אותך (אני עובדת שם). ואכן משתלם לטוס אל על. לא ידעתי שיש להם טיסות לאירלנד....אני טסה בספטמבר לאנגליה עם אליטליה דרך מילאנו. לצערי אלה הטיסות הכי זולות שמצאתי (480 דולר) אז העדפתי את המחיר על פני נוחות וביטחון. בכל מקרה - הסר דאגה מליבך
 
כמה עלו לך הכרטיסים?

כשחיפשתי כרטיסים ללונדון אל על לא הייתה אופציה בשבילי בגלל המחיר (הכי זול שמצאתי דרך אל על היה 540 $) אבל מצד שני כמו שכבר אמרתי קודם, אין על הביטחון של אל על.
 

thesheep

New member
624$ כולל מיסי נמל, הלוך חזור.

כואב בכיס אבל מה לעשות..
 

jonbaum

New member
אמא שלי היתה אצלנו כל חודש יולי

והיא שילמה $700 בלופטהנזה. הבנתי שטורקיש איירליינס פתחו קו איסטנבול-דבלין בזמן האחרון ושהרבה יותר זול לטוס איתם מהארץ לאירלנד.
 

thesheep

New member
זול זול אבל לך תסמוך על הטורקים...

האמת היא שעשיתי השוואה בזמנו וגיליתי שמדובר בהבדל של 50$ בערך, ובשביל הבדל כזה אני עדיין מעדיף את אל-על. באופן כללי, אגב, אין לי שום התנגדות לטוס עם לופטהנזה או KLM ואולי אפילו עם Malev אבל בשונה משנים קודמות, המחירים הם די באותו קו.
 

jonbaum

New member
רק הפרש של $50??

אני הבנתי שבטורקיש איירליינס אפשר לטוס לדבלין מהארץ בשלוש מאות ומשהו.
 

thesheep

New member
זה מה שאני זוכר

למרות שכרגע בדקתי באתר ולא רק שלא מצאתי dublin אלא שגם טיסה בתאריכים שלי ללונדון עולה: 1,364.89 USD! בכל אופן, אני טס עם אל על מסיבות אחרות.
 

jonbaum

New member
משום מה דבלין מופיעה שם

רק בחיפוש בלוח הזמנים ולא בחלק של הזמנת כרטיסים. לא מבין את העניין. מה שבטוח זה שמהנסיון שלי בשביל לטוס באל על באמת צריך "סיבות אחרות".
 
למעלה