סובב כנרת
תודה לכל מי שבא (ספרתי ברגע מסוים 25 כלים), מקווה שכולם נהנו! למדנו כולם הרבה לקחים חשובים לפעם הבאה, רובם בדרך הטובה, להלן כמה לקחים: ++ הכנת הכלים + חימום ותדריך: היינו קבוצה "ענקית" ולמרות זאת כולם הקפידו להתכנס בדיוק ב-7 בלי רעשים ברקע -- בזבוז זמן בהמראות: גם בהפסקה ובייחוד אחרי התדריך לקח המון זמן עד שכולם המריאו וכך איבדנו 30 דקות (התשלום בהמשך...) ++ טיסה במרווחי בטחון: כולם טסו בקו ישר בלי"סיבובים במקום, דבר שהגביר את הבטיחות ++ ע"י הניסיון שניצבר לטיסה קבוצתית, אפשר לצמצם פערים (לצילומים), ע"י 360 מבוקר ופריסה לצדדים. -- בחירת מנחת מהאוויר: בשדה לא מוכר, רצוי לפחות מעבר 1 או 2 קרוב לקרקע, ולמצוא איפה הכי פחות עישביה ואבנים. -- פנצ'רים בנחיתה: היה קוצים מחופשים לעשב תמים, וחדרו 2-3 גלגלים: 1) לשקול נחיתה על עשביה לעומת אפר\קש 2) להכין ציוד לניפוח ו\או פרוק גלגלים ++ כמה שיותר נהגים מלווים כולל עגלות.... חיים יותר קלים (כמו היום) ++ נחיתה לפני סיום מסלול: חלק מהכלים לא הצליחו לטפס את יבנאל ולכן נחתו בדרך: הפעילו שיקול דעת נכון! שכן למעלה התגברה הרוח למגבלתית... כל הכבוד, וכך הכל נגמר בטוב! == אם היציאות לא היו "מורחות" את אותם 30 דקות, כולם היו נהנים מרוח קלילה == מי שנתקל בקשיים בטיפוס, צריך לשקול האם התחיל לצבור גובה מספיק רחוק מהמצוק, ונמנע מלהכנס לרוטורים היורדים ממנו בקיצור, היה כף, נתן חשק לפעם הבאה, תתחילו לשלוח ZIPים עם תמונות להתראות משה - רון
תודה לכל מי שבא (ספרתי ברגע מסוים 25 כלים), מקווה שכולם נהנו! למדנו כולם הרבה לקחים חשובים לפעם הבאה, רובם בדרך הטובה, להלן כמה לקחים: ++ הכנת הכלים + חימום ותדריך: היינו קבוצה "ענקית" ולמרות זאת כולם הקפידו להתכנס בדיוק ב-7 בלי רעשים ברקע -- בזבוז זמן בהמראות: גם בהפסקה ובייחוד אחרי התדריך לקח המון זמן עד שכולם המריאו וכך איבדנו 30 דקות (התשלום בהמשך...) ++ טיסה במרווחי בטחון: כולם טסו בקו ישר בלי"סיבובים במקום, דבר שהגביר את הבטיחות ++ ע"י הניסיון שניצבר לטיסה קבוצתית, אפשר לצמצם פערים (לצילומים), ע"י 360 מבוקר ופריסה לצדדים. -- בחירת מנחת מהאוויר: בשדה לא מוכר, רצוי לפחות מעבר 1 או 2 קרוב לקרקע, ולמצוא איפה הכי פחות עישביה ואבנים. -- פנצ'רים בנחיתה: היה קוצים מחופשים לעשב תמים, וחדרו 2-3 גלגלים: 1) לשקול נחיתה על עשביה לעומת אפר\קש 2) להכין ציוד לניפוח ו\או פרוק גלגלים ++ כמה שיותר נהגים מלווים כולל עגלות.... חיים יותר קלים (כמו היום) ++ נחיתה לפני סיום מסלול: חלק מהכלים לא הצליחו לטפס את יבנאל ולכן נחתו בדרך: הפעילו שיקול דעת נכון! שכן למעלה התגברה הרוח למגבלתית... כל הכבוד, וכך הכל נגמר בטוב! == אם היציאות לא היו "מורחות" את אותם 30 דקות, כולם היו נהנים מרוח קלילה == מי שנתקל בקשיים בטיפוס, צריך לשקול האם התחיל לצבור גובה מספיק רחוק מהמצוק, ונמנע מלהכנס לרוטורים היורדים ממנו בקיצור, היה כף, נתן חשק לפעם הבאה, תתחילו לשלוח ZIPים עם תמונות להתראות משה - רון