סוגיה צרכנית
שלום לכולם
השאלה שלי נוגעת יותר למדיניות ונהלים במוקדים...
יצא לי במספר הזדמוניות לשוחח עם מוקדניות ובכל פעם יש תחושה שמנסים להיפטר ממך... לא באמת מנסים לפתור את הבעיה אלא מנסים רק לעבור לשיחה הבאה כמה שיותר מהר.
השאלה שהכי מחרפנת אותי כצרכן היא "עם מי דיברת" ואני באמת תוהה, במערכות המתוחכמות של היום, כאשר נציג עונה לשיחה שלי - האם שמו ופרטי השיחה לא נרשמים לכם במערכת?
היה לי מקרה שבו הבנק גבה ממני עמלות שלא היה אמור לגבות, מה הקטע הזה עם זה שהמוקד לא מוסמך לטפל בזה ומפנה לסניף? אני יכול להבין שיש דברים שהם מעבר לסמכות של גורם X אבל נניח וזה המקרה, שירותיות מתוקנת הייתה שאני מביא את הבעיה לידי המוקדן, המוקדן הולך ובודק את הפרטים עם הסניף וחוזר אליי עם תשובה.. ולא שהוא שולח אותי לאתר את הבנקאית צילה מבין כל הבנקאים בסניף שלי ואם חלילה היא לא נמצאת אז שום דבר לא יכול לזוז.
לפעמים נוצרות סיטואציות בהם אני כצרכן מבקש לקבל דברים המגיעים לי על פי חוק - למשל פיצוי בגין איחור טכנאי... למה צריך להגיע עד כדי הגשת תביעה כדי שהחברה תואיל בטובה לתת לצרכן את מה שמגיע לו על פי חוק? למה זה לא יכול להיגמר בשיחה הראשונה למוקדנית?
כל אלה מביאים אותי למסקנה שאין כזה דבר אדם שיודע לתת שירות, כי ב 99% מהמקרים שום דבר לא תלוי בנותן השירות.
הנה שאלה פשוטה: מדוע כאשר צרכן לא משלם חשבון בזמן הוא יאלץ לשלם ריביות ואילו כאשר חברה גובה תשלום יתר היא לא מחזירה אותו עם ריבית?
שלום לכולם
השאלה שלי נוגעת יותר למדיניות ונהלים במוקדים...
יצא לי במספר הזדמוניות לשוחח עם מוקדניות ובכל פעם יש תחושה שמנסים להיפטר ממך... לא באמת מנסים לפתור את הבעיה אלא מנסים רק לעבור לשיחה הבאה כמה שיותר מהר.
השאלה שהכי מחרפנת אותי כצרכן היא "עם מי דיברת" ואני באמת תוהה, במערכות המתוחכמות של היום, כאשר נציג עונה לשיחה שלי - האם שמו ופרטי השיחה לא נרשמים לכם במערכת?
היה לי מקרה שבו הבנק גבה ממני עמלות שלא היה אמור לגבות, מה הקטע הזה עם זה שהמוקד לא מוסמך לטפל בזה ומפנה לסניף? אני יכול להבין שיש דברים שהם מעבר לסמכות של גורם X אבל נניח וזה המקרה, שירותיות מתוקנת הייתה שאני מביא את הבעיה לידי המוקדן, המוקדן הולך ובודק את הפרטים עם הסניף וחוזר אליי עם תשובה.. ולא שהוא שולח אותי לאתר את הבנקאית צילה מבין כל הבנקאים בסניף שלי ואם חלילה היא לא נמצאת אז שום דבר לא יכול לזוז.
לפעמים נוצרות סיטואציות בהם אני כצרכן מבקש לקבל דברים המגיעים לי על פי חוק - למשל פיצוי בגין איחור טכנאי... למה צריך להגיע עד כדי הגשת תביעה כדי שהחברה תואיל בטובה לתת לצרכן את מה שמגיע לו על פי חוק? למה זה לא יכול להיגמר בשיחה הראשונה למוקדנית?
כל אלה מביאים אותי למסקנה שאין כזה דבר אדם שיודע לתת שירות, כי ב 99% מהמקרים שום דבר לא תלוי בנותן השירות.
הנה שאלה פשוטה: מדוע כאשר צרכן לא משלם חשבון בזמן הוא יאלץ לשלם ריביות ואילו כאשר חברה גובה תשלום יתר היא לא מחזירה אותו עם ריבית?