סוגייה צרכנית

שלום חברים יקרים,

** לפני *** הזמנת מוצר (כיסוי לטלפון) בדקתי עם המוכר (קי אס פי) האם המוצר יהיה תואם לטלפון שברשותי, כמובן ניתן הדגם המדוייק ורק **לאחר** שנרשם לי בכתב שהמוצר אכן תואם את הטלפון שברשותי, ביצעתי את ההזמנה.

לצערי הרב ולאחר המתנה של כמעט חודש, המוצר שהגיע אינו תואם את הטלפון חרף כל בדיקותי עם נציג החברה **טרם** הזמנת המוצר.

בפניה לחברה, החברה מתנערת מהאחריות ומתייחסת לקטע "הטכני" בכך שאומרת כי היא "לא הייתה מעורבת" בתהליך ההזמנה ובחירת המוצר ובכך בעצם מתעלמת מהעובדה שבדקתי התאמה **טרם** ביצעתי את ההזמנה.

בפניתי אל החברה ביקשתי כי או שיזכו את חשבוני במלוא הסכום ובתמורה אחזיר את המוצר לשליח מטעמם שיגיע לביתי או שאחזיר לנקודת האיסוף שממנה אספתי את המוצר או לחילופין שידאגו לתת לי את המוצר התואם תמורת המוצר הלא תואם .
החברה מסרבת לעשות כן ורוצה לגרום לי עוגמת נפש נוספת בכך שאצטרך להגיע אל אחד הסניפים שלה (כרוך בזמן, הוצאות נוספות, סיכון בריאותי והמתנה בתורים ארוכים).

אשמח להמלצתכם המקצועית.

שבוע טוב.
 

k-don

Well-known member
שלום חברים יקרים,

** לפני *** הזמנת מוצר (כיסוי לטלפון) בדקתי עם המוכר (קי אס פי) האם המוצר יהיה תואם לטלפון שברשותי, כמובן ניתן הדגם המדוייק ורק **לאחר** שנרשם לי בכתב שהמוצר אכן תואם את הטלפון שברשותי, ביצעתי את ההזמנה.

לצערי הרב ולאחר המתנה של כמעט חודש, המוצר שהגיע אינו תואם את הטלפון חרף כל בדיקותי עם נציג החברה **טרם** הזמנת המוצר.

בפניה לחברה, החברה מתנערת מהאחריות ומתייחסת לקטע "הטכני" בכך שאומרת כי היא "לא הייתה מעורבת" בתהליך ההזמנה ובחירת המוצר ובכך בעצם מתעלמת מהעובדה שבדקתי התאמה **טרם** ביצעתי את ההזמנה.

בפניתי אל החברה ביקשתי כי או שיזכו את חשבוני במלוא הסכום ובתמורה אחזיר את המוצר לשליח מטעמם שיגיע לביתי או שאחזיר לנקודת האיסוף שממנה אספתי את המוצר או לחילופין שידאגו לתת לי את המוצר התואם תמורת המוצר הלא תואם .
החברה מסרבת לעשות כן ורוצה לגרום לי עוגמת נפש נוספת בכך שאצטרך להגיע אל אחד הסניפים שלה (כרוך בזמן, הוצאות נוספות, סיכון בריאותי והמתנה בתורים ארוכים).

אשמח להמלצתכם המקצועית.

שבוע טוב.
אם הרכישה כללה משלוח, עד כמה שאני זוכר ההחלפה גם צריכה לכלול משלוח.
חפש באתר המועצה הישראלית לצרכנות
 

michal@gal

Active member
מנהל
על האריזה של הכיסוי צריך להיות רשום הדגם של הטלפון שאליו הוא מתאים.
מה רשום על הכיסוי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הצדק איתך, השאלה כמה כוח יש לך להיות צודק או שאתה מעדיף להיות חכם ולסגור עניין...
לא נראה לי שיש תורים בסניפים, אם יש סניף קרוב הייתי קופצת אליו וסוגרת עניין.
אפשרות אחרת:
לכתוב על קיר העסק בפייסבוק או לפרסם בעמוד שלך ברשתות החברתיות את סיפור המקרה, ייתכן שזה יגרום להם לרצות אותך ולסגור את העניין בכבוד.
 
למעלה