לוכד העננים
New member
שלום חברים יקרים,
** לפני *** הזמנת מוצר (כיסוי לטלפון) בדקתי עם המוכר (קי אס פי) האם המוצר יהיה תואם לטלפון שברשותי, כמובן ניתן הדגם המדוייק ורק **לאחר** שנרשם לי בכתב שהמוצר אכן תואם את הטלפון שברשותי, ביצעתי את ההזמנה.
לצערי הרב ולאחר המתנה של כמעט חודש, המוצר שהגיע אינו תואם את הטלפון חרף כל בדיקותי עם נציג החברה **טרם** הזמנת המוצר.
בפניה לחברה, החברה מתנערת מהאחריות ומתייחסת לקטע "הטכני" בכך שאומרת כי היא "לא הייתה מעורבת" בתהליך ההזמנה ובחירת המוצר ובכך בעצם מתעלמת מהעובדה שבדקתי התאמה **טרם** ביצעתי את ההזמנה.
בפניתי אל החברה ביקשתי כי או שיזכו את חשבוני במלוא הסכום ובתמורה אחזיר את המוצר לשליח מטעמם שיגיע לביתי או שאחזיר לנקודת האיסוף שממנה אספתי את המוצר או לחילופין שידאגו לתת לי את המוצר התואם תמורת המוצר הלא תואם .
החברה מסרבת לעשות כן ורוצה לגרום לי עוגמת נפש נוספת בכך שאצטרך להגיע אל אחד הסניפים שלה (כרוך בזמן, הוצאות נוספות, סיכון בריאותי והמתנה בתורים ארוכים).
אשמח להמלצתכם המקצועית.
שבוע טוב.
** לפני *** הזמנת מוצר (כיסוי לטלפון) בדקתי עם המוכר (קי אס פי) האם המוצר יהיה תואם לטלפון שברשותי, כמובן ניתן הדגם המדוייק ורק **לאחר** שנרשם לי בכתב שהמוצר אכן תואם את הטלפון שברשותי, ביצעתי את ההזמנה.
לצערי הרב ולאחר המתנה של כמעט חודש, המוצר שהגיע אינו תואם את הטלפון חרף כל בדיקותי עם נציג החברה **טרם** הזמנת המוצר.
בפניה לחברה, החברה מתנערת מהאחריות ומתייחסת לקטע "הטכני" בכך שאומרת כי היא "לא הייתה מעורבת" בתהליך ההזמנה ובחירת המוצר ובכך בעצם מתעלמת מהעובדה שבדקתי התאמה **טרם** ביצעתי את ההזמנה.
בפניתי אל החברה ביקשתי כי או שיזכו את חשבוני במלוא הסכום ובתמורה אחזיר את המוצר לשליח מטעמם שיגיע לביתי או שאחזיר לנקודת האיסוף שממנה אספתי את המוצר או לחילופין שידאגו לתת לי את המוצר התואם תמורת המוצר הלא תואם .
החברה מסרבת לעשות כן ורוצה לגרום לי עוגמת נפש נוספת בכך שאצטרך להגיע אל אחד הסניפים שלה (כרוך בזמן, הוצאות נוספות, סיכון בריאותי והמתנה בתורים ארוכים).
אשמח להמלצתכם המקצועית.
שבוע טוב.