סוגיית "מאיפה כדאי להוריד משקל "..

סוגיית "מאיפה כדאי להוריד משקל "..

וכמה זה מועיל ( מעבר למשקל העודף העצמי .. ) . אתמות ברכיבה דשנו את הנושא ומצאתי לינק מענין להלן : http://www.velonews.com/tech/report/articles/9662.0.html אם למישהו יש תובנות נוספות על הנושא - אשמח לשמוע . תודה שלומי
 

stifa

New member
והתשובה שלי לסוגיה :

להוריד משקל ? קודם כל מהבטן ! אצלי זה קרב התשה ארוך ומייאש ...
 

oren_hershco

New member
מה השאלה? או מה חדש, בעצם?

מאוד קל להראות שצריך להשקיע יותר אנרגיה על כל גרם בהיקף הגלגל לעומת גרם סטטי (נגיד על השילדה) חישבתי את זה פעם וזה יצא, בערך, פי שלוש. כלומר, חסכון של 150גר' בהיקף כל גלגל יהיה שווה ערך לחסכון של כ 1 ק"ג ממשקל האופניים. ותכל'ס
זה מורגש. מספיק שתעבור מפנימיות בלי ג'יפה לכאלה עם כדי להרגיש כמה זה משנה. די נאחס כמובן, כי היקף הגלגל הוא המקום הכי מועד לפורענות באופניים (צמיג, פנימית, חישוק)
אורן
 

Yaron d

New member
ולכן המציאו

את חישוקי הטיובלס שחוסכים גם את הפנימית בסידור רגיל וגם את חצי הפנימית+סרט חישוק של טיובלס ביתי ובנוסף חוסכים בערך חצי מהחומר הנדרש בטיובלס ביתי. ירון
 

etal2

New member
חסכון במשקל? לא בטוח

חישוקי טיובלס שוקלים בערך 100 גרם יותר מהחישוקים הרגילים המקבילים להם ודורשים שימוש בצמיגי טיובלס ששוקלים גם הם יותר מצמיגים רגילים. אין ספק שהמערכת הזו יותר אמינה ונוחה לשימוש אבל בכלל לא בטוח שהיא חוסכת משקל לעומת טיובלס ביתי.
 

Yaron d

New member
אתה מחמיץ את העיקר לדעתי

אני משתמש רק בחישוקי טיובלס (823) גם באופני DH וגם בהרדטייל שבילים שלי, אני משתמש בצמיגים רגילים (שלא מיועדים רק לטיובלס) ואין עם זה שום בעיה והחישוקים שוקלים 13 גרם (כן מצחיק אבל עדיין זה פחות) מהחישוקים הקודמים שלי וכמות החומר אותה אני שם היא 60cc של JOE'S לעומת 125 שנדרשים בטיובלס ביתי כך שהחיסכון הוא משמעותי כ +150 גר' לכל גלגל עם טיובלס ביתי שהיה לי קודם. יש לזה כמובן יתרון נוסף, החלפת צמיג פשוטה בהרבה מאשר בטיובלס ביתי,עם כל הבלגן של החצי פנימית וכל זה וזו גם הסיבה העיקרית בגינה עברתי לחישוקי טיובלס, החיסרון אגב הוא אחד וזה המחיר. ירון
 
למעלה