הכיטוב צהוב
New member
סוגיית משאבת בלם קידמי
הייתי במסלול אשדוד בשבת, והכרתי קצת את החבר'ה הפעילים שגרמו להרגיש בבית, למען האמת זוהי רכיבת סופרמוטו אמיתית ראשונה שלי והיה לא פחות ממדהים בשבילי! המסקנות הן שאני נשאר בתחום ללא ספק בכלל ושאני עושה משהו בקשר לבלם הקידמי שלי (שבפירוק התברר שהMASTER CYLINDER מעט שרוט וגורם לכניסת בועיות ממש קטנות מדי פעם ). ולעניין סוגיית המשאבות: קראתי קצת חומר בפורום לגבי סוגי משאבות ויצאתי קצת מבולבל מכל המידע. אני שוקל לקנות משאבה ראדיאלית בקוטר 14\13 מ"מ שתעבוד עם הקליפר 2 בוכנות המקורי ,זה יהווה שידרוג או שזה יהיה TOO MACH ?? האם עדיף לקנות MASTER CYLINDER חדש מקורי ולסגור עניין. ולסיכומו של עניין איזה קומבינציה של MASTER CYLINDER תעבוד בצורה הטובה ביותר עם הקאליפר 2 בוכנות המקורי ? אגב המערכת נשארת גם לשטח וגם לSM .
הייתי במסלול אשדוד בשבת, והכרתי קצת את החבר'ה הפעילים שגרמו להרגיש בבית, למען האמת זוהי רכיבת סופרמוטו אמיתית ראשונה שלי והיה לא פחות ממדהים בשבילי! המסקנות הן שאני נשאר בתחום ללא ספק בכלל ושאני עושה משהו בקשר לבלם הקידמי שלי (שבפירוק התברר שהMASTER CYLINDER מעט שרוט וגורם לכניסת בועיות ממש קטנות מדי פעם ). ולעניין סוגיית המשאבות: קראתי קצת חומר בפורום לגבי סוגי משאבות ויצאתי קצת מבולבל מכל המידע. אני שוקל לקנות משאבה ראדיאלית בקוטר 14\13 מ"מ שתעבוד עם הקליפר 2 בוכנות המקורי ,זה יהווה שידרוג או שזה יהיה TOO MACH ?? האם עדיף לקנות MASTER CYLINDER חדש מקורי ולסגור עניין. ולסיכומו של עניין איזה קומבינציה של MASTER CYLINDER תעבוד בצורה הטובה ביותר עם הקאליפר 2 בוכנות המקורי ? אגב המערכת נשארת גם לשטח וגם לSM .