סוגיית משאבת בלם קידמי

סוגיית משאבת בלם קידמי

הייתי במסלול אשדוד בשבת, והכרתי קצת את החבר'ה הפעילים שגרמו להרגיש בבית, למען האמת זוהי רכיבת סופרמוטו אמיתית ראשונה שלי והיה לא פחות ממדהים בשבילי! המסקנות הן שאני נשאר בתחום ללא ספק בכלל ושאני עושה משהו בקשר לבלם הקידמי שלי (שבפירוק התברר שהMASTER CYLINDER מעט שרוט וגורם לכניסת בועיות ממש קטנות מדי פעם ). ולעניין סוגיית המשאבות: קראתי קצת חומר בפורום לגבי סוגי משאבות ויצאתי קצת מבולבל מכל המידע. אני שוקל לקנות משאבה ראדיאלית בקוטר 14\13 מ"מ שתעבוד עם הקליפר 2 בוכנות המקורי ,זה יהווה שידרוג או שזה יהיה TOO MACH ?? האם עדיף לקנות MASTER CYLINDER חדש מקורי ולסגור עניין. ולסיכומו של עניין איזה קומבינציה של MASTER CYLINDER תעבוד בצורה הטובה ביותר עם הקאליפר 2 בוכנות המקורי ? אגב המערכת נשארת גם לשטח וגם לSM .
 

bulb

New member
עדיף להחזיק שתי מערכות (אחת לשטח ואחת לכביש),

אבל אם אתה מתעקש, משאבה רדיאלית יכולה להיות יותר מדי בשטח, שם האחיזה פחות טובה ויותר קל להגיע למצב של נעילת קידמי. יש משאבות משומשות טובות של Brembo בפחות מ-100$ (לפני משלוח ומתנה למדינה). לדוגמא:: http://www.ebay.com/itm/DUCATI-748-...22?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f12d50b02 שים לב שכוסית הנוזל די פגיעה יחסית למשאבות נפוצות באופנועי שטח. ודרך אגב, אם מישהו מחפש זרוע אחורית ומערכת בלימה מושלמת (אחורית + קידמית) ל-KTM450 2004, הנה מציאה: http://www.ebay.com/itm/KTM-450-Bra...68?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3370c69634
 

45degrees

New member
תישאר עם משאבה מקורית עד שלא תחליף

לקליפר מוגדל. משאבה יותר גדולה על הקליפר המקורי 2 בוכנות, תמרר לך את החיים ותסכן אותך ברכיבה.
 
תודה על המידע, אאל"ט יושבת לי במחסן משאבה

של ברמבו שירדה מKTM400 RACING 2001 אולי אבדוק אותה לפני שאזמין מקורית...
 
למעלה