"סודות כפר-סבא" - 10 שנים לרצח

"סודות כפר-סבא" - 10 שנים לרצח

10 שנים לרצח אסף שטיירמן הי"ד ומסתמן שהרצח הוא "רצח-פולחני". אתם מוזמנים לחקור את הנושא הזה, בין השאר על ידי קריאה בספרו של גליקליך לגבי הכוהנים והקרבת הקורבנות וכן את ספרו "ההר" לגבי מלחמת יום הכיפורים.
 
שלא נדע עוד ימים כאלה ../images/Emo16.gif

מחר, ה-4 לדצמבר 2006, מציינים 10 שנים לרצח של אסף שטיירמן. הרצח שהפך לבין המדוברים והמוכרים בארץ. ליבי עם המשפחה שבטח כל שנה בתקופה הזאת כואבת במיוחד. יהי זכרו ברוך.
 

Double U

New member
../images/Emo16.gif

הייתה כתבה ב"על השרון" שבה ראיינו את "גיבורי הפרשה" ומה עלה בגורלם שנים רבות אחרי הרצח. שני הרוצחים (רוצח ורוצחת) בכלא והרוצחת התחתנה. הם נהנים משירותי הרווחה שהכלא מספק להם (מה שלדעתי לא אמור לקרות, אך זה נקרא 'שיקום'). עדת הרצח הפכה לעדת מדינה וכיום היא מחפשת עבודה אבל ההורים שלי אסף מושכים בחוטים ודואגים שלא תתקבל לשום מקום עבודה (מן נקמה). האם, אם כבר הזכרתי, לא התאוששה עדיין מהטראומה ומאוד כועסת על כך שמאפשרים לרוצחים לנהל חיים נורמליים מבעד לסורגים. כמו כן ראיינו את החשודים העיקריים ברצח שרק לאחר 4 שנים מהרצח נתגלה שאין להם קשר לרצח. כתבה מאוד מעניינת.
 
../images/Emo16.gif

הרצח הזה כל כך הפחיד אותי בתור ילדה, פתאום הבנתי שמישהו יכול לרצוח אותי סתם ככה, ולא כי הוא שונא אותי או עשיתי משהו רע, אלא פשוט כי במקרה עברתי במקום. אני חושבת שעדיין יש עובדות שלא התגלו, עדיין יש דברים מתחת לפני השטח. גם כל הקטע עם עדת המדינה היה קצת מוזר בעיני... בכל מקרה מסקרן מאוד לדעת מה היה שם באמת.
 

harhanegev

New member
../images/Emo16.gif ועוד ../images/Emo16.gif אחד.

נר אחד לזכר אסף ז"ל, נר שני לזכר החורשה הקסומה שנרצחת ממש בימים אלו.
 
למעלה