סוויט יקרה (כותב לכולם, אבל רק סוויט ואני מגלים תסמיני חיים)

אין איל

New member
סוויט יקרה (כותב לכולם, אבל רק סוויט ואני מגלים תסמיני חיים)

אז סוויט יקרה,
שלום.
[הערה: תסמיני חיים, ולא סימני חיים, כי החיים זה מחלה. למזלי, חשוכת מרפא, ועל כן תבוא לידי סיום ודאי, באיזה עתיד קרוב מספיק, גם אם יקח נניח, עשרים או שלושים שנה. זה קרוב מספיק.]

אם כן, סוויט יקרה,
חזרתי לא מזמן מבית הורי. הייתי שם מאתמול.
היו שם אחי הקטן, אשתו ושלושת ילדיהם, אחותי ושניים מילדיה, ואחי הבכור, אשתו ושני ילדיהם.
ואני.
והיה כך וכך, וכך וכך, ואכלנו וכו', ולראשונה בחיי שמחתי על כך שלא הבאתי ילדים לעולם. לא היתה זו שמחה על כך שאין סביבי יצורים קטנים ותלותיים, רעשנים, חסרי מנוח, מלוכלכים, לפעמים רעים, מה שממש מחריד, לפעמים טובים, מה שנחמד כל כך, הזקוקים למחסה, הגנה, חום, לבוש, מזון, רפואה, אהבה, שפה, התפתחות תקינה, דאגה, אכפתיות וכו', אשר תובעים את כל כולך כל הזמן, ואשר ממילא אתה נותן להם את כל שביכולתך.
לא שמחה מעין זו.
היתה זו שמחה על כך שלא הבאתי נשמה לעולם המטומטם הזה, עולם מפגר ונורא, עולם שלו הייתי מביא אליו ילד, וודאי היה גדל להיות
איש מן השורה, איש העובד לפרנסתו, אשר מכלה ימיו בהבל מוחלט, מחפש אחר מזון, זוגיות, דיור, איש הבטוח בצדקת דרכו, אשר מצביע למפלגה מן השמאל או מן הימין, התומך בשוק חופשי או בשוק שאינו חופשי,
אוהד איזה ספורט, אולי עושה ספורט, נלחם על דרכו, נפצע, כואב, סובל, מתגבר, לא מתגבר, ווטאבר, הולך לרופא, משלם לקופ"ח, משלם מס, קונה מכונית, לא קונה מכונית, מציע מרכולתו, חושש מבנות זוגו, לא חושש מהן, אולי גיי, אולי לא, אולי בארון, אולי לא, עומד על במות, עירום, מתנשק עם בן זוגו, או סתם עם איזה מישהו ממצעד הגאווה 2035 או 2038, או מה שלא יהיה, ויכאב לו, והוא שוב ילך לרופא, והוא ישנא את אבא ואת אמא שהרסו לו את החיים, והוא ימצא בת זוג, או בן זוג, ואז ייפרד, או לא, ויהיו לו ילדים, או לא, והוא ישלח אותם לגן אנתרופוסופי, או לא, והוא יהיה כל כך גאה בהם, והם ישנאו אותו מוות, או לא, והוא יראה פורנו, והוא יתגרה בעיקר מגאנג באנג ואנאלי, ואיך בסוף הוא או הם גומר או גומרים לה על הפנים, והוא יאמין באלוהים או לא, ואם כן הוא יעלב כשמדברים בו סרה, באלוה היקר שלו, ואם לא יאמין הוא ילעג למאמינים, עובדי אלילים הוא יקרא להם, והוא יאהב דרמות וסרטי מתח, בהם יצפה לעת ערב עם אשתו וילדיו, או עם בן זוגו וילדם המהונדס, ווהוא יתרום בבית הספר או במשרד, והוא יהיה לארג', ואולי קמצן, והוא לא יבוא לבקר אף פעם, או שיבוא, מי יודע, ואבא שלו יציק לו, והוא יציק לאביו, ואבאשלו ימות ויישכח, והוא ימשיך את חייו, ומתישהו יבואו כאבים גדולים, כאבים שלא עוברים אף פעם, והוא ילחם בהם או לא, והוא ימות עם ילדים או בלי ילדים, וכך או כך או כך או כך הכל יהיה אותו הדבר, ואיזו הקלה שלא הבאתי לעולם יצור שכל אלה וודאי יהיו מנת חלקו, ואשר יסבול כל כך, או שלא, ואולי יהיה ילד סבבה, שמעביר את החיים בכיף, ויוצר, ומלא מרץ, חברים, אופטימיות, מצליחן, מי יודע, שוס של בן אדם, שיום אחד, כך סתם, יבוא כאב שלא עובר, וכל החיים סבבה שלו יקפצו אל תהום הנשייה, ומי בכלל ידע שהיה כאן פעם בן של אחד בודד, איש אחלה, או איש סתם, ולמה כל הטינופת הקיומית הזאת, ואת מי זה בכלל מעניין.

כתבתי קודם שחשתי שמחה על כך שלא הבאתי ילד, ולא אביא גם לעולם, אבל כעת אני מבקש לתקן, ולכתוב שאין זו שמחה. זו מלה גדולה מדי וטובה מדי.
זו השלמה, זו הכרה בכך שמנעתי מייצור חי סבל מחריד, זו הקלה, זה סוג של הבנה, אבל זו אינה שמחה, ששמחה אינה מנת חלקי,
וזה (אשר כתבתי מעלה) היה חלקי מכל עמלי.


שבוע טוב סוויט יקרה,
תודה שיש למי לכתוב,
בעיקר אם המכתב לא מלבב במיוחד.

שבוע טוב גם לשאר בדידים ובדידות.
מי יתן ותמצאו מנוחה לנפשכם המיוסרת.
שלום. שלום.
 

sweet virginia

New member
כמה דברים

קודם כל- קראתי את ההודעה בהמשכים. כמו סיפור מתח. אבל לא כי רציתי אלא כי גרסת המובייל של תפוז מקפיצה כל 3 שניות בערך הודעת פרסומת. וכשזה לא קרה למשך 5 שניות שלמות, הפלאפון שלי החליט מידי פעם לזרוק אותי לגמרי מהאינטרנט. אולי אני צריכה להבין את הרמז
.
&nbsp
דבר שני- מדכא מדכא אבל כרגיל שעשעת אותי מאוד. אפילו גחגכתי בקול פה ושם.
כנראה אנחנו סוג של תאומים שהופרדו באיזה יקום מקביל או משהו (תחביב שאני מאוד אוהבת לטפח. כיצד היו נראים חיי ביקומים אחרים). אני שמחה ולא שמחה שאין לי ילדים (שמחה- כי אין לי מילה נוחה יותר).
שמחה על כך- כי החיים זה חרא, אבל זה רק בגללנו. כל יום אני מקבלת תזכורת לג'יפה הזאת שנקראת בני אדם. טיפוסים רעים גם כשמנסים להיות טובים. וכשאנחנו רעים, זה ממש מכל הלב. אפילו להיות טובים אנחנו לא עושים בלב שלם אלא רק כי זה משרת משהו.
לא שמחה- כי אצלי במשפחה יש בסה"כ 2 ילדים לדור הבא (=נכדים) והורי היקרים מאוד מאוד רוצים עוד נכדים. לא נעים לי לשבור להם את הלב ולספר להם שממני לא תבוא הישועה. משום מה הם עדיין מצפים לנס. הבאסה היא שזה לא באמת נתון להחלטתי אם להביא ילדים או לא. זה פשוט מצב קיים, ולא- אני לא מאמינה באמהות יחידנית.
&nbsp
חוץ מזה- כל התיאורים שלך היו נהדרים. אהבתי את חוסר ההחלטיות וממש צחקתי כשהדבר היחיד שלא היה לך ספק לגביו זה סוג הפורנו שהילד הבדיוני שלך יראה. מכוון או לא אבל מצחיק.
&nbsp
דבר נוסף- ממש לא בא להתחיל עוד שבוע. אני יודעת שלכולם שבתות הן נורא קשות אבל אצלי זה תענוג. יכולה לראות סדרות ולהיכנס לעולם שכולו פנטזיה. שבוע חדש זה בלעעע.
&nbsp
ודבר אחרון- מה זה אומר עלי שאני נכנסת באובססיביות כדי לראות אם יש משהו חדש בפורום הזה? אובססיבית זו כנראה המילה הנכונה בהתחשב בכמות ההודעות שאני כותבת ובסוף יוצא שאני היחידה כמעט שחוזרת לקרוא אותן (כי חיי כל כך סוערים שכבר הספקתי לשכול מה כתבתי לפני רגע).
&nbsp
צריכה לגמול את עצמי.
שיהיה שבוע.
&nbsp
 

אין איל

New member
תאומה יקרה מיקום מקביל

את מבחינה יפה בפרטים, ומנתחת אותם לא רע בכלל. שאפו.
איכשהו, אבל, אני לא נבוך.
אולי באמת תאומים שהופרדו. תאומים תאומים, אבל אני מזל בתולה, ואת וירג'יניה, כך שמתקיימת עוד איזו התאמה קוסמית בינינו.
אני, אבל, חסיד היקום האחד, ועל כן אינני בוחן את האפשרויות האינסופיות שמציעים היקומים המקבילים, אם כי שמעתי שבאחד מהם אנחנו - את ואני - חולפים זו על פני זה בריצת הבוקר שלנו בבורה בורה (שבאותו יקום היא מקום מתועש עד מאד, והיא מהווה מקלט מס לעשירי עם ועולם), אם כן, אנו חולפים זה על פני זו או להיפך, מחייכים מעט, וממשיכים הלאה, כשני אידיוטים גמורים, המפחדים מן הצעד המתבקש.
ביקום אחר, אולי, אני פחות מפוחד, אבל את נשואה באושר עם חמישה ילדים, אז שם זה אולי פחות רלוונטי, אם כי ביקום ההוא, כך אומרים, אפשר גם אפשר להיות נשואה באושר, וגם, כך נאמר לי כעת, להתעסק עם איש בודד מאד עד הרפייה.
את רואה? אני לא נבוך ממך כלל, ולא מן העיניים הנוספות הקוראות את שרשורנו החביב.
גם כן ילד בדיוני.

ספרי, איזו סדרה את רואה עכשיו?
בא לי משהו טוב, ואין.
(הסדרה ההיא - שסיפרתי עליה - הפסקתי איתה. זה לא מעניין אותי יותר.)

השבוע התחיל, את צודקת, וזה מחריד, אבל תיכף נגמר, ממש תיכף, וזה מנחם.
הנה אני בבית, תם לו יום עבודה, המזגן מקרר, תיכף אתקלח, אשתה קפה ואוכל קצת שוקולד, ואכנס קצת לישון.
אחר כך אקום לכתוב, ואראה את גמר ווימבלדון, ואז גם אבדוק אם ענית לי כאן.


צ'או צ'או אובססיבית בגמילה,
תאומה מקבילה,
וירג'יניה הבתולה.
 

sweet virginia

New member
כמו שאתה רואה הגמילה עדיין לא עובדת

אבל גם אני.
לא עובדת הכוונה. ממש לא מתחשק לי. איזה מזל שיש סמארטפונים ואפשר לגלוש להנאתנו בזמן עבודה.
&nbsp
יקומים מקבילים זה כיף. לחשוב כמה אפשרויות יש לנו. נגיד, דרך שהלכת בה ביקום הזה לאחר התלבטות בינה לבין דרך אחרת, זה כבר פתח ליקום חדש לגמרי ששם אולי הדברים יקרו בצורה שונה. ואם יש לך צומת ביקום הנוסף, אז נפתח יקום חדש אחר אם האפשרות שלא בחרת בה. מרתק ואינסופי.
מאוד אהבתי דוקטור הו, כשזה עוד היה טוב ומעניין ועורר מחשבות , כלומר בעידן של דיוויס ולא מופאט שכולם נופלים ממנו.
&nbsp
מה עכשיו אני רואה? יש כמה. עמוק באדמה המאכזבת, מכת נגד או כוח המחץ, לא זוכרת איך זה נקרא בעברית. מופרך לגמרי אבל אחלה אקשן שמתאים לי כגילטי פלז'ר.
מה עוד? מידי פעם קצת קומדיות. פעם מאוד אהבתי. היום לא תמיד בא לי לצחוק. אבל כשכן מתחשק לי: קוראים לי ארל, מחלקת גנים ונוף, משפחה בהפרעה. כל אלה עדיין בצפייה, אבל יש כמה המתנות לעתיד. כנ"ל עם דרמות ואקשן.
מידי פעם רואה גם משמרת שלישית. אקשן ודרמה שמתאימים לי.
ותמיד חוזרת לאהובת (לא נעורי,כי גיליתי בגיל מאוחר) חיי- באפי ציידת הערפדים

&nbsp
יש מלא. יכולה לחפור על זה שעות כי אין לי שום דבר מעניין אחר להגיד.
&nbsp
אם בא לך לשמוע עוד, אני קןראת עכשיו את בית האלוהים שעושה רושם כספר שווה ביותר על חיי מתמחים בבית חולים. מזכיר קצת את מלכוד 22 בסגנון.
&nbsp
אף פעם לא הבנתי או התחברתי לטניס. אבל תהנה.
&nbsp
וזהו.
 
למעלה