סוףסוף!! אסומי איז באק!D= נהנודה

limmay

New member
סוףסוף!! אסומי איז באק!D= נהנודה

( הכוונה אליי ^^" ) מתחילת השנה, נכנסתי לדיכאון קטן.. עזבו לא נכנס לזה.. אבל בעקבות זה, הפסקתי לחלום על דיר אן גריי וגאקט ושאר זמרים.. (( מי שלא מכיר אותי [או לא זוכר =_=;].. בתקופת הקומונה הייתי חולמת עלייהם כמעט יום אחרי יום ..)) אז ככה, קניתי מחשב חדש ולא העברתי את הקבצים מהישן; אז "נשמתי" פופ\רוק אמריקאי ===_===;; כי האימיול עשה בעיות וכאלה.. ככה שהתרחקתי מהמוזיקה היפנית טיפונת.. והאהבה שלי לטושייה דעכה (TTTT___TTT) בגלל איזה אידיוט שהתחזה לטושייה במייספייס והעליב אותי... ולא הצלחתי לשכנע את עצמי שזה לא הוא באמת. עזבו...אני טיפשה ^^ ==אבל(!!!)== לפני כמה ימים העברתי מלא קבצים מהמח' הישן וצפיתי בקליפים ותמונות מדהימות ומתוקות של טושייה וקיו ו.. חזרתי לעצמי =]]]]]] חלמתי על גאקט, היום בלילה ^O^ וקמתי עם ה "Ohayou messege" של גאקט, כל כך כיף TTUTT היום יהיה לי יום טוב ^^ אני אומרת לכם!
 

sonaku

New member
היי~ 3:

העיקר שחזרת לעצמך והכל בסדר! 0_0 למרות שאני לא חושבת שחלומות-גאקט זה דבר רגיל אבל שיהיה XD בפעם האחרונה שחלמתי על ג'יירוקרים הזמתי את דיר אנ גריי לבר והשתכרנו למוות והם התחילו איתי. כל אחד בנפרד. פריקי סטאף. אניווי~ אני שמחה שהכל חזר אלייך ו..ו..חזרת אלינו! ופאןפאןפאן~~~ 3>
 

Nurmidor

New member
רותם D=

עוד הוכחה שמייספייס זה אתר לא משהו בכלל מאנה הופיע בחלום שלי פעם אחת. הוא ישב בשולחן לא רחוק ממני במסעדה וידעתי שזה הוא למרות שהוא נראה כמו תחת. זה הכל בערך XP
 

D N ANGEL GRIL

New member
ברוכהה D::

נראה לי גם אני חלמתי על מאנה,אבל נראה לי שאני חטפתי אותו או משהו XDD;;; וגם מתישהו כל הילדים בבית ספר שלי הפכו לזומבים והתחילו לרדוף אחרי בזמן שהם שרו שיר של מאליס מיזר XP זה היה כל כך הזוי.... אז ברוכה השבה,יהיה בסדר D::
 

limmay

New member
קודם כל, תודה לכן ^^ נהנודה

דבר שני, יש לי הרגשה שכבר סיפרת לי את זה D= או שמישהיא חלמה חלום דומה =] בכל מקרה.. איזה כיף זה ננכוע???^O^ אני חלמתי 4 חלומותת על דיירו יום אחרי יום. בחיים לא אשכח את זה. זאת הייתה התקופה המאושרת ביותר בחיי ^___________________^ ( אם מישהו מעוניין שאספר את כל החלומות <או אפילו רק אחד מהם>.. רק שיבקש =] )
 

D N ANGEL GRIL

New member
אני דיי בטוחה שלפני חצי שנה..

בעצם בטוחה,ספרתי לכם על זה XDD; סתם הזכרתי D:
 

oracle

New member
ברוכה השבה! ^_^ ../images/Emo24.gif

שמחה שחזרת אלינו ואל ה-Jrock~~ מקווה שהפעם תשארי יותר ^_^ אה, והחלומות שלי הם עניין פרטי P=
 

nadav1232

New member
רומי D:

למה את כבר לא מתכתבת איתה במסנג'ר? ;; אני שולח לך הודעות ואת לא עונה.. X_X ממ ברוכה השבה D:
 
למעלה