סיכום פסימי....
הצרכן הישראלי הממוצע הולך ונעשה צרכן גרוע עם הזמן! קונה מה שעולה יותר,כי זה יותר טוב ,ולכן מעלים מחירים גם למוצרים גרועים קונה את כל מה שעולה בפרסום ללא קשר לרמת הפרסום (פגיעה בציבור מסוים וכיו"ב) וללא קשר לרמת המוצר,איכותו,ופגיעתו הסביבתית והחברתית. קונה בצורה אימפולסיבית ללא השוואת מחירים ,צורך במוצר או איכותו קונה ברשתות גדולות המעלות מחירים ומונעות תחרות הוגנת ע"י הורדה זמנית של מחירים עד החנויות באזור נופלות. נופל בעסקאות מפוקפקות מחברות הכי גדולות בשוק מתוך הנחה מוטעת כי חברה גדולה לא תתן עסקה שאינה חוקית,כמובן שהחברות הגדולות הופכות כל עסקה לא חוקית לחוקית בעזרת סוללת עו"ד שעלותה עשירית מהיקף ההונאה והחברות מתנהגות בצורה דורסנית ולא הוגנת בכל הזדמנות שניתן ,שירות הלקוחות שלהם מתנהג כרודן דורסני שנמצא מעבר לקו כמעין לצאת מידי חובה אשר חובת ההוכחה נמצאת אצל הלקוח. והכי מפליא שהלקוח הממוצע חוזר בעיקר לחברות והרשתות שבכל הזדמנות "דפקו אותו" בעבר ,וכנראה ימשיכו בעתיד ואותו לקוח רק ימשיך לחייך כי ככה הוא התרגל....